Master Of Science In De Ergotherapie

University of Central Arkansas

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Master Of Science In De Ergotherapie

University of Central Arkansas

Mission Statement

De missie van de entry-level graduate ergotherapie programma aan de Universiteit van Centraal Arkansas is beoefenaars competent en ervaren in het leveren van ergotherapie diensten aan particulieren en bevolkingsgroepen die worden beperkt door fysieke of psychosociale situaties die compromis onafhankelijkheid en wellness te voeden. Afgestudeerden zijn bereid om te oefenen in een verscheidenheid van service delivery-modellen, en productieve interpersoonlijke en therapeutische relaties met klanten, gezinnen, organisaties en andere gezondheid en menselijke service professionals te ontwikkelen. Daarnaast omvat de missie van de afdeling faciliteren van de verdere professionele groei van het beoefenen van ergotherapeuten via zowel graduate studie en voortgezet onderwijs kansen.

Het programma zet zich in voor het bevorderen van studenten het bewustzijn en de waardering van de verschillende culturele en maatschappelijke waarde systemen. Student gevoeligheid wordt gecultiveerd door de verbeterde zelfbewustzijn en de waardering van diversiteit onder client populaties. Het programma streeft naar inboezemen bij studenten een gevoel van eigenwaarde richting, onderscheidingsvermogen, en een verlangen om actief verantwoordelijkheid voor het leren, professionele groei en verandering te nemen.

Naast het opleiden van bevoegde beoefenaars, het programma streeft ernaar een sterke positieve invloed op de Ergotherapie beroep in de staat en de regio, door te helpen bij de ontwikkeling van nieuwe kennis in de wetenschap van de bezetting en in het uitvoeren van en het verspreiden van onderzoek dat de werkzaamheid vaststelt ergotherapie diensten.

FILOSOFIE

Ergotherapie Defined

Ergotherapie is gebaseerd op de overtuiging dat de noodzaak om deel te nemen in beroep is aangeboren en is gerelateerd aan de overleving, gezondheid, welzijn en tevredenheid met het leven. Ergotherapie, daarom is een vak waarvan de focus is om een ​​persoon, groep personen, of toegang tot de gemeenschap en deelname aan activiteiten die zinvol, doelgericht zijn mogelijk te maken, en om hun leven, rollen, en het gevoel van welzijn (AOTA relevant, 2002). Beroep is zowel de primaire vorm van interventie (middelen) en het gewenste doel van de interventie (end) (Trombly, 1995).

Opvattingen over Humans

Mensen zijn complexe wezens dynamische interactie binnen verschillende contexten, zoals fysieke, sociale, temporele, culturele, psychologische, spirituele en virtuele omgevingen te ontwikkelen, wijzigen en aan te passen aan hun hoogste potentieel. Elke persoon beschikt over unieke persoonlijke kenmerken en ervaringen (bijv, genetische aanleg, interesses, waarden, overtuigingen, doelstellingen, capaciteiten, vaardigheden, behoeften en achtergrond / culturele omgevingen). Deze kenmerken en ervaringen kunnen in- of interfereren met het vermogen van een persoon om gekozen beroepen uit te voeren.

Hoe mensen leren

Succesvol leren is gebaseerd op de leerling en docent in de veronderstelling een gezamenlijke verantwoordelijkheid voor de educatieve ervaring. Het potentieel voor het leren wordt versterkt door middel van een ontwikkelingsproces, waarbij de leerling en de begeleider samen te werken aan het opzetten en evalueren van doelen, processen en resultaten. Verder, effectieve en progressieve leren, van kennisverwerving door middel van synthese, gebeurt via multidimensionale educatieve strategieën die voortbouwen op eerdere kennis en ervaring. Deze strategieën omvatten didactische instructie, ervaringsleren, kritisch denken en redeneren, problem-based learning en zelfreflectie (AOTA, 2007).

De filosofie Personified

Het is de bedoeling van het programma dat afgestudeerden van de Universiteit van Centraal Arkansas Department of Occupational Therapy zal de kracht van de bezetting te gebruiken als hun primaire methode van evaluatie, interventie, en gezondheidsbevordering (AOTA, 2007).

Programma Doelen

Overkoepelende Student Outcome

Afgestudeerden zullen een solide basis in de geschiedenis en de ontwikkeling van het beroep en zal het gebruik van de bezetting te waarderen als middel en eindigt om de kwaliteit van de deelname van de cliënt in het werk, play / vrije tijd te verbeteren, activiteiten van het dagelijks leven, instrumentele activiteiten van het dagelijks leven en maatschappelijke participatie.

Specifiek programma afgestudeerden:

  1. Demonstreer gedrag in overeenstemming met de kernwaarden en de houding van Ergotherapie Praktijk in alle professionele relaties en voldoen aan alle aspecten van de Ergotherapie Code of Ethics en jurisdictie eisen praktijk.
  2. Identificeer behoefte aan ergotherapie diensten tussen individuen, groepen, organisaties of populaties.
  3. Consequent gebruik van een client-centered en-bezetting gebaseerde benadering in het aanbieden van ergotherapie diensten.
  4. Implementeren van de Ergotherapie proces om klanten over de hele levensduur en in een verscheidenheid van de praktijk instellingen gebruik te maken van evidence-based benaderingen en juiste toepassing van ergotherapie theorieën en referentiekaders.
  5. Samenwerken met familie en andere teamleden om ervoor te zorgen dat interventies zijn holistische en relevant.
  6. Nauwkeurig en snel te documenteren interventies op basis van organisatorische en regelgeving het beleid en eisen.
  7. Analyseer de gezondheidszorg milieu, problemen te identificeren die van invloed zijn praktijk en de gezondheid van de klant en het welzijn, en pleiten in geschikte locaties voor zowel het beroep en haar klanten.
  8. Maak gebruik van technologieën en andere middelen om de praktijk, onderzoek en dienstverlening te ondersteunen.
  9. Begrijp de rol van de OTA in de dienstverlening; toezicht en adequaat taken aan OTA en ander ondersteunend personeel delegeren.
  10. Handhaving van professionele competentie in relatie tot de omvang van de ergotherapie beroep alsook in hun specifieke praktijk gebied

curriculum Sequence

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Online en Campus gecombineerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
69 - 73 uur
Deeltijd
Voltijd
Price
Prijs
- zie Collegegeld tarieven tabel onder Kosten & Fees
Locations
Verenigde Staten - Conway, Arkansas
Startdatum : Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Verenigde Staten - Conway, Arkansas
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan