Geïntegreerde klinische geneeskunde

Algemeen

Beschrijving van opleiding

International University Of The Health Sciences

Tijdens de Pre-Clinical Medical Science Program studenten deelnemen aan ICM als het begin van hun klinische opleiding, die dient als voorbereiding op hun klinische rotaties.

Het is van essentieel belang, voor het succes van medische studenten 'aan medische commissie onderzoeken en in prestaties gedurende hun klinische stages, voor medische studenten om te leren hoe te communiceren met patiënten en professionals, en geleidelijk aan relevante geschiedenissen ontlokken, ondernemen relevante onderzoeken en het uitvoeren van procedures, onder de begeleiding van klinisch personeel.

Het doel van het ICM programma is om studenten vertrouwd te maken met de juiste klinische kennis en lichamelijk onderzoek vaardigheden die nodig zijn om effectief de overgang naar klinische rotaties. We verwachten een verdere studenten competentie, inzicht en intuïtieve over de klinische proces te krijgen, zodat ze beter kunnen deelnemen aan de klinische praktijk van de geneeskunde tijdens hun klinische stages.

IUHS gelooft dat een alomvattende geïntegreerde benadering van het leren is de meest effectieve manier om ervoor te zorgen studenten zullen niet alleen begrijpen begrippen, maar hebben ook de mogelijkheid om deze kennis om te zetten in de klinische setting. Dit wordt bereikt door een combinatie van: online gedistribueerde lezingen (Geïntegreerd met onze preklinische blok curriculum), klinische simulatie - Performance-based learning activiteiten en team competenties en direct toezicht activiteiten met onze geassocieerde klinische faculteit in real klinische patiënt ontmoetingen Studenten zullen leren om:

  • omvatten alle aspecten van de patiënt ontmoeting van de intake de lichamelijk onderzoek, het bestellen van proeven werken diagnose en behandeling
  • een patiënt goed te beheren in een klinische en ziekenhuis
  • waarderen de integrale rol van de medisch team speelt in het leveren van optimale zorg
  • vertrouwd te raken met de complexe en betekenisvolle integratie van alle medische disciplines en de essentiële rol van de huisarts in het orkestreren van dit proces in de klinische theater.

Virtual patiënt simulatie

De universiteit maakt gebruik van DXR Clinician, een web-based patiënt simulatie-software voor het onderwijs, leren en evalueren van de belangrijkste klinisch redeneren vaardigheden.

Studenten worden uitgedaagd met een veelheid aan klinische geval problemen gedurende de preklinische periode met behulp van onze dxr interface. Studenten zijn verplicht om te werken door middel van elk klinisch geval systematisch, die hen voorziet van inzicht en een duidelijke en beknopte begrip elke procedure.

Associate Clinical Faculteit

Beginnend in de eerste pre-klinische blok, worden de studenten samen met IUHS Associate Clinical Faculteit / Mentors. Deze docenten zijn het beoefenen van artsen met een goede reputatie met hun jurisdictie medische autoriteiten, die studenten met zinvolle IUHS curriculum en activiteiten zullen bezighouden gedurende pre-klinische opleiding van de studenten. Deze 'hands-on' instructie biedt studenten met klinische ervaringen ontworpen om fundamentele kennis te integreren en de ontwikkeling van de klinische vaardigheden die nodig zijn om te interviewen, te beoordelen patiënten en uiteindelijk maken klinische beslissingen. Wanneer de studenten zijn in klinische rotaties en ingezetenschap, zal het begrip van de klinische besluitvorming en de integratie van de vaardigheden van essentieel belang zijn voor de moderne student om goed te presteren.

Studenten besteden ongeveer 30% van hun preklinische periode die zich bezighouden met "hands-on" betekenisvolle curriculum.

Elke Associate Clinical Faculteit lid is niet bedoeld als inhoudelijk expert op elk onderwerp zijn. Naar aanleiding van een bepaalde curriculum, zal hij of zij aan te tonen en te instrueren de student op relevante klinische en lichamelijk onderzoek vaardigheden met betrekking tot elke pre-klinische block. Deze faculteit zal motiveren en begeleiden studenten te bespreken en te verkennen van de uitoefening van de geneeskunde en dagen hen uit om hun studie te integreren met de patiëntenzorg.

Associate Clinical leden Faculteit (ook bekend als mentoren) wordt verwacht dat zij:

  • komen regelmatig bijeen met studenten en hen te betrekken in de klinische ervaringen verhouding staan ​​tot de ICM-programma curriculum en studenten huidige blok van de studie.
  • fungeren als een katalysator om de student te stimuleren om de huidige medische problemen te verkennen en te werken door middel van de problemen die zich kunnen voordoen in een klinische setting.
  • bespreken en kwesties te verkennen met studenten, waardoor hun klinische ervaring uit naar de betekenis van de belangrijke fundamentele wetenschappen en klinische aspecten uit te leggen. Daarnaast zullen zij de belangrijkste concepten en beginselen die door de case studies, evenals alle andere zaken die zich voordoen in de discussies te versterken.
  • bijstaan ​​van de student bij het verkrijgen van extra klinische blootstelling zoveel mogelijk afgestemd op de problemen die worden bestudeerd.
  • bieden mogelijkheden om de patiënt geschiedenissen te nemen, schrijf bestellingen en voltooien fysieke examens bij patiënten indien nodig.
  • aanvullende inzichten, commentaar en input voor de behoeften van de studenten 'relevant.
  • helpen bij het testen van deze vaardigheden indien nodig.
International University Of The Health Sciences
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

IUHS uses a innovative, low cost solution to transform the learning experience and underlying economics of medical education, with the goal of addressing the global shortage, inequitable distribution, ... Lees meer

IUHS uses a innovative, low cost solution to transform the learning experience and underlying economics of medical education, with the goal of addressing the global shortage, inequitable distribution, and demographic representation of healthcare professionals, especially in primary care. Lees Minder