
Master in
Master of Nursing (Graduate Entry) Edith Cowan University

Invoering
Deze cursus is een masterprogramma voor afgestudeerden voor aanvragers met een bachelordiploma in elke discipline, met een sterke focus op de klinische praktijk en onderzoek dat leidt tot registratie bij de NMBA.
Het programma biedt ervaringsgerichte en authentieke leermogelijkheden, aangevuld met theoretische componenten, om ervoor te zorgen dat afgestudeerden klaar zijn voor de industrie bij binnenkomst in de praktijk.
Cursusinvoer
Academische toelatingsvoorwaarden (Band 6)
De volgende cursusspecifieke toelatingsvoorwaarden zijn verplicht en moeten door alle aanvragers worden vervuld. Deze vereisten zijn een aanvulling op of vervangen de minimumvereisten die zijn uiteengezet in het onderstaande gedeelte Academische toelatingseisen.
Alle aanvragers moeten een bachelordiploma of masterdiploma hebben op elk gebied met een cursusgewogen gemiddeld cijfer van ten minste 60%, of gelijkwaardig zoals erkend door de universiteit. Aanvragers moeten ook een eenheid op tertiair niveau in de menselijke biologie hebben (studenten die niet aan deze vereiste voldoen, moeten een voorbereidingsprogramma voor gezondheidswetenschappen volgen aan ECU).
Toekomstige aanvragers moeten een curriculum vitae en een persoonlijke verklaring indienen als onderdeel van hun aanvraag.
Het voldoen aan de bovenstaande vereisten is geen garantie voor selectie en in rangschikkingsaanvragen kan voorafgaand aan academische prestaties en werkervaring worden overwogen.
Aan de academische toelatingsvoorwaarden (band 6) kan worden voldaan door het voltooien van een van de volgende:
- Bachelordiploma; of
- Gelijkwaardig voorafgaand leren, inclusief ten minste vijf jaar relevante professionele ervaring.
Engelse taalvereisten (Band 5)
Naast het voldoen aan de minimale Engelse standaardvereisten van de ECU voor deze cursus, moeten alle aanvragers ook Engelse taalvaardigheid aantonen zoals gespecificeerd in de Nursing and Midwifery Board of Australia (NMBA) Engelse taalvaardigheidsregistratiestandaard.
Deze vereisten zijn als volgt:
- IELTS Academic met een minimale totaalscore van 7,0 en een minimumscore van 7,0 in elk van de vier componenten (luisteren, lezen, schrijven en spreken), of
- Occupational English Test (OET) met een minimumscore van B in elk van de vier componenten (luisteren, lezen, schrijven en spreken), of
- Pearson English Test (PTE) Academic met een minimale totaalscore van 65 en een minimumscore van 65 op elk van de vier communicatieve vaardigheden (luisteren, lezen, schrijven en spreken), of
- TOEFL iBT met een minimale totaalscore van 94 en de volgende minimumscore in elk onderdeel van de test:
- 24 om te luisteren
- 24 om te lezen,
- 27 voor schrijven, en
- 23 voor spreken, of
- Voltooiing van ten minste zes jaar basis- en secundair onderwijs dat uitsluitend in het Engels wordt gegeven en beoordeeld in een erkend land zoals gedefinieerd door de NMBA (inclusief ten minste 2 jaar tussen de jaren 7 en 12) met een ondersteunende schriftelijke verklaring om te bevestigen dat uw primaire taal is Engels, of
- Voltooiing van ten minste 5 jaar voltijds equivalent continu gecombineerd secundair en / of tertiair en / of beroepsonderwijs gegeven en beoordeeld in een erkend land zoals gedefinieerd door de NMBA (in de afgelopen 7 jaar). De vijf jaar is exclusief de voorgestelde ECU-studie.
Opmerking: Engelse tests moeten binnen 2 jaar na de voorgestelde aanvangsdatum van de cursus zijn voltooid en er kunnen aanvullende vereisten van toepassing zijn met betrekking tot een acceptabel aantal testvergaderingen en gecombineerde scores voor testvergaderingen.
Aan de minimale Engelse standaardvereisten van ECU voor deze cursus kan worden voldaan met een van de volgende:
- Bachelor diploma uit een goedgekeurd land;
- Met succes 0,375 EFTSL studie afgerond op postdoctoraal niveau of hoger bij een Australische aanbieder van hoger onderwijs (of gelijkwaardig); of
- Waar aanvaard, gelijkwaardig voorafgaand leren, inclusief ten minste vijf jaar relevante professionele ervaring.
cursus details
Beschikbaarheid van semesters
Semester 1: Studeer voltijds aan Joondalup
Cursusstructuur
Jaar 1 - Semester 1
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
NSC6101 | Biowetenschappen verpleegkunde 1 | 20 |
NPP6101 | Gezondheidspraktijk voor volwassenen 1 | 20 |
NNI5104 | Gezondheidsproblemen in de gerontologie | 20 |
Jaar 1 - Semester 2
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
NSC6102 | Biowetenschappen verpleegkunde 2 | 20 |
MNP6101 | Evidence-based praktijk en onderzoeksontwerp | 20 |
NPP6102 | Gezondheidspraktijk voor volwassenen 2 | 20 |
Jaar 2 - Semester 1
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
NPP6103 | Geestelijke gezondheidspraktijk | 20 |
NCS6100 | Verpleegkundige culturele studies | 20 |
MNP6107 | Verpleegkundig onderzoeksproject | 20 |
Jaar 2 - Semester 2
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
NPP6104 | Verpleegpraktijk voor kinderen, adolescenten en gezinnen | 20 |
NPP6105 | Verpleegpraktijk Capstone | 20 |
Keuzeruimte | x1 | 20 |
Aanbevolen keuzevakken
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
NST6101 | Lesgeven en leren in de klinische omgeving | 20 |
NUR6121 | Palliatieve zorgverpleging | 20 |
CLM6100 | Klinisch leiderschap en management | 20 |
NUR6117 | De verslechterende patiënt | 20 |
Cursus leerresultaten
- Communicatie- en samenwerkingsvaardigheden toepassen en modelleren om innovatieve bijdragen aan de beroepspraktijk te analyseren en te ontwerpen.
- Pas cognitieve, technische en creatieve vaardigheden toe om complexe ideeën, concepten en theorieën te onderzoeken, evalueren en synthetiseren in authentieke situaties van verpleegkundigen.
- Kritisch reflecteren op een complex geheel van gespecialiseerde verpleegkundige kennis, onderzoeksprincipes en methoden om de beheersing van de verpleegpraktijk aan te tonen.
- Gebruik zelfmanagementvaardigheden op hoog niveau om een substantieel, op onderzoek gebaseerd project te initiëren, te plannen en uit te voeren.
Professionele erkenning
Geaccrediteerd door: Australian Nursing and Midwifery Accreditation Council (ANMAC)
Carrièremogelijkheden
Afgestudeerden zullen de vaardigheden, kennis en attributen tonen om met competentie en vertrouwen te functioneren in een gediplomeerde rol als verpleegkundige. Ze zullen verbeterde leiderschapsvaardigheden hebben om ervoor te zorgen dat ze in staat zijn tot klinische leiders en klaar zijn voor de industrie om te werken in een breed scala aan praktijkomgevingen binnen een dynamisch gezondheidszorgsysteem.
Mogelijke toekomstige functietitels
Geregistreerde verpleegster.
toelatingen
Cursus binnenkomst
Academische toelatingseisen (Band 6)
De volgende cursusspecifieke toelatingseisen zijn verplicht en moeten door alle aanvragers worden vervuld. Deze vereisten zijn een aanvulling op of vervangen de minimumvereisten die worden beschreven in het gedeelte Academische toelatingsvereisten hieronder.
Alle aanvragers moeten een bachelor- of masterdiploma hebben op elk gebied met een cursusgewogen gemiddeld cijfer van ten minste 60%, of gelijkwaardig zoals erkend door de universiteit. Aanvragers moeten ook een tertiair niveau in de menselijke biologie hebben (studenten die niet aan deze vereiste voldoen, moeten een Health Science Preparation-programma volgen aan de ECU).
Kandidaat-sollicitanten zijn verplicht een curriculum vitae en een persoonlijke verklaring in te dienen als onderdeel van hun sollicitatie.
Het voldoen aan de bovenstaande vereisten is geen garantie voor selectie en bij het rangschikken van aanvragen kan voorafgaand aan academische prestaties en werkervaring worden overwogen.
Aan de academische toelatingseisen (Band 6) kan worden voldaan door het voltooien van een van de volgende:
- Bachelordiploma; of
- Gelijkwaardige eerdere opleiding, waaronder ten minste vijf jaar relevante beroepservaring.
Engelse taalvereisten (Band 5)
Naast het voldoen aan de minimale Engelse standaardvereisten van de ECU voor deze cursus, moeten alle aanvragers ook blijk geven van Engelse taalvaardigheid zoals gespecificeerd in de registratiestandaard voor Engelse taalvaardigheid van de Nursing and Midwifery Board of Australia (NMBA).
Deze eisen zijn als volgt:
- IELTS Academic met een minimale totaalscore van 7,0 en een minimale score van 7,0 in elk van de vier onderdelen (luisteren, lezen, schrijven en spreken), of
- Occupational English Test (OET) met een minimale score van B in elk van de vier onderdelen (luisteren, lezen, schrijven en spreken), of
- Pearson English Test (PTE) Academic met een minimale totaalscore van 65 en een minimale score van 65 voor elk van de vier communicatieve vaardigheden (luisteren, lezen, schrijven en spreken), of
- TOEFL iBT met een minimale totaalscore van 94 en de volgende minimale score in elk onderdeel van de test:
- 24 om te luisteren
- 24 om te lezen,
- 27 voor schrijven, en
- 23 voor spreken, of
- Voltooiing van ten minste zes jaar lager en secundair onderwijs, uitsluitend gegeven en beoordeeld in het Engels in een erkend land zoals gedefinieerd door de NMBA (inclusief ten minste 2 jaar tussen jaar 7 en 12) met een ondersteunende schriftelijke verklaring om te bevestigen dat uw primaire taal is Engels, of
- Voltooiing van ten minste 5 jaar voltijdsequivalent doorlopend gecombineerd secundair en/of tertiair en/of beroepsonderwijs gegeven en getoetst in een erkend land zoals gedefinieerd door de NMBA (gedurende de laatste 7 jaar). De voorgestelde ECU-studie is niet inbegrepen in de 5 jaar.
Opmerking: toetsen Engels moeten binnen 2 jaar na de voorgestelde aanvangsdatum van de cursus worden voltooid en er kunnen aanvullende eisen van toepassing zijn met betrekking tot een acceptabel aantal toetszittingen en gecombineerde scores over toetszittingen.
Aan de minimale Engelse standaardvereisten van de ECU voor deze cursus kan worden voldaan met een van de volgende:
- Bachelordiploma uit een goedgekeurd land;
- Succesvol afgerond 0.375 EFTSL van studie op postdoctoraal niveau of hoger bij een Australische aanbieder van hoger onderwijs (of gelijkwaardig); of
- Waar aanvaard, gelijkwaardige eerdere opleiding, waaronder ten minste vijf jaar relevante beroepservaring.
leerplan
cursus details
Beschikbaarheid van het semester
Semester 1: Voltijd studeren aan Joondalup
Cursusstructuur
Jaar 1 - Semester 1
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
NSC6101 | Verpleegkundige biowetenschappen 1 | 20 |
NPP6101 | Gezondheidspraktijk voor volwassenen 1 | 20 |
NNI5104 | Gezondheidsproblemen in de gerontologie | 20 |
Jaar 1 - Semester 2
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
NSC6102 | Verpleegkundige biowetenschappen 2 | 20 |
MNP6101 | Op bewijs gebaseerde praktijk en onderzoeksontwerp | 20 |
NPP6102 | Gezondheidspraktijk voor volwassenen 2 | 20 |
Jaar 2 - Semester 1
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
NPP6103 | Praktijk voor geestelijke gezondheidszorg | 20 |
NCS6100 | Verpleegkundige Culturele Studies | 20 |
MNP6107 | Verpleegkundig onderzoeksproject | 20 |
Jaar 2 - Semester 2
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
NPP6104 | Praktijk voor kinder-, jeugd- en gezinsverpleging | 20 |
NPP6105 | Verpleegkundige Praktijk Kapsteen | 20 |
Keuze eenheid | x1 | 20 |
Aanbevolen keuzevakken
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
NST6101 | Onderwijzen en leren in de klinische setting | 20 |
NUR6121 | Palliatieve zorg Verpleging | 20 |
CLM6100 | Klinisch leiderschap en management | 20 |
NUR6117 | De verslechterende patiënt | 20 |
Programma resultaat
Cursus leerresultaten
- Communicatie- en samenwerkingsvaardigheden toepassen en modelleren om innovatieve bijdragen aan de beroepspraktijk te analyseren en te ontwerpen.
- Pas cognitieve, technische en creatieve vaardigheden toe om complexe ideeën, concepten en theorieën te onderzoeken, evalueren en synthetiseren in authentieke praktijksituaties.
- Reflecteer kritisch op een complexe hoeveelheid specialistische verpleegkundige kennis, onderzoeksprincipes en methoden om de beheersing van de verpleegkundige praktijk aan te tonen.
- Gebruik zelfmanagementvaardigheden op hoog niveau om een substantieel op onderzoek gebaseerd project te initiëren, plannen en uitvoeren.
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
Afgestudeerden zullen de vaardigheden, kennis en attributen tonen om met competentie en vertrouwen te functioneren in een geregistreerde verpleegkundige afgestudeerde rol. Ze zullen verbeterde leiderschapsvaardigheden hebben om ervoor te zorgen dat ze in staat zijn om klinische leiders te worden en klaar zijn om te werken in een breed scala aan praktijkomgevingen binnen een dynamisch gezondheidszorgsysteem.
Mogelijke toekomstige functietitels
Geregistreerde verpleegster.