Bachelor in de biomedische technologie

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De programma-educatieve doelstellingen van het Biomedische Engineering programma geven studenten de kennis om hun fundamentele ingenieursvaardigheden toe te passen om problemen in de geneeskunde en biologie op te lossen. Het programma omvat onder meer medische instrumenten en ontwerpen, fysiologie, biomaterialen, massavervoer, toepassing van computers in de geneeskunde, kunstmatige implantaten en medische beeldvorming. Anatomie en fysiologie zoals zij betrekking hebben op specifieke toepassingen op bioengineering zullen worden beoordeeld. Het is bedoeld om het begrip van de student op alle gebieden van de biomedische techniek te vergemakkelijken zodat zij de samenwerkende aard van het vak kunnen waarderen. Zorg voor een professionele graad voor studenten die van plan zijn engineering te beoefenen.

programma Vereisten

Aanvrager is toegelaten in overeenstemming met de Georgische wetgeving. De kennis van de taal van de opleiding is noodzakelijk.

Leeruitkomst / competenties

Kennis en begrip

  • Kennis van het vak biomedische techniek, begrip van de principes; Kennis van medische en biomedische engineering terminologie.
  • Studenten zullen leren om biomedische systemen te modelleren, om toegang te krijgen tot onderzoeksdatabases om de ingenieurs- en medische literatuur te onderzoeken. De student zal leren om de internet- en bibliotheekbronnen te gebruiken om een ​​literatuuroverzicht te schrijven. De student leert principes die relevant zijn voor elke discipline binnen de biomedische techniek, en geven voorbeelden van de industriële en academische aspecten van bioengineering, inclusief basis en toegepast onderzoek. Begrip van een rol van de klinische ingenieur in de gezondheidszorg.

Kennis toepassen

  • Met behulp van het specifiek voor het vak biomedisch ingenieursprobleem, zal de student in staat zijn om problemen op het gebied van biomedische techniek op te lossen in elektrische circuits, mechanica, systeemtechniek en vloeistof- en massavervoer via wiskunde.
  • Ontwikkeling van onderzoek of praktische projecten in de overeenstemming; Ontwikkel kritische beoordelingsvaardigheden, op het gebied van bio-medische techniek. Ontwikkeling van het vermogen om de huidige vooruitgang in kwesties en controverses op het gebied van biomedische techniek kritisch te evalueren. Een vermogen om kennis van wiskunde, medische wetenschappen en techniek toe te passen op biomedische engineering problemen. Een vermogen om experimenten te ontwerpen en uitvoeren, evenals gegevens te analyseren en interpreteren. Een vermogen om metingen te analyseren en gegevens uit levende systemen te interpreteren, waarbij de problemen die verband houden met de interactie tussen levende en niet levende stoffen en systemen, worden aangepakt. Duidelijke publieke presentatie van meningen in overeenstemming met overeenkomstige kennis en logica voor professioneel en algemeen publiek. Een vermogen om de technieken, vaardigheden, techniek en computergereedschappen te gebruiken die nodig zijn voor de technische praktijk. Een vermogen om te functioneren op multidisciplinaire teams. De mogelijkheid om wiskunde (inclusief statistieken) en technische vaardigheden aan te passen om de problemen op de interface van medische systemen op te lossen. Een erkenning van de behoefte aan, en het vermogen om deel te nemen in het leven lang leren. Kennis van hedendaagse problemen

Het maken van beslissingen

  • De wegopleiding is nodig om de impact van technische oplossingen in een maatschappelijke context te begrijpen, ook analyse van data- en / of situatiesanalyse door middel van standaard en enkele onderscheidende methoden en vorm van de redenen van conclusies op hun grondslag;
  • Doelgericht onderwijs voor besluitvorming met als doel de gevolgen te maken. Gegevensanalyse volgens normen en verschillende methoden voor de gereduceerde afleidingen.

Communicatie vaardigheden

  • Een vermogen om effectief mondeling en schriftelijk communiceren. Voorbereiding van gedetailleerde schriftelijke rapportage over ideeën, bestaande problemen en hun oplossingen; Informatie verstrekt mondeling aan professionals en niet-professionals; Creatief gebruik van moderne techniek-, informatie- en communicatietechnologieën;
  • Voorbereiding van het gedetailleerde schriftelijke verslag over de ideeën, bestaande problemen en van mondelinge overdracht aan deskundigen en niet-deskundigen door middel van kwalitatieve en kwantitatieve informatie. Creatief gebruik van de moderne informatiecommunicatietechnologieën, voor het behalen van de werkdoeleinden

Leer vaardigheden

  • Multi-laterale en consistente beoordeling van eigen opbrengstproces; Bepaling van de noodzaak om verder te studeren; Bepalen van de aanwijzingen van eigen verdiensten met de doelstellingen van verrijking van professionele kennis en ervaring.
  • Vermogen van zoeken, assimilatie van de relevante informatie met het oog op uitbreiding van kennisgebied en ervaring op het gebied van de geneeskunde. In het veld en in de algemene sfeer zelfstandige implementatie van leeractiviteiten en het hoge niveau van strategische planning dit proces.

Waarden

  • Participatie in het proces van waardenvorming en aspiraties voor hun duurzame implementatie; Verdediging van professionele waarden (nauwkeurigheid, punctualiteit, objectiviteit, transparantie, organisatie, enz.); Inzicht in de professionele en ethische verantwoordelijkheid van de biomedische (klinische) ingenieur.
  • De werking van medische instellingen voor de veiligheid en de continue verbetering van de ecologische en veilige omgeving. Inzicht in de professionele en ethische verantwoordelijkheid van de biomedische ingenieur. Naleving van normen van ethiek en morele verantwoordelijkheid en waarden bij de vorming van dit proces Betrokkenheid bij hun ontwikkeling en implementatie.

Vormen en methoden om de leerresultaten te bereiken

Lezing
Seminarie (werkzaam in de groep)
Practicum
Laboratorium lessen
Praktijk
Cursuswerk / Project
Onafhankelijk werk
Overleg

Spheres of Employment

Organisaties en bedrijven die optreden: verbeteren, ontwerpen, ontwikkelen en gebruiken van medische apparatuur, apparaten en items zoals deze. Zij kunnen onderzoeken met wetenschappers, chemici en artsen in ziekenhuizen en universiteiten. Ze helpen ook bij het in stand houden van complexe medische systemen tijdens het werken in ziekenhuizen.

Enorme werkgelegenheid in uiteenlopende gebieden, zoals medische apparatuur, orthopedische en revalidatie-engineering, in de publieke en in de bedrijfsectoren, zijn beschikbaar voor de biomedische ingenieurs. Ze kunnen ook worden opgenomen in ziekenhuizen om waardevol advies te geven over de status van medische apparatuur. Biomedische ingenieurs kunnen zich ook inzetten voor onderzoeksactiviteiten door op harmonieuze wijze te werken met artsen op het gebied van computermachines, fysiologie, geneeskunde en techniek. In representatieve bedrijven van leveranciers van medische hulpmiddelen, voor het uitvoeren van marketing en service. Ook als specialist in de gezondheidsinformatietechnologie van informatietechnologieën voor de verwerking van medische informatie.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher educati ... Lees meer

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher education scene providing opportunities to learn excellent professional and academic skills maintaining internationally competitive education, research and innovation services significant for Georgia’s sustained development. Lees Minder