MD-programma
Duke-NUS Medical School
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Singapore, Singapore
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Aanvragen voor ons MD & PhD-programma zijn nu open.
Invoering
Bij Duke-NUS worden we gedreven door onze kernwaarden.Onze passie is het leveren van een medisch educatieprogramma dat gebaseerd is op twee doelen: het bieden van actieve leermogelijkheden en het ondersteunen van gepersonaliseerde diepere duiken in interessegebieden.We bereiken deze door onze wereldberoemde TeamLEAD-onderwijsstrategie die samenwerking en teamwerk bevordert, en door de deelname van onze studenten aan een begeleide onderzoekservaring waarbij ze hun innovatie en creativiteit gebruiken om belangrijke, geavanceerde onderzoeksvragen te beantwoorden.Wij zijn van mening dat deze op teamwork gerichte benadering, in deze multi-etnische omgeving, onze studenten in staat stelt een rijkere waardering en respect voor diversiteit te krijgen en de ontwikkeling van hun professionaliteit bevordert.
Het Duke-NUS MD-programma is een 4-jarig afstudeerprogramma.Studenten krijgen de graad van Doctor of Medicine (MD) gezamenlijk door Duke University en de National University of Singapore (NUS).
Filosofie leren
Teamgebaseerd leren
De Duke-NUS Medical School neemt het innovatieve Duke School of Medicine-curriculum als basis en bouwt daarop voort op de beste elementen van teamgebaseerd leren.In Team-Based Learning worden lezingen, lezingen en de beoordeling van aanvullend materiaal over een bepaald onderwerp vóór de les voltooid.De activiteiten in de klas zijn gericht op het verzekeren van begrip, het toepassen van principes en het oplossen van problemen binnen studententeams die worden gefaciliteerd door de faculteit.Cursussen worden gegeven door multidisciplinaire faculteitsteams van clinici en wetenschappers die worden ondersteund door onderwijsfaculteiten met expertise in de wetenschap van leren.De klassikale discussies worden voornamelijk gedreven door studentenonderzoek in plaats van facultaire antwoorden.
Betrokken leerlingen
Er zijn activiteiten ingebouwd in de leerdag waarbij studenten zinvolle keuzes moeten maken om uitdagende vragen te beantwoorden, en studenten krijgen constante feedback van hun collega's en docenten over hun leerproces.Studenten leren technieken voor effectieve peerfeedback en het peer-evaluatieproces biedt mogelijkheden om deze vaardigheden te oefenen en te verfijnen.
Educatieve technologie
Educatieve technologie, inclusief tools voor sociale media, is geïntegreerd in alle aspecten van de leerervaring; voorbeelden zijn onder meer het gebruik van klassikale technologie die de interactie tussen studenten en docenten vergemakkelijkt en het omzetten van traditionele lezingen in presentaties met gesproken tekst die voorafgaand aan de les worden beoordeeld.Dit actieve leerproces waarbij studenten betrokken zijn, maakt de opgedane kennis relevanter voor de manier waarop clinici leren en werken.Deze baanbrekende leermethode noemen we TeamLEAD (Learn, Engage, Apply, and Develop).