Bachelor of Science in de verpleegkunde
St Joseph University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Roseau, Dominica
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 48.000
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2024
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
De Bachelor of Science in Nursing is de geprefereerde graad voor veel professionele verpleegkundigen. Het BSN doet twee dingen. Het geeft je de vaardigheden en praktijktheorie die nodig zijn om als professionele RN kritisch te denken in de patiëntenzorg. Het positioneert je voor de geavanceerde studie als je ervoor kiest om het op een later tijdstip voort te zetten.
- Het verpleegprogramma biedt de gezondheidszorgsystemen een nuttig hulpmiddel voor het produceren van competente professionele verpleegkundigen om te reageren op prioritaire gezondheidsbehoeften en opkomende problemen van mensen door holistische verpleegkundige zorg te bieden die ethisch, veilig en wetenschappelijk onderbouwd is om een positieve invloed te hebben op de gezondheid en kwaliteit van het leven van zieke individuen, families, groepen en gemeenschappen.
- Het programma hanteert de benadering van de eerstelijnsgezondheidszorg en sectoroverschrijdende acties om sociale determinanten van gezondheid aan te pakken. Het is binnen deze context dat het curriculum het beheer van en de zorg voor de mentale, psychologische, emotionele en fysieke gezondheid van de zieken omvat.
- Dit driejarige verpleegcurriculum omvat vierentwintig competentiegerichte modules, die in zes semesters worden behandeld.
- De cursussen zijn zo geordend dat je in het eerste jaar een gedegen kennis opdoet van wetenschappelijke principes en gerelateerde gezondheidsdeterminanten voor de verpleegkundige discipline.
- De modules zijn gebouwd op de wetenschappelijke basis en de geboekte vooruitgang op een manier die leerlingen de mogelijkheid biedt om in hun laatste jaar in toenemende mate kritisch te denken.
- De cursussen zijn ook zo geordend dat studenten een theorie krijgen die onmiddellijk wordt gevolgd door een klinische module om voldoende blootstelling aan ervaringsleren mogelijk te maken voor het ontwikkelen van de vereiste competenties.
- Het curriculum is competentiegericht en leerlinggericht, met de nadruk op de ontwikkeling van verpleegkundige competenties door de leerlingen, met inbegrip van levensreddende vaardigheden. Implementatie omvat leerlinggerichte benaderingen zoals probleemgestuurd leren, waarin de principes van zelfgestuurd leren en groepsprocessen zijn opgenomen.
- Mentorschap tijdens klinische gehechtheid zal worden geboden door verpleegkundigen en mentoren om ervoor te zorgen dat de leerlingen klinische competenties verwerven in de verschillende domeinen die worden bestudeerd.
- Het curriculum is gebaseerd op de acht sleutelconcepten van de mensheid, milieu, onderzoek, juridische/ethische/politieke dimensies, informatieverwerking, onderwijzen/leren, gezondheidsbevordering en management. De ontwikkeling van deze acht sleutelconcepten leidt tot vier uitkomstvaardigheden die inherent zijn aan de verpleegkundige praktijk. Deze uitkomstvaardigheden zijn zorgzaam, kritisch denken, communicatie en professionele praktijk.
toelatingen
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Associate in verpleegkunde, directe overdrachtsovereenkomst/major gerelateerd programma (DTA/MRP)
- Port Angeles, Verenigde Staten
Doctor in de verpleegkunde
- Johannesburg, Zuid-Afrika
Master of Science in geavanceerde verpleegkundige praktijk
- Kaunas, Litouwen