Masters of Science in Biologie in UK

Een Master of Science is een geavanceerd programma van de studie die kan worden verdiend in ongeveer twee jaar. Veel scholen bieden online of part-time MSc programma's, zodat druk leerlingen hun opleiding op een manier die is handig voor hen verder kan. Biologie is de studie van alle levende wezens en hoe ze zich bekeren en energie verbruiken om te kunnen overleven en te onderhouden stabilite… Meer informatie

Biologie is de studie van alle levende wezens en hoe ze zich bekeren en energie verbruiken om te kunnen overleven en te onderhouden stabiliteit. Gebieden van biologische onderzoek worden ingedeeld organisme type en de complexiteit en de methode van onderzoek.

Onderwijs in het Verenigd Koninkrijk is een gedecentraliseerde kwestie met elk van de landen van het Verenigd Koninkrijk hebben van aparte systemen onder verschillende overheden: de Britse regering verantwoordelijk is voor Engeland en de Schotse regering, de regering van Wales en de Northern Ireland Executive verantwoordelijk voor Schotland , Wales en Noord-Ierland, respectievelijk.

MSc in Biologie in UK

University of Lincoln
Lincoln, Verenigd Koninkrijk

De MSc Microbiology heeft tot doel studenten uit te rusten met de geavanceerde kennis en vaardigheden die nodig zijn om verder onderzoek of werkgelegenheid te beginnen in industrieën die streven naar het oplossen van grote wereldwijde uitdagingen zoals antibioticaresistentie, schoon drinkwater en voedselzekerheid. -

Glasgow, Verenigd Koninkrijk

De toenemende impact van genetica in de gezondheidszorg en de ontwikkeling van nieuwere geavanceerde technologieën vereist nauwe samenwerking tussen onderzoekswetenschappers, klinische laboratoriumwetenschappers en clinici om patiënten een hoogwaardige service te bieden. Het doel van dit programma is om specifiek te focussen op de levering van klinische diensten aan patiënten, inclusief risicoanalyse en toepassing van moderne genetische en genomische technologieën in medisch genetica-onderzoek en in diagnostiek en bevolkingsonderzoek. -
12 - 24 maanden

University of Roehampton London
Londen, Verenigd Koninkrijk

Dit geavanceerde programma biedt een opwindende mogelijkheid om moderne neurowetenschappen te bestuderen met een focus op klinische implicaties. U krijgt een sterke basis in het begrijpen van de mechanismen en behandelingen van neurologische en neuropsychiatrische ziekten. -

Win een beurs tot een waarde van US$ 10.000

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden.
The University of Edinburgh - College of Medicine & Veterinary Medicine