Master in de medische-chirurgische noodgevallen

Algemeen

Beschrijving van opleiding

  • Aantal uren en studiepunten: 1500 uur en 60 ECTS.
  • Duur: minimaal 8 maanden en 16 maanden te rekenen vanaf de datum van inschrijving - Mode: Materiaal voorzien in boekvorm + Evaluatie en Tutorials door Virtual Training Platform Alcalá.

DOELSTELLINGEN

  • Ontwikkelen van het leren van vaardigheden die nodig zijn voor de functies van het personeel in de gezondheidszorg, in een coöperatieve en inclusieve zoals werk als wordt weerspiegeld in de Wet 3/2007 van 22 maart, voor een effectieve gelijkheid van vrouwen en mannen en de wet 51 / 2003, dd 2 december gelijke kansen, non-discriminatie en universele toegankelijkheid voor mensen met een handicap. - Het bevorderen van de positieve en stel professionele zelfbeeld, het herkennen van de eigen mogelijkheden en beperkingen.
  • Het verwerven van basiskennis en updates met betrekking tot noodsituaties en noodsituaties. - In staat zijn om de verworven kennis om professionele werk van de gezondheid van werknemers van toepassing vanuit een mondiaal perspectief. - Mogelijkheid om te observeren, analyseren en documenteren onderwijsprocessen.

SPECIFIEKE DOELSTELLINGEN

  • Verhoging van de effectiviteit en kwaliteit van de ambulante medische noodhulp.
  • Zorg voor algemene en specifieke kennis over patronen van handelen en de behandeling van de gezondheid van het personeel in noodgevallen. - Evalueer de belangrijkste tekenen en symptomen van spoedeisende patiënt door het eerste onderzoek van de gezondheid van werknemers. - Aandringen op het belang van leren in de vroege opsporing van de symptomen door de update over gezondheidseducatie.
  • Effectief Sorteer de dringende vraag van korte vragen en distributie indien nodig op basis van de situatie van de structuur en de organisatie van de eerste lijn, de toepassing van bepaalde technieken van de medische professie.
  • Verbetering van de verdeling van de kosten, controle van processen te vergemakkelijken, het maken van vergelijkingen intra- en intra-individuele mogelijk is, zorgen voor een meer echte informatie en een grotere aanpassing proces van klinische besluitvorming op basis van protocollen.
  • Leiden tot een betere en vroegere diagnose en behandeling die onnodige tests en herhaalde SEH bezoeken en andere specialisten zal beperken.
  • Met behulp van de theoretische concepten en kennis van de gezondheidszorg als basis voor de besluitvorming in de gezondheidszorg praktijk BLS / A bij poliklinische niveau.
  • Ontwikkelen van vaardigheden en het maken van beslissingen op basis van kritisch denken, klinisch oordeel en het verwerven van vaardigheden voor het optreden in noodsituaties.
  • Creëer en inboezemen positieve houding gebaren overleven beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg aan te pakken individuele noodsituaties die zich kunnen voordoen tijdens het transport van ernstig zieke patiënten.
  • Beoordelen van multidisciplinaire urgente situaties die gevoelig zijn voor het vervoer naar het ziekenhuis kunnen zijn.
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Empresa de servicios profesionales especializada en sanidad y ciencias sociales compuesto de un grupo de orientadores y consultores especializados que imparte desde el 2000 la Enseñanza a Distancia Ac ... Lees meer

Empresa de servicios profesionales especializada en sanidad y ciencias sociales compuesto de un grupo de orientadores y consultores especializados que imparte desde el 2000 la Enseñanza a Distancia Acreditada y Certificada como actividad principal y Edición Lees Minder