MSc Nursing (Pre-registratie - Volwassene)
University of Lincoln
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Lincoln, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
2 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* voor internationale studenten | thuisstudenten: £ 9.250
Ontdek Lincoln waar ter wereld u ook bent
Onze webinars, masterclasses, vraag- en antwoordsessies en panelgesprekken met studenten zijn een geweldige manier om te ontdekken hoe het is om te leven en te studeren aan de University of Lincoln .
Invoering
De MSc Nursing (Pre-registratie - Volwassen) cursus heeft tot doel afgestudeerden voor te bereiden op het complexe, veeleisende en lonende gebied van de volwassenenverpleging. De cursus biedt mensen met verschillende achtergronden de mogelijkheid om hun vaardigheden over te dragen om geregistreerde verpleegkundigen (volwassenen) te worden.
Deze master is bedoeld voor afgestudeerden van een diploma die ernaar streven in aanmerking te komen voor aanmelding bij het register van de Nursing and Midwifery Council.
De cursus wordt ondersteund door de kernwaarden van de Nursing and Midwifery Council (NMC) en heeft tot doel kritische denkvaardigheden en de geest van onderzoek te bevorderen.
De afgelopen decennia heeft de rol van de verpleegkundige zich ontwikkeld als gevolg van de veranderende context van de gezondheidszorg en de sociale zorg, wat heeft geresulteerd in een breed scala aan nieuwe rollen en diensten. Geregistreerde verpleegkundigen (volwassenen) spelen een belangrijke rol in het leiden en coördineren van de zorgverlening aan mensen gedurende hun hele leven; zich bewust zijn van de complexe mentale, fysieke, cognitieve en gedragsmatige zorgbehoeften van degenen voor wie zij zorgen.
Deze masteropleiding heeft tot doel geregistreerde verpleegkundigen (volwassenen) te ontwikkelen die prioriteit geven aan mensen door veilige en effectieve zorg te bieden, degenen onder hun zorg op te leiden door het gebruik van technologie, gezondheidsgeletterdheid te bevorderen om slechte gezondheid te voorkomen en gezonde keuzes en levensstijlen te ondersteunen. De cursus is ontwikkeld om de professionele waarden en het sociale geweten van studenten te verhogen en hen voor te bereiden op toekomstige functies in de gezondheidszorg.
Verpleegkundigen vertalen evidence-based kennis om de zorgverlening te verbeteren met behoud en nadruk op de ethiek van persoonsgerichte zorg. Modules in deze cursus zijn met dit in gedachten ontworpen en zijn bedoeld om innovatie te stimuleren, kwaliteit te verbeteren, risico's te beheersen en gebieden voor productieve verandering te identificeren.
De University of Lincoln , samen met onze praktijkpartners, delen een visie om studenten voor te bereiden op dynamische verpleegkundigen die geschikt zijn om te oefenen in snel veranderende en uitdagende zorgomgevingen.
Prioriteit geven aan face-to-face onderwijs
Aan de University of Lincoln streven we ernaar om ervoor te zorgen dat de ervaring van onze studenten boeiend, ondersteunend en academisch uitdagend is. Tijdens de pandemie van het Coronavirus hebben we ons aangepast aan de richtlijnen van de overheid om onze studenten, medewerkers en de gemeenschap veilig te houden. Alle resterende wettelijke beperkingen van Covid-19 in Engeland zijn in februari 2022 opgeheven in het kader van het regeringsplan voor leven met Covid-19, en we hebben een veilige terugkeer naar persoonlijk onderwijs op de campus omarmd. In voorkomend geval wordt face-to-face onderwijs verbeterd door het gebruik van digitale hulpmiddelen en technologie en kan het worden aangevuld met online mogelijkheden wanneer deze de leerresultaten ondersteunen.
We zijn volledig bereid om onze plannen aan te passen als veranderingen in de overheidsrichtlijnen dit noodzakelijk maken, en we zullen ons best doen om huidige en toekomstige studenten op de hoogte te houden.
"Deze informatie was correct op het moment van publicatie (juli 2023)"
toelatingen
leerplan
Hoe je bestudeert
Samenwerking is een belangrijk onderdeel van deze masteropleiding en studenten worden aangemoedigd om met en van andere professionals in de gezondheidszorg te leren. Studenten zullen hun aangeleerde leerervaringen in de praktijk kunnen toepassen, aangezien het programma is opgebouwd uit vijftig procent theorie en vijftig procent praktijk.
Studenten kunnen samenwerken en samenwerken met academici, praktijkmensen, servicegebruikers en andere studenten. De cursus heeft tot doel studenten in staat te stellen verpleegkundigen te worden die veerkrachtig, zorgzaam, reflecterend en levenslang leren zijn om de kennis van andere rollen en diensten, samenwerking tussen instanties en het vertrouwen om over professionele grenzen heen te werken te vergemakkelijken.
Student als producent
Onderzoeksgericht en op bewijs gebaseerd leren en onderwijzen vormen de kern van de leerervaring van studenten in deze cursus. Student as Producer is een onderwijs- en leermodel dat academici en studenten aanmoedigt om samen te werken aan onderzoeksactiviteiten. Het is een programma dat zich richt op leren door te doen.
De principes van Student als Producer zijn ontdekking, samenwerking, betrokkenheid en productie.
Ontdekking
Studenten kunnen leren door hun eigen onderzoek. Onafhankelijk leren wordt in elke module gepromoot door middel van zowel gerichte als zelfgestuurde studie, waardoor studenten de onderwezen inhoud in hun vakgebied kunnen contextualiseren en onafhankelijke studie wordt bevorderd als een proces dat studenten gedurende hun hele professionele loopbaan kunnen gebruiken.
Samenwerking
Interprofessioneel werken is een belangrijk onderdeel van de opleiding. Studenten kunnen samenwerken om hun kennis en inzicht te ontwikkelen en studenten kunnen samenwerken met professionele peer groups en medewerkers. Studenten worden gezien als partners in de productie en verspreiding van kennis.
Verloving
Studenten kunnen hun zelfvertrouwen en identiteit ontwikkelen als lid van een professionele gemeenschap. Studenten kunnen hun leren overbrengen naar en toepassen op de verpleegkundige praktijk, waarbij ze volledig betrokken zijn bij reflectie en de proactieve identificatie van hun eigen leerbehoeften.
Productie
De cursus richt zich op de productie van professioneel relevante en innovatieve leerresultaten die kunnen worden toegepast en geïmplementeerd binnen de verpleegkundige praktijk, evenals op het behalen van academische leerresultaten.
Studenten volgen een reeks modules op de cursus.
Eerstejaars modules:
- Essentiële interprofessionele praktijk
- Behoeften beoordelen, zorg plannen en coördineren
- Zorg verlenen en evalueren
- Leiderschap en supervisie in de verpleegpraktijk
Modules van het tweede jaar:
- Toegepaste gezondheidsverbetering
- Service-evaluatie voor klinische praktijk
- Servicetransformatie
- Een verantwoordelijke professionele geregistreerde verpleegster zijn (volwassene)
- Complexe zorg beheren
Aan het einde van het programma moeten studenten hun competentie kunnen aantonen tegen de Future Nurse: Standards of Proficiency voor geregistreerde verpleegkundigen. Deze omvatten onder meer het zijn van een verantwoordelijke professional, het bevorderen van de gezondheid en het voorkomen van slechte gezondheid, het beoordelen van behoeften en het plannen van zorg, het verlenen en evalueren van zorg, het leiden en beheren van verpleegkundige zorg en het werken in teams, het verbeteren van de veiligheid en kwaliteit van de zorg en het coördineren van de zorg.
Stages
Stages zijn bedoeld om studenten voor te bereiden op de uitdagingen van een snel veranderende klinische omgeving, of dit nu een ziekenhuis, huisartsenpraktijk of gemeenschapsgezondheidszorg is.
In het buitenland studeren
In het tweede jaar hebben studenten de mogelijkheid om een keuzevak in het buitenland of in Groot-Brittannië te volgen. Stages kunnen studenten in staat stellen zich te concentreren op een alternatieve gezondheidszorgcontext en de mogelijkheid bieden om inzicht te krijgen in en ervaring op te doen met collega's uit verschillende disciplines.
Houd er rekening mee dat studenten verantwoordelijk zijn voor hun eigen reis-, accommodatie- en algemene kosten van levensonderhoud tijdens hun stage of studie in het buitenland.
modules
- Toegepaste gezondheidsverbetering (kern)
- Behoeften beoordelen, plannen en coördineren van zorg (L7) (Kern)
- Een verantwoordelijke professionele verpleegkundige zijn (volwassene) (L7) (Core)
- Essentiële interprofessionele praktijk (kern)
- Leiderschap en supervisie in de verpleegpraktijk (kern)
- Omgaan met complexe zorg (L7) (Kern)
- Zorg verlenen en evalueren (L7) (Kern)
- Service-evaluatie voor klinische praktijk (kern)
- Servicetransformatie (kern)
Hoe je wordt beoordeeld
Studenten worden gedurende de cursus zowel formeel als informeel beoordeeld om het leren en de autonomie te ontwikkelen. Assessments kunnen zowel binnen de universiteit als in de praktijkplaatsing plaatsvinden. Praktijkgericht leren wordt beoordeeld als voldoende of onvoldoende. Academisch werk draagt bij aan hun eindcijfer.
Een deel van de beoordeling van de cursus wordt geleid door docenten, maar studenten worden aangemoedigd om deel te nemen aan peer- en zelfevaluatie om de vaardigheden van reflectie en evaluatie te helpen ontwikkelen die essentieel zijn voor een leven lang leren en voortdurende professionele ontwikkeling, na registratie als verpleegkundige. .
Sommige beoordelingen zijn gericht op theoretische kennis en de toepassing van theorie, en andere op de praktische uitvoering van technische vaardigheden en patiëntenbeheer.
Beoordelingen gedurende het hele programma zijn zo ontworpen dat ze relevant zijn voor de professionele werkpraktijk.