MHS in gezondheid, gedrag en samenleving (sociale factoren in gezondheid)
Johns Hopkins University, Bloomberg School of Public Health
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Baltimore, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
18 - 24 maanden
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 59.184 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* per traditioneel academiejaar. Er kunnen extra kosten van toepassing zijn. Beurzen zijn beschikbaar
Invoering
De MHS in Social Factors in Health is een geavanceerde onderzoeksgraad voor studenten met een niet-gegradueerde blootstelling aan sociale en gedragswetenschappen en / of volksgezondheid die geïnteresseerd zijn in verdere training in de theorie en methoden op dit gebied.
Het programma is bedoeld om studenten voor te bereiden op een verdere doctoraatsopleiding in de volksgezondheid of om te werken in een onderzoeks- of beleidsfunctie op het gebied van volksgezondheid. De focus van het MHS in Social Factors-programma van het ministerie van Volksgezondheid, Gedrag en Maatschappij ligt op het integreren en toepassen van een breed scala aan kennis en analytische vaardigheden in sociale aspecten van de volksgezondheid, met de nadruk op hedendaagse gezondheidsproblemen.
Het programma bestaat uit anderhalf tot twee jaar voltijdstudie, een combinatie van klassikale cursussen, seminars en onafhankelijke studie, ontwikkeling van een onderzoeksplan en voltooiing van een begeleid onderzoeksproject, en een masteronderzoekspaper met origineel onderzoek .
De laatste programma-eis is de presentatie van het onderzoek door de student in een afdelingsseminar. Het onderzoeksproject, gepland met begeleiding van de academische adviseur van de student, kan beginnen na succesvolle afronding van 64 studiepunten, meestal aan het einde van het eerste jaar, en moet het equivalent van 600 uur activiteit omvatten, in een betaalde of onbetaalde functie.
studierichting
Studenten voltooien minimaal 96 totale credit-uren, in zes of zeven voltijdse termijnen gedurende anderhalf jaar studie, en behalen aan het einde van het tweede jaar een diploma.
In het eerste jaar zullen de vier voltijdse studieperiodes bestaan uit academische cursussen in klaslokalen en seminars. Een totaal van 64 academische eenheden moeten worden voltooid voordat het onderzoekspracticum begint, meestal binnen de eerste vier studieperiodes. Studenten moeten zich per semester registreren voor 16 of meer studiepunten om een voltijdse status in de school te behouden. Voor een lettercijfer moeten alle verplichte vakken worden gevolgd. Verwacht wordt dat studenten een aanzienlijk deel van hun onderzoekspracticumactiviteiten tijdens de zomer tussen het eerste en tweede jaar zullen voltooien.
In het tweede jaar zullen studenten zich voltijds (16+ studiepunten per semester) inschrijven voor een opleiding die resterende cursussen omvat, evenals een onafhankelijke studie met hun adviseur terwijl ze hun onderzoeksplan ontwikkelen, hun onderzoekspracticum voltooien, en schrijven hun onderzoekspaper. Ze zullen ook ten minste twee termijnen van het MHS in Social Factors-seminar bijwonen in hun tweede programmajaar. Studenten komen mogelijk in aanmerking om aan het einde van de tweede termijn van hun tweede jaar aan alle vereisten voor afstuderen te voldoen, afhankelijk van de timing van hun onderzoekspracticum en de definitieve goedkeuring van hun paper.
Toelatingsvoorwaarden
Van alle aanvragers wordt verwacht dat ze een ingevulde aanvraag indienen bij Whiting School of Engineering en ondersteunende documentatie zoals vereist door het Office of Admissions van de school. Kandidaten voor alle masterprogramma's moeten minimaal een baccalaureaat in een relevant vakgebied hebben.
De toelatingseisen van de afdeling zijn onder meer:
- Voltooide applicatie
- GRE-scores (MCAT acceptabel, maar niet de voorkeur). Een ontheffing kan worden aangevraagd als de aanvrager:
- Een graduaat (master of doctoraat), OF
- Het Certificaat in Milieu- en Arbeidsgezondheid met succes afgerond en minimaal een "B" behaald in alle cursussen die voor het Certificaat zijn gevolgd.
- Minimaal undergraduate Grade Point Average van 3.0 aanbevolen. Achtergrondcursussen moeten het volgende omvatten:
- Biologie, Scheikunde, Natuurkunde en Calculus
- Drie aanbevelingsbrieven
- Transcripties van elke academische instelling buiten de middelbare school
- De toets Engels als vreemde taal (TOEFL) is vereist voor aanvragers uit landen waar de Engelse taal niet de primaire taal is. De minimaal acceptabele score is 600 op de papieren versie, of 100 op de internetversie.
- Internationale academische transcripties moeten worden beoordeeld door WES of een gelijkwaardige dienst. Ga naar https://engineering.jhu.edu/graduate-admissions/international-students/ voor meer informatie.
Toepassingsinstructies
Over het algemeen moeten aanvragers van een diploma het volgende indienen:
- Online app
- Officiële transcripties van ELKE instelling op universitair niveau die u hebt bijgewoond (academische records van instellingen buiten de VS moeten een beoordeling van de inloggegevens ondergaan).
- Gestandaardiseerde testscore (bekijk het beleid voor Covid-19-pandemie)
- Engelse vaardigheidstestscore (TOEFL of IELTS), indien van toepassing
- Drie aanbevelingsbrieven
- CV of curriculum vitae
- Verklaring van doel en doelstellingen
Internationale aanvragers zijn welkom en dienen aanvullende instructies te lezen voor aanvragen van buiten de VS
Een update over GRE-vereisten en COVID-19
Het ministerie van Volksgezondheid, Gedrag en Maatschappij erkent dat de COVID-19-pandemie het vermogen van toekomstige studenten om te voldoen aan gestandaardiseerde testvereisten aanzienlijk kan belemmeren. Om de unieke uitdagingen die de pandemie met zich meebrengt aan te pakken, heeft het ministerie van Volksgezondheid, Gedrag en Maatschappij ervoor gekozen om ons beleid te wijzigen dat GRE-scores voor aanvragers vereist voor het academiejaar 2021-2022.
Voor toekomstige studenten die zich aanmelden voor alle academische HBS-programma's voor het academiejaar 2021-2022, zijn GRE-scores optioneel, maar sterk aanbevolen. We moedigen aanvragers met bestaande GRE-scores aan om deze op te nemen als onderdeel van hun aanvragen. Aanvragen worden echter nog steeds beoordeeld zonder GRE-scores.
Aanvragers kunnen GRE-scores indienen bij JHSPH met behulp van de SOPHAS-code 3738.
Neem voor aanvullende vragen over toelatingseisen en aanmeldingen contact op met L. Robin Newcomb ([email protected]).
leerplan
studierichting
Studenten voltooien minimaal 96 totale credit-uren, in zes of zeven voltijdse termijnen gedurende anderhalf jaar studie, en behalen aan het einde van het tweede jaar een diploma.
In het eerste jaar zullen de vier voltijdse studietermijnen bestaan uit academische cursussen in klaslokalen en seminaries. In totaal moeten 64 academische eenheden worden voltooid voordat met het onderzoekspracticum wordt begonnen. Studenten moeten zich elk semester inschrijven voor 16 of meer studiepunten om een voltijdse status in de school te behouden. Voor een lettercijfer moeten alle vereiste cursussen worden gevolgd. Er wordt verwacht dat studenten een aanzienlijk deel van hun onderzoekspracticumactiviteiten tijdens de zomer tussen het eerste en tweede jaar zullen voltooien.
In het tweede jaar zullen studenten zich voltijds inschrijven (16+ studiepunten per semester) voor een studie die de resterende cursussen omvat, evenals een onafhankelijke studie met hun adviseur terwijl ze hun onderzoeksplan ontwikkelen, hun onderzoekspracticum voltooien, en hun onderzoekspaper schrijven. Ze zullen in hun tweede programmajaar ook minimaal twee termijnen van het MHS in Social Factors-seminar bijwonen. Studenten komen mogelijk in aanmerking om aan het einde van de tweede termijn van hun tweede jaar aan alle vereisten voor afstuderen te voldoen, afhankelijk van de timing van hun onderzoekspracticum en de definitieve goedkeuring van hun paper.
Galerij
Carrièremogelijkheden
- Onderzoeksmedewerker
- Beleidsanalist
- Projectleider
- Promovendus
- Foreign Service Officer
- Specialist op het gebied van gezondheidscommunicatie
toelatingen
Getuigenissen van studenten
Programma resultaat
Leerresultaten
- De invloeden van de sociale context en het gedrag op de gezondheid onder woorden brengen met als doel oplossingen te ontwikkelen, evalueren en implementeren voor dringende uitdagingen op het gebied van de volksgezondheid in Baltimore, de Verenigde Staten en de rest van de wereld
- Beschrijf relaties en mogelijke Pathways tussen sociale factoren, gedrag en gezondheid en gerelateerde bijdragen aan gezondheidsverschillen
- Evalueer kritisch literatuur met betrekking tot individuele en sociale invloeden op gezondheidsgedrag en gezondheid
- Pas interdisciplinaire, ecologische en andere theoretische modellen op meerdere niveaus van gezondheid en gezondheidsgedrag toe om relevante sociale en structurele factoren en effectieve sociale en gedragsinterventiestrategieën te identificeren om uitdagingen op het gebied van de volksgezondheid in diverse populaties en omgevingen aan te pakken
- Ontwerp en beoordeel interventies en gemeenschapsgerichte programma's om ziekten en verwondingen te voorkomen, ziekte en handicaps te verlichten, de kwaliteit van leven te verbeteren en gezondheidsverschillen te verkleinen
- Vertaal onderzoek naar effectieve sociale en structurele interventies met implicaties voor de volksgezondheidspraktijk en -beleid
- Pas een verscheidenheid aan onderzoeksontwerpen, methoden en analytische technieken toe om belangrijke vragen over sociale en structurele invloeden op de gezondheid op passende wijze te beantwoorden
- Passende ethische normen toepassen bij het uitvoeren van onderzoek en praktijk op het gebied van de volksgezondheid
Beurzen en financiering
Er zijn verschillende beursopties beschikbaar. Kijk op de website van de school voor meer informatie