Master of Science (Gerontology and Rehabilitation Studies)

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Cursus samenvatting

Een postdoctorale opleiding in gerontologie en revalidatiestudies biedt afgestudeerden een concurrentievoordeel op de arbeidsmarkt en biedt clinici halverwege de loopbaan de gelegenheid om hun kennis bij te werken door middel van hedendaagse studies in ouderenzorg en revalidatie.

Leiderschap en onderzoeksvaardigheden opgedaan in de Master of Science (Gerontology and Rehabilitation Studies) bereidt je voor op loopbaanontwikkeling in senior klinische, management, onderwijs en onderzoek rollen. Afgestudeerden van deze cursus zijn Clinical Nurse Consultants, aspirant Clinical Nurse Consultants, mantelzorgers, artsen, ergotherapeuten, fysiotherapeuten, geregistreerde verpleegsters, maatschappelijk werkers, vrijwilligers en anderen in ouderenzorg en dementie.

De Master of Science (Gerontology and Rehabilitation Studies) is bedoeld om clinici die met oudere mensen werken of cliënten met revalidatiebehoeften kansen te bieden.

Je kunt de gezondheid en het welzijn van ouderen kritisch bekijken, sociaal beleid in ouderenzorg bekijken en advocacy-vaardigheden ontwikkelen om te werken met gebruikers, verzorgers en collega's in de gezondheidszorg, sociale zorg en vrijwilligerssector.

Het programma verschilt van cursussen die worden aangeboden door andere NSW en Australische universiteiten, omdat het een revalidatiebenadering omvat voor het ontwikkelen van diensten voor ouderen.

Cursus leerresultaten

Cursusleerresultaten zijn uitspraken over leerprestaties die worden uitgedrukt in termen van wat de leerling geacht wordt te weten, te begrijpen en te kunnen doen na voltooiing van een cursus. Studenten die afstuderen aan deze cursus zullen kunnen demonstreren:

  1. Demonstreer kennis en begrip van recente ontwikkelingen voor het werken met ouderen en hun gezinnen en een waardering van concepten en perspectieven die verband houden met interprofessionele gezondheidszorg voor ouderen en hun families, in het bijzonder met revalidatiebehoeften.
  2. Demonstreer kennis en begrip van onderzoeksprincipes en -methoden die relevant zijn voor het werken met ouderen en hun families, in het bijzonder met revalidatiebehoeften.
  3. Onderzoek, analyseer en synthetiseer informatie, problemen, concepten en theorieën.
  4. Ontwerp, toepas, genereer en evalueer theorieën, methodologieën en concepten voor de beroepspraktijk of wetenschap.
  5. Train kritisch denken en reflecteren om nieuw inzicht te ontwikkelen.
  6. Uitvullen, interpreteren en communiceren van proposities, methodologieën, conclusies en professionele beslissingen.
  7. Toepassen van kennis en vaardigheden in persoonsgerichte zorgpraktijken voor ouderen en hun families, in het bijzonder met revalidatiebehoeften binnen interprofessionele gezondheidszorg voor de beroepspraktijk en / of verder leren.
  8. Toepassen van kennis en vaardigheden bij het plannen en uitvoeren van een substantieel, op bewijzen gebaseerd initiatief.
  9. Ontwikkel een op werk gebaseerde portfolio van bewijsmateriaal om aan te tonen hoe hun leren de constructen van het persoonsgerichte kader aanpakte.

Cursusstructuur

Om in aanmerking te komen voor een onderscheiding van de graad, de Master of Science (gerontologie en revalidatiestudies), moet een kandidaat met succes ten minste 72 studiepunten van vakken voltooien in overeenstemming met de onderstaande tabel.

Kern

Onderwerp Code

Waarom kiezen voor deze cursus

Gezondheidszorg en sociale bijstand zijn de belangrijkste leverancier van nieuwe banen in Australië geweest en zullen naar verwachting de grootste bijdrage van 14,9% aan de werkgelegenheidsgroei leveren van 2018 tot 2023. Dit brengt interessante arbeidskansen en carrièremogelijkheden met zich mee. Bron: Werkgelegenheidsprojecties

Onze multidisciplinaire programma's zijn ontworpen om u in staat te stellen een postdoctorale kwalificatie te behalen met behoud van een voltijdse of deeltijdse loopbaan in de gezondheidszorg. Wij bieden een dynamische omgeving voor onderwijs, leren en onderzoek en streven naar normen van uitmuntendheid in professionele voorbereiding voor diegenen die willen deelnemen aan het verpleegkundig beroep en in permanente educatie voor bestaande clinici.

Nauwe banden met serviceproviders zorgen ervoor dat programma's voldoen aan de behoeften van verpleegkundigen en de bevolking die zij dienen.

Toelating

Een reeks toelatingsopties is beschikbaar voor studenten van alle leeftijden en academische achtergronden. De toelatingsprocedures zijn vastgelegd in de toelatingsprocedures van UOW en het toelatingsbeleid van de UOW.

Neem voor specifiek advies of vragen over een aanvraag contact op met het Future Students Team.

Toelatingseisen

Een 3-jarige bachelordiploma van een erkende tertiaire instelling (of equivalent) of een succesvolle afronding van een Graduate Certificate in een verwante discipline is vereist voor deelname. Er zal van geval tot geval worden overwogen om gezondheidswerkers die geen diploma's hebben of de hierboven vermelde graden bezitten.

Krediet voor voorafgaand leren

Succesvolle afronding van het Graduate Certificate in Gerontology

Engels Vereisten voor internationale studenten

Het volgende niveau van het Engels is vereist om toegang te krijgen tot dit programma:

IELTS Academic

  • Totale score: 6.5
  • Lezen: 6.0
  • Schrijven: 6.0
  • Luisteren: 6.0
  • Sprekend: 6.0

TOEFL (op internet gebaseerd)

  • Totale score: 86
  • Lezen: 18
  • Schrijven: 18
  • Luisteren: 17
  • Sprekend: 17

UOW College: Engels voor hoger onderwijs: credit (gewogen gemiddeld cijfer van 65 algemeen en minimum 50 in academisch lezen en schrijven)

Andere kwalificaties kunnen ook worden overwogen. Volledige informatie is te vinden op onze website met Engelse taalvereisten.

Laatst bijgewerkt op May 2019

Over de school

In just 40 years, University of Wollongong has become a benchmark for Australia’s new generation of universities; dynamic, agile, innovative and prominent in national and international rankings for th ... Lees meer

In just 40 years, University of Wollongong has become a benchmark for Australia’s new generation of universities; dynamic, agile, innovative and prominent in national and international rankings for the quality of our teaching and research. The University began as an institute for the then the New South Wales University of Technology, Sydney at a single location in Wollongong. Since gaining independence in 1975, UOW has grown into an international multi-campus University, expanding to occupy two Sydney campuses and five regional campuses, as well as locations in Hong Kong and Dubai. With now over 36,000 students, more than 2,400 staff, and an economic impact of around $2 billion in activity annually, UOW is an influential part of its communities and the catalyst for Wollongong’s transformation into a University city. Lees Minder
Wollongong , Liverpool + 1 Meer Minder