Geneeskunde

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De Medical School (BS) wordt aangeboden op Campus Nova Iguaçu, in full-time, die 12 semesters, met een totale werklast van 7990 uur les.

curriculum organisatie

De constructie van kennis in een geïntegreerde en gecoördineerde wijze in een curriculum geleid door competentie vereist een heroverweging van pedagogische cultuur gerichte cursus voor de inzet van de onderwijs-groep. De manier van werken collegiale beoogt een kritisch inzicht in de gezondheid van de werkelijkheid en de opleiding van het menselijk professioneel, reflecterende, actieve, democratische en zich inzetten voor maatschappelijke vraagstukken. Deze bredere kijk op onderwijs en leren vraagt ​​om een ​​nieuwe houding van de leraar met betrekking tot voorkennis, de behoeften en interesses en elke student leren ritmes.

Daarom is het noodzakelijk om het vermogen om relaties tussen de informatie die zij ontvangen vast te stellen en te brengen en tussen de kennis die zij verwerven en wederopbouw (SanTome, 1998) werken "met de studenten.

In copingperspectief van situaties met betrekking tot medische opleiding in context, wordt het curriculum geleid door bevoegdheid van Medicina de Itaperuna natuurlijk als volgt ingedeeld: - curriculum matrix, bestaande uit 12 modules over onder Integrators Seminars (SI), PIESC Integration Program school, en de dienstverlening aan de gemeenschap) en stages. Elke module is beschreven, is er een leer bedoeling van de verdeling daarvan, afhankelijk van de mate van complexiteit die voldoen; - Lesgeven Flexibele modules, samengesteld uit keuzevakken en aanvullende activiteiten, met als doel het verlichten van de vorming van de student. Deze verschillende dimensies van de medische school curriculum zijn slechts gescheiden ten behoeve van didactische uitleg. Het is echter verwoord in het structureren van het pedagogisch project. Zo is de curriculaire organisatie van de cursus heeft tot doel de disciplines te integreren in zijn betaling.

Laboratoria

De laboratoria die de medische school van dienst zijn ontworpen om praktische opleiding te geven voor het leren van de inhoud van disciplines. Het gebruik van het beleid strikt voldoet aan de buitenschoolse uren, maar er zijn de deelname van de student aan te moedigen vrij om te studeren. Er is een algemeen management van laboratoria om te gaan met de administratieve en technische kwesties, in aanvulling op de pre-voorbereiding klassen. De hoofdlijnen van de laboratoria zijn een permanent onderhoud en upgrades die voldoen aan het schema van de prioriteiten van de service aan de behoeften van onderwijs- en onderzoeksprogramma's Het volgende beschrijft de laboratoria wordt gebruikt door de medische school met de belangrijkste kenmerken en de lijst met apparaten.

De initiële cursus in de geneeskunde gebruikt voor de basis disciplines multidisciplinaire laboratoria van de School of Biological en Gezondheidswetenschappen (FaCBS), onderverdeeld als volgt: - De missie van multidisciplinaire laboratoria is om de academische praktisch contact van de experimentele wetenschappen presenteren aan de kennis te consolideren wetenschappelijke technicus. Het doel is om de tweedeling observatie proces voor de bevestiging van het wetenschappelijk denken explorer nodig zijn voor de ontwikkeling van de wetenschap uit te voeren.

  • De infrastructuur van multidisciplinaire laboratoria bestaat uit zeven (07) gescheiden laboratorium eenheden praktische klassen van uitvoeringsvormen, waarbij de volgende lijst volgen: Laboratory 1-6 plus Parasitology Laboratory.
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

A UNIVERSIDADE IGUAÇU - UNIG foi criada a partir do amadurecimento das Faculdades Unificadas de Nova Iguaçu, pela Portaria MEC nº 1318, de 16 de setembro de 1993, publicada no D.O.U. de 20/09/93, seçã ... Lees meer

A UNIVERSIDADE IGUAÇU - UNIG foi criada a partir do amadurecimento das Faculdades Unificadas de Nova Iguaçu, pela Portaria MEC nº 1318, de 16 de setembro de 1993, publicada no D.O.U. de 20/09/93, seção I, pág. 14017. Tem como mantenedora a Associação de Ensino Superior de Nova Iguaçu - SESNI, entidade sem fins lucrativos, de natureza filantrópica, com sede e foro na cidade de Nova Iguaçu - Estado do Rio de Janeiro. Tem como sede o Campus I, através do qual interage, nos âmbitos social, econômico, cultural e político com a Baixada Fluminense e com o norte do Estado do Rio de Janeiro, gerando tecnologia e conhecimentos fundamentais para o progresso dessas regiões, para o Estado e para o País. Lees Minder