Online Graduate Certificate in Implementation and Dissemination Science

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Dit unieke 12-credit graduate certificate-programma is volledig online en kan je carrière vooruit helpen in de wetenschapsimplementatie en -verspreiding.

Studenten die geïnteresseerd zijn in Implementation and Dissemination Science krijgen de kans om meer te weten te komen over een veld dat wereldwijd snel aan het ontstaan is. Het doel van het programma is om studenten te helpen bij het stroomlijnen van de verspreiding van kennis en empirisch onderbouwde interventies die worden geproduceerd door gezondheidsonderzoek, wat uiteindelijk bijdraagt aan de verbetering van de gezondheid van individuele personen en van de bevolking. Veel studenten die geïnteresseerd zijn in deze graad zullen werken op de volgende gebieden: klinisch onderzoek, data-analyse, programmabeheer, leren en ontwikkelen, strategie, laboratoriumonderzoek, enz.

Aanvragen voor toelating tot de herfsttermijn zijn uiterlijk 15 juli.

Carrière Outlook

Volgens het Amerikaanse ministerie van Arbeid zal de werkgelegenheid van onderzoekers naar verwachting van 2014 tot 2024 op sommige gebieden met 9% toenemen tot 30%. De kennis en training die u in het Implementation and Dissemination Science Certificate Program zult ontvangen, zal u voorbereiden. om je carrière een vliegende start te geven op een aantal snelgroeiende gebieden, waaronder:

  • Klinisch onderzoek
  • Gegevensanalyse
  • Programmabeheer
  • Onderzoeksanalyse
  • Onderzoekscoördinatie
  • Academische onderzoeksinstellingen

112497_14731-20190320-185317-UMDGrid-e1544466529575.jpg

Programmastructuur

Implementation and Dissemination Science is een 12-credit, vier-gangen graduaatcertificaatprogramma dat wordt aangeboden in een asynchrone, 100% online omgeving. Dit betekent dat we maximale flexibiliteit bieden om aan de behoeften van professionele professionals te voldoen. Er zijn geen online vergaderingen of tijdstippen waarop u zich moet aanmelden; stuur gewoon je cursussen in vóór de geposte deadline en kom terug voor feedback van je instructeurs en klasgenoten.

Als student in dit programma verwerf je expertise in de wetenschap van implementatie en verspreiding. Je klasgenoten zullen hoogstwaarschijnlijk beoefenaren zijn van professionals met een gezondheids-, wetenschappelijke of academische achtergrond die in dienst zijn of werk zoeken in functies waarvoor deze specialisatie vereist is.

Is een online cursus geschikt voor u?

Is een online cursus geschikt voor u? Hier zijn verschillende waarschuwingen over online leren voordat je de knoop doorhakt.

Online cursussen vereisen mogelijk meer tijd dan on-campuslessen.

  • Als u geïnteresseerd bent in een online cursus omdat u denkt dat dit minder werk zal zijn dan een traditionele face-to-face cursus, dan is deze manier van leren misschien niet geschikt voor u. Geloof het of niet, je zou meer tijd kunnen besteden aan het studeren en het voltooien van opdrachten in de online omgeving dan je op een cursus op de campus zult doen. Hoe kan dat zijn? De online omgeving is gebaseerd op tekst en activiteit. Om met uw instructeur en andere deelnemers te communiceren, moet u berichten typen, reacties plaatsen en geschreven opdrachten uploaden die vaker voorkomen dan in traditionele cursussen. Ook kan het lezen van lesmateriaal en het bezig zijn met leeractiviteiten meer tijd kosten dan luisteren naar een instructeur die een lezing geeft. Veel deelnemers geloven dat een online cursus minstens evenveel werk als een cursus op de campus is; sommigen zeggen dat hun online cursus meer werk met zich meebracht. De meeste deelnemers zijn echter van mening dat deze extra werkbelasting meer dan gecompenseerd wordt door het feit dat ze "naar de les" konden gaan wanneer ze de tijd hadden, of het nu 2 uur of 18 uur was. De deelnemers houden ook van het feit dat online cursussen te maken hebben met veel creatieve activiteiten en leerervaringen. In plaats van les te geven, ben je een actieve deelnemer aan het leerproces. Veel deelnemers geloven dat dit leuker is en verbetert hun vermogen om toe te passen wat ze leren in het echte leven.

Online cursussen vereisen goede tijdmanagementvaardigheden.

  • Een van de vele voordelen van online cursussen is dat u kunt werken aan uw cursussen wanneer u dat wilt en waar u maar wilt. Onlinecursussen zijn echter geen cursussen op zichzelf. Er zijn deadlines voor opdrachten, net als een cursus op de campus. Het kan heel gemakkelijk zijn om deze deadlines te missen en achterop te raken in hun cursussen. Het niet halen van deadlines is de belangrijkste reden waarom online deelnemers niet slagen. Het is gemakkelijk om het lezen uit te stellen en uit te stellen, het plaatsen van berichten op het discussieforum te vertragen en te vergeten om geschreven opdrachten te uploaden. Zoals met de meeste dingen, zult u merken dat u begraven bent onder een schijnbaar onoverkomelijke berg van cursussen als u uw tijd niet goed beheert. Online cursussen vereisen de zelfdiscipline om stukjes tijd te reserveren om je studie af te ronden. Het betekent dat je online studeren een prioriteit moet maken en andere activiteiten niet mag laten storen.
  • Dit betekent dat een eigenschap die je nodig hebt om succesvol te zijn, 'discipline' is. Hoewel u deel zult uitmaken van een online gemeenschap en online met anderen zult samenwerken, is het uw verantwoordelijkheid om u aan te melden en deel te nemen. Het kan maar al te gemakkelijk zijn om inloggen uit te stellen wanneer nee je vertelt dat je het elke dag op een specifiek tijdstip moet doen. Het is aan jou om een schema voor jezelf te maken om ervoor te zorgen dat je deelneemt aan je klas en dat je jezelf genoeg tijd geeft om opdrachten te voltooien.

Een online cursus kan een gevoel van isolatie van uw collega's creëren.

  • Alleen studeren met alleen de computer als uw partner kan onbevredigend zijn voor iemand die behoefte heeft aan hoge niveaus van sociale activiteit als onderdeel van hun leerervaring. De online omgeving is een heel andere sfeer die even wennen is. Je moet je bewust zijn van dergelijke gevoelens van isolatie en bereid zijn om hulp te zoeken als ze je studie beginnen te belemmeren. Een snelle e-mail naar een klasgenoot of je instructeur kan je helpen je beter verbonden te voelen als het gemeenschapsgevoel dat je zoekt ontbreekt. Dit wil niet zeggen dat je geen interactie zult hebben met je klasgenoten in een online cursus. Inderdaad, veel online deelnemers geven aan dat online cursussen de neiging hebben om meer interactie met je leeftijdsgenoten en instructeurs te bieden. Sterker nog, veel van onze deelnemers zeggen dat ze hun klasgenoten beter hebben leren kennen in dit soort leeromgeving.

Feedback voor je berichten en van docenten kan beperkt en vertraagd zijn.

  • In een traditionele klasomgeving krijgen deelnemers directe feedback van hun leeftijdsgenoten. Zo'n directheid zal in de online omgeving ontbreken. Als u meer directe feedback op uw discussiecommentaar nodig heeft, als u veel vragen moet stellen voordat u een concept of een opdracht begrijpt, als u het voordeel van gebaren of gezichtsuitdrukkingen nodig heeft om uw punt over te brengen of de opmerkingen te begrijpen van anderen, dan is online onderwijs op dit moment misschien niet de beste keuze voor jou.
  • Feedback van uw instructeur zal ook uitsluitend in de vorm van schriftelijke opmerkingen zijn in plaats van mondelinge opmerkingen. In traditionele cursussen maken instructeurs wel afspraken voor persoonlijke spreekuren of maken speciale afspraken om deelnemers te ontmoeten. In een online cursus is er meestal geen face-to-face contact met je instructeur. Als u vindt dat u uw instructeur vaak moet zien om te slagen, dan is online leren misschien niet geschikt voor u. U dient echter te plannen dat de overgrote meerderheid van uw contact met uw instructeur verloopt via e-mail of andere elektronische communicatie. Dergelijke communicatie zal ook bestaan uit vertraagde feedback, hoewel de meeste online instructeurs goed zijn in het reageren op elektronische communicatie binnen een korte tijdsperiode.

Voor online cursussen moet je een actieve leerling zijn.

  • Online cursussen zijn afhankelijk van deelnemers die actieve studenten zijn, in de zin dat er een verwachting is dat leerlingen extra informatie van internet (bijv. Artikelen en webpagina's) zullen opzoeken die in posts en in schriftelijke opdrachten zal worden ingevoegd. De meeste traditionele cursussen bestaan uit passief leren in de vorm van het verzenden van informatie via colleges in de klas, waardoor de discussie minder tijd kost. In de online-omgeving zullen er korte audiocolleges zijn om te downloaden, maar het grootste deel van het virtuele klaslokaal bestaat uit actieve leeractiviteiten, bijvoorbeeld een discussieforum, online groepswerk, schriftelijke opdrachten.
  • Dus, om het goed te doen in een online cursus, moet je een onafhankelijke leerling zijn (of worden). Daar zijn natuurlijk ook voordelen aan verbonden. Dat online onderwijs de mogelijkheid biedt om een onafhankelijke leerling te zijn, is precies wat sommige mensen leuk vinden. Veel deelnemers houden meer van online discussies dan van persoonlijke gesprekken. Sommige deelnemers worden geïntimideerd door voor een groep te spreken of aarzelen om een vraag te beantwoorden, tenzij ze weten dat ze gelijk hebben. Online discussies geven ze de tijd om na te denken en discussieaanbiedingen te maken, en om de opmerkingen van anderen te lezen en opnieuw te lezen voordat ze zelf in het gesprek springen. Deelnemers voor wie Engels een tweede taal is, voelen zich vaak ook meer op hun gemak bij de extra tijd om te begrijpen en te reflecteren, omdat het gemakkelijk kan zijn om een beetje verloren te raken in een snelle klasdiscussie.
  • Een van de belangrijkste voordelen van online leren is de focus van een actieve leerstijl en leren van uw leeftijdsgenoten. Dus, als u het extra werk dat online leren kan bevatten, kunt beheren, goede managementvaardigheden kunt ontwikkelen, gewend raakt aan het gebrek aan persoonlijke interactie, en vertraagde feedback kunt tolereren, wees dan voorbereid op de voordelen van online leren!

Program Completion Timeline

  • Alle vier de cursussen worden ten minste één keer per jaar aangeboden, zodat u het programma binnen één jaar kunt voltooien.
  • Deelnemers kunnen het programma starten aan het begin van een willekeurige periode.
  • Hoewel de meeste studenten het programma binnen een jaar voltooien, hebt u maximaal drie jaar de tijd om het programma te voltooien.

cursussen

ETHC 637: Inleiding tot onderzoekethiek (3 Credits)

  • Deze cursus zal studenten vertrouwd maken met basisbegrippen uit de onderzoeksethiek.

MHS 630: Essentials of Chronic and Infectious Disease Epidemiology (3 Credits)

  • In deze cursus presenteren we fundamentele concepten van epidemiologie om de nieuwe clinicus te helpen bij hun inspanningen om de zorg in hun praktijk en professionele sfeer te verbeteren.

MHS 633: Clinically Applied Social and Behavioral Health Theory (3 Credits)

  • Deze cursus bespreekt de sociale determinanten van gezondheid en gaat verder dan de individuele risicofactorbenadering van gezondheid en ziekte, het toepassen van multidisciplinaire modellen en sociale epidemiologie.

MHS 613: Onderzoeksimplementatie

  • Deze cursus biedt een inleiding tot het opkomende gebied van implementaties van wetenschap door verschillende ontwerpen en methoden, gezondheidssystemen en beleidsonderzoek en voorbeelden in HIV, niet-HIV ST en niet-overdraagbare ziekten te herzien.

MHS 614: Onderzoeksimplementatie en -verspreiding II (3 Credits)

  • Dit onderzoeksseminar biedt een inleiding tot de disseminatie-wetenschap.

MHS 631: Global Non-Communicable (NCD) Epidemiology (3 Credits)

  • Deze cursus gaat in op de huidige paradigma's en controverses in de epidemiologie.

MHS 611: Observationele epidemiologie in onderzoek naar implementatie en verspreiding (3 Credits)

  • Deze cursus breidt zich uit na de introductie van de epidemiologie om de kennis en vaardigheden van de lerenden op te bouwen over het ontwerp, het gedrag, de analyse en de interpretatie van niet-experimentele studies van zowel infectieuze als niet-infectieuze ziekten.

Admissions

Toelating tot dit online certificaatprogramma is selectief. Een Amerikaans bachelordiploma of een equivalent daarvan van een niet-Amerikaanse onderwijsinstelling is vereist. GRE is vereist voor toelating tot dit programma. Er is geen specifieke niet-gegradueerde studie vereist of aanbevolen.

Het certificaatprogramma kan fulltime of parttime worden gevolgd. Voor internationale deelnemers zijn visa niet vereist omdat het programma online wordt aangeboden.

Toepassingsmaterialen vereist

Alle aanvraagmaterialen moeten elektronisch worden ingediend, met uitzondering van uw transcriptie, die rechtstreeks aan de Graduate School wordt bezorgd.

  • Online aanvraagformulier ingevuld.
  • Transcripties van alle eerdere hogescholen / universiteiten. Dien officiële documenten in bij de Graduate School (zie adres hieronder) op het moment van aanmelding. Individuen die worden aangeboden moeten toelating krijgen om officiële documenten (zoals hieronder aangegeven voor binnenlandse en internationale deelnemers) te verstrekken voorafgaand aan de inschrijving voor verificatie voordat ons aanbod als officieel wordt beschouwd.
    • Binnenlandse afschriften: officiële afschriften moeten in enveloppen aankomen die zijn verzegeld door de uitgevende instellingen die de toekenning van het aangegeven diploma certificeren. Kopieën, geopende of niet-verzegelde enveloppen, niet-officiële afdrukken of faxen worden niet geaccepteerd als officiële documenten. Het proces van het aanvragen van transcripties van universiteiten kan vele weken duren, dus plan dit alsjeblieft.
    • Internationale transcripten: internationale aanvragers moeten een (1) officieel transcript in het Engels en een (1) officieel transcript of markeringsblad van elke taal of taal van elke universiteit of universiteit bijwonen.
  • Curriculum Vitae of CV - Verzenden met de online applicatie.
  • Statement of Academic Goals and Professional Interests - Dien bij de online aanvraag een verklaring van academisch doel in (300-500 woorden) met betrekking tot a) uw doel bij het nastreven van dit certificaat en b) hoe de opleiding past in uw algemene professionele doelen.
  • Voor inwoners van Maryland: vul de Residency-applicatie in op onze website.
  • Voor internationale aanvragers: officiële TOEFL- of IELTS-scorerapporten: internationale aanvragers moeten aantonen dat vaardigheid in de Engelse taal rechtstreeks moet worden verzonden vanuit een TOEFL-test (Test of English as Foreign Language) of IELTS (International English Language Testing System). Minimaal vereiste scores zijn 80 op de op internet gebaseerde TOEFL en 7,0 op de IELTS.
  • Alle officiële scores moeten rechtstreeks vanuit een TOEFL worden verzonden (gebruik instellingcode # 5848) of IELTS naar de Graduate School.
  • Niet-terugbetaalbare aanvraagkosten $ 75 (US): betaal online of stuur direct naar Graduate School.

Opmerking: GRE-scores zijn vereist voor toelating tot dit certificaatprogramma. Een toelatingsgesprek (via telefoon of Skype) kan worden aangevraagd.

Programma Snapshot

  • 12 Credits vereist om het certificaat te voltooien
  • Kosten per credit-uur: $ 635,50 (In-state), $ 861,50 (uit)
  • 12: Gemiddeld aantal maanden dat vereist is om certificaat af te ronden (kan maximaal 3 jaar duren).

Deadlines voor toelating

  • Aanvragen voor herfst 2019 worden nu geaccepteerd. Aanvragen moeten uiterlijk 15 juli zijn ingediend.
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

U.M.B. is Maryland's only public health, law, and human services university. Six professional schools and a Graduate School confer the majority of health care, human services, and law professional deg ... Lees meer

U.M.B. is Maryland's only public health, law, and human services university. Six professional schools and a Graduate School confer the majority of health care, human services, and law professional degrees in Maryland each year. Lees Minder