Bachelor in de verpleegkunde

Universidad Pontificia Comillas

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor in de verpleegkunde

Universidad Pontificia Comillas

Degree Bachelor in de verpleegkunde

bachelor118

De studies binnen Degree de bachelor in de verpleegkunde te bereiden de student om het gereglementeerde beroep van "Verantwoordelijk algemeen zorg" uit te oefenen. Op basis van de definitie van de International Council of Nurses (ICN), verpleging "omvat autonome en collaborative care van mensen van alle leeftijden, gezinnen, groepen en gemeenschappen, ziek of gezond en in alle instellingen, [en] omvat de bevordering van gezondheid, preventie van ziekte en de zorg voor zieken, gehandicapten en stervende mensen, "en de belangrijkste rollen zijn" Advocacy, de bevordering van een veilige omgeving, onderzoek, deelname aan de vormgeving van het gezondheidsbeleid en in de patiënt en de gezondheidszorg management, en onderwijs.

Toelating

Aanvrager profiel:

De aanbevolen kandidaat-profiel is dat van een service-oriented persoon in de samenleving, die geïnteresseerd is in het verwerven van de kennis en vaardigheden die nodig zijn om te gaan met de complexe reacties van de mens aan de verschillende gezondheid en ziekte processen, en in de zorg voor het individu, de familie en de gemeenschap in diverse sociaal-culturele contexten, teneinde bij te dragen aan hun welzijn en de kwaliteit van hun leven te verbeteren.

De aspirant-student moet voelen geïdentificeerd met waarden zoals respect en begrijpen van anderen, evenals het tonen van een sterke interesse in maatschappelijke betrokkenheid en andere mensen te helpen.

Daarom is onze educatieve project niet alleen de nodige wetenschappelijke en technische niveau, maar ook de essentiële training gericht op de bevordering van een grotere humanisering in de gezondheidszorg.

Toelatingseisen:

Om te beginnen je studie is een eerste vereiste conditie bewijzen dat u bereiken met de wettelijke vereisten van de toegang tot de universiteit.

Vaardigheden

Algemene Competenties

  1. Kunnen analyseren en synthetiseren.
  2. De mogelijkheid om theorie toe te passen praktijk.
  3. Planning en time management.
  4. Basis algemene kennis van het vakgebied.
  5. Basiskennis van het beroep.
  6. Mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in de moedertaal.
  7. Kennis van een tweede taal.
  8. Basis rekenvaardigheden.
  9. Onderzoeksvaardigheden.
  10. Leervermogen.
  11. Informatie management vaardigheden (search en analyse).
  12. Kritische en zelfkritische vaardigheden.
  13. Vermogen aan te passen aan nieuwe situaties.
  14. Vermogen om nieuwe ideeën (creativiteit) te genereren.
  15. Probleemoplossing.
  16. Besluitvorming.
  17. Teamwork.
  18. Interpersoonlijke vaardigheden.
  19. Leiderschap.
  20. Vermogen om te werken in een interdisciplinair team.
  21. Vermogen om te communiceren met leken.
  22. Waardering van diversiteit en multiculturalisme.
  23. Vermogen om te werken in een mondiale context.
  24. Kennis van andere culturen en hun gewoonten.
  25. Vermogen om te werken met autonomie.
  26. Project ontwerp en beheer.
  27. Initiatief en ondernemingszin.
  28. Ethisch engagement.
  29. Zorg voor kwaliteit.
  30. Motivatie.

specifieke competenties

  1. Mogelijkheid om te werken binnen een professionele, ethische omgeving, omringd door wetten en regelgeving codes, het herkennen van en het reageren op morele of ethische kwesties en dilemma's die voortvloeien op een dagelijkse basis.
  2. Mogelijkheid om te werken met een holistische, tolerante benadering, zonder vooroordelen, voorzichtig en gevoelig, ervoor te zorgen dat geen enkel recht, geloof of wens van de verschillende personen of groepen in het gedrang komt.
  3. De mogelijkheid om te onderwijzen, te vergemakkelijken, steun en gezondheid, welzijn en comfort te bevorderen in deze populaties, gemeenschappen, groepen en individuen wier leven wordt beïnvloed door de slechte gezondheid, lijden, ziekte, het onvermogen of de dood.
  4. De mogelijkheid om de diverse rollen, verantwoordelijkheden en taken van een verpleegster te herkennen.
  5. Mogelijkheid om hun eigen rol aan te passen met het oog op het adequaat reageren op de bevolking of de behoeften van patiënten. Telkens wanneer het passend en noodzakelijk, de mogelijkheid om de systemen te dagen van kracht is, met het oog op de bevolking en de behoeften van patiënten te dekken kan zijn.
  6. De mogelijkheid om de verantwoordelijkheid voor je eigen leerproces en professionele ontwikkeling te aanvaarden, met behulp van de beoordeling als middel om na te denken en het verbeteren van uw werk, maar ook om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen.
  7. De mogelijkheid om een ​​grondige, systematische evaluatie met behulp van de juiste tools en frameworks uit te voeren voor een bepaalde patiënt, rekening houdend met de relevante fysische, sociale, culturele, psychologische, spirituele en omgevingsfactoren.
  8. De mogelijkheid om normale of veranderende tekenen van gezondheid een slechte gezondheid, het lijden van de patiënt, het onvermogen (assessment en diagnose) te identificeren en te begrijpen.
  9. Mogelijkheid te reageren op behoeften van de patiënt door een goede planning, het verlenen van diensten, en de beoordeling van de meest geschikte geïndividualiseerde gezondheidszorg programma's samen met de patiënt, hun verzorgers en families, en andere sociale en gezondheidswerkers.
  10. Vermogen op vraag, beoordelen, te begrijpen en samenvatten, met een kritische houding, een reeks gegevens en gegevensbronnen, teneinde de keuze van de patiënt vergemakkelijken.
  11. De mogelijkheid om klinische beslissingen te doen gelden om alle praktijken te waarborgen is evidence-based is en dat de kwaliteitsnormen wordt voldaan.
  12. De mogelijkheid om de patiënt privacy, vertrouwelijkheid en waardigheid te behouden (met behulp van de vaardigheden ...).
  13. Mogelijkheid in de praktijk de veiligheid en gezondheid principes, met inbegrip van de patiënt handling en mobiliteit, infectie controle, elementaire eerste hulp en noodprocedures (met behulp van de vaardigheden, ...) om te zetten.
  14. Vermogen om veilig geneesmiddelen en andere therapieën (met behulp van de vaardigheden ...) voorschrijven.
  15. De mogelijkheid om rekening te houden met alle emotionele, fysieke en persoonlijke verzorging, met inbegrip van het voldoen aan elk comfort, voeding en persoonlijke hygiëne behoeften, terwijl waardoor het mogelijk is om de dagelijkse activiteiten te behouden (met behulp van de vaardigheden ...).
  16. Mogelijkheid te reageren op persoonlijke behoeften tijdens de levenscyclus, en tijdens gezondheid en ziekte ervaringen. Bijvoorbeeld, pijn, vitale beslissingen, handicap of tijdens de dreigende dood proces (met behulp van de vaardigheden ...).
  17. De mogelijkheid om te melden, op te voeden en te begeleiden patiënten, verzorgers en families (met behulp van de vaardigheden ...).
  18. Relevante kennis omtrent verpleegkundige theorieën en verpleegkundige praktijk en de mogelijkheid toe te passen.
  19. Relevante kennis over fundamentele wetenschappen en life sciences en de mogelijkheid om het toe te passen.
  20. Relevante kennis over sociale, gedrags- en gezondheidswetenschappen, en de mogelijkheid om het toe te passen.
  21. Relevante kennis over ethiek, recht en geesteswetenschappen en de mogelijkheid om het toe te passen.
  22. Relevante kennis over technologie en computers, en het vermogen om te passen op het gebied van gezondheidszorg.
  23. Relevante kennis over de nationale en internationale politiek en de mogelijkheid om het toe te passen.
  24. Relevante kennis over het oplossen van problemen en besluitvorming en de mogelijkheid om het toe te passen.
  25. Relevante kennis omtrent onderzoek en gegevens beginselen en de mogelijkheid toe te passen.
  26. De mogelijkheid om effectief te communiceren (met inbegrip van het gebruik van technologie): met de patiënten, families en sociale groepen, waaronder die met communicatieproblemen.
  27. Mogelijkheid om te zorgen voor de patiënten en hun verzorgers om hun zorgen en belangen te uiten, en in staat zijn om adequaat te reageren op hen. Bijvoorbeeld, emotioneel, sociaal, psychologisch, geestelijk of lichamelijk.
  28. De mogelijkheid om op passende wijze te vertegenwoordigen gedachten van de patiënt en om maatregelen om misbruik te voorkomen.
  29. De mogelijkheid om een ​​geschikte gebruiken gespreksvaardigheden (communicatietechnieken bedoeld om het welzijn van de patiënt te bevorderen).
  30. De mogelijkheid om uitdagende gedrag te identificeren en te behandelen.
  31. Vermogen om angst, stress en depressie herkennen.
  32. Mogelijkheid om emotionele steun te bieden en om te bepalen op welk punt advies van een specialist of een andere ingreep is noodzakelijk.
  33. De mogelijkheid om te melden, record, document en verwijzen zorg met behulp van geschikte technologie.
  34. De mogelijkheid om te beseffen dat het welzijn van de patiënt wordt bereikt door een combinatie van middelen en acties van de sociale en gezondheidszorg teamleden.
  35. Vermogen te beheren en coördineren van een team, op de juiste wijze te delegeren zorg.
  36. Vermogen om te werken in een coöperatieve wijze, het onderhouden van effectieve communicatie met al het ondersteunend personeel om prioriteiten te stellen en efficiënt te beheren tijd, alle terwijl aan de kwaliteitsnormen.
  37. De mogelijkheid om de risico's te beoordelen en actief bevorderen van de veiligheid en het welzijn van alle betrokkenen in de werkomgeving personen (inclusief hem / haarzelf).
  38. Het maken van kritisch gebruik van de gezondheidszorg evaluatie en controle-instrumenten, in overeenstemming met de relevante kwaliteitsnormen.
  39. Binnen een klinische context, het vermogen om te onderwijzen, te vergemakkelijken, begeleiden en ondersteunen van de gezondheidszorg studenten, en de sociale en de gezondheid van werknemers.
  40. Wees je bewust van de sociale en gezondheidszorg financiering principes en dus efficiënt gebruik van de beschikbare middelen.

Subsidies en financiële hulp

De universiteit als instelling van de katholieke kerk gewijd aan alle leden van de samenleving, biedt een scala aan subsidies en financiële steun aan haar studenten, om te helpen met studiekosten en te zorgen voor gelijke kansen op basis van de individuele behoeften van elke student.

Deze steun komt rechtstreeks van de universiteit, uit bijdragen van de Comillas-ICAI Universitaire Stichting, het Fonds van de Kerk Grants, de niet-zelfstandige basis voor kandidaten voor het priesterschap en van andere organisaties en individuen.

De universiteit biedt haar eigen financiële steun aan Bachelor's Degree studenten met beperkte middelen, in de vorm van een gedeeltelijke vermindering van het collegegeld.

Studenten aan de universiteit komen in aanmerking voor dezelfde voordelen als de andere Spaanse universitaire studenten met betrekking tot de school verzekeringen, officiële subsidies en andere subsidies.

Comillas biedt Bachelor's Degree programma's voor studenten beginnen hoger onderwijs. Wij bieden ook Postdoctorale programma's voor afgestudeerden en professionals.

Career & academische vooruitzichten

Graduate profiel:

Afgestudeerden van de Bachelor's Degree in de verpleegkunde zijn professionals met een gedegen opleiding te combineren wetenschappelijke en humanistische kennis met een vermenselijking houding ten opzichte van bijstand, die hen in staat stelt om uitgebreide zorg te bieden voor individuen, gezinnen en gemeenschappen, en gemakkelijk aan te passen aan de huidige en toekomstige gezondheid eisen van de samenleving op dit gebied.

Binnen deze competentie kader worden hun professionele carrière mogelijkheden gericht op de volgende gebieden:

  • Publieke en private ziekenhuizen.
  • Eerstelijnszorg en ambulante gespecialiseerde zorgcentra.
  • Ambulante hulpdiensten.
  • Bejaardentehuizen en andere sociale diensten in de gezondheidszorg.
  • Werk en school gezondheid diensten, en dergelijke.
  • Onderwijs en onderzoek centra.
  • Nursing services management en organisatie.

De Bachelor's Degree in de verpleegkunde stelt de student om toegang te krijgen tot verdere opleiding ontwikkeling door Postgraduate programma's, zowel die bestaat uit officiële universitaire studies (master's graden en doctoraten) en die leidt tot de Specialist Nurse graad. Op dit moment, de School biedt de Official Master's Degree in de palliatieve zorg.

Deze officiële opleiding stelt studenten in de het gereglementeerd beroep van "Verantwoordelijk algemeen zorg" uit te voeren

Deze school biedt programma's in:
  • Spaans
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Locations
Spanje - Madrid, Madrid
Startdatum : Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Spanje - Madrid, Madrid
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan