Geneeskunde
Wakayama Medical University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Wakayama, Japan
Talen
Informatie aanvragen
Studieformaat
Op de campus
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Informatie aanvragen
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Apr 2024
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Wakayama Medical University School of Medicine heeft zijn curriculum veranderd van het traditionele curriculum dat sterk afhankelijk was van kennis naar een curriculum dat mogelijkheden biedt voor een evenwichtige verwerving van kennis, vaardigheden en houding (ethiek). Een van de meest recente wijzigingen in het curriculum vond plaats in 2006, waarin elk veld meer horizontaal is geïntegreerd volgens de structuren, functies en soorten organen die erbij betrokken zijn, in plaats van verticaal geïntegreerd te zijn volgens de specialiteitsgebieden, zoals interne geneeskunde en chirurgische geneeskunde. Deze verandering heeft de universiteit in staat gesteld om meer hoogopgeleide artsen te produceren, zowel op klinisch als op onderzoeksgebied.
Rekening houdend met de niveaus van verwerving van vaardigheden aan het einde van elk jaar, worden kritieke materialen meerdere keren behandeld om de beheersing van de materialen op een stapsgewijze manier te garanderen. In ons curriculum volgen studenten voornamelijk vrije kunsten en basisvakken in hun eerstejaarsjaar; bijvoorbeeld natuurwetenschappen, pre-med en ethiek. In de tweede en juniorjaren verschuift het accent naar de basisgeneeskunde, die als basis dient voor de klinische geneeskunde. Twee maanden onderzoekservaring in het toegewezen vakgebied is vereist om de studenten vertrouwd te maken met onderzoeksmethoden. Studenten leren basisklinische geneeskunde en hebben de mogelijkheid om hun vaardigheden in hun senior te oefenen gedurende het zesde jaar van het programma. Doorheen het curriculum worden conventionele hoorcolleges gebruikt in combinatie met meer praktisch probleemidentificatie / oplossingsgericht onderwijs.
Tijdens de klinische training krijgen studenten de kans om met gesimuleerde patiënten en simulatoren te werken om hun praktische vaardigheden in het Clinical Skills Training Center te vergroten.
We begrijpen de behoefte aan psychologische zorg van patiënten en mensen in kwetsbare situaties. We begrijpen ook de behoefte aan sociale ondersteuningssystemen. Om onze studenten voor te bereiden om in deze behoeften te voorzien, proberen we onze studenten gedurende het hele curriculum bloot te stellen aan een verscheidenheid aan ervaringen ter plaatse: vroege klinische ervaring en bezoeken aan welzijnsinstellingen in het eerstejaarsjaar, bezoeken aan kinderdagverblijven en programma's voor lichamelijk en / of geestelijk gehandicapten in de tweede en juniorjaren, en opleidingsmogelijkheden in de palliatieve zorg in het vijfde en zesde jaar maken deel uit van ons curriculum.
Rollenspel over medische problemen is bedoeld om onze studenten een kans te geven om real-life-like uitgegeven ter voorbereiding op het oplossen van real-life problemen op te lossen.
Door deze cruciale ervaringen verwachten we van onze studenten dat ze medische professionals worden met geavanceerde niveaus van algemene en gespecialiseerde vaardigheden en een zeer moralistische en ethische geest, zodat ze de wereld in kunnen gaan en bijdragende leden van de mondiale samenleving kunnen worden.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Master in geneeskunde en chirurgie
- Caserta, Italië
- Naples, Italië
Doctor in de geneeskunde
- Belfast, Verenigd Koninkrijk
PhD in experimentele geneeskunde
- Belfast, Verenigd Koninkrijk