
Bachelor of Science in Public Health
DUUR
36 Months
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
STUDIE FORMAAT
Afstand leren
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Het Bachelor of Science in Public Health-programma aangeboden door James Lind Institute, Zwitserland is een 100% online opleiding die speciaal is ontwikkeld voor studenten die online willen studeren in een flexibele, on-demand omgeving op eigen tempo. Op deze manier heb je volledige controle over hoe, wanneer en waar je studeert. Het programma biedt een boeiende mix van zelfstudie-inhoud, waaronder lezingen die worden gegeven door ervaren docenten van over de hele wereld. Het programma biedt ook mentoren aan die experts zijn in volksgezondheid.
Ons primaire doel voor dit programma is ervoor te zorgen dat u intensief wordt blootgesteld aan de grondbeginselen van de volksgezondheid over de hele wereld. Dit programma legt aanzienlijke nadruk op de uitdagingen op het gebied van de volksgezondheid waarmee we vandaag worden geconfronteerd en die we in de toekomst verwachten. Dit programma effent ook de weg voor jou om klaar te zijn voor hogere graden in de volksgezondheid. Dit programma kan worden gecombineerd met alle masteropleidingen die worden aangeboden aan het James Lind Institute als geïntegreerde hogere opleidingen.
Het curriculum van de Bachelor of Science in Public Health is ontwikkeld en ontworpen door experts in de praktijk van de volksgezondheid en omvat diep leren in de gezondheid en het welzijn van de bevolking. Het programma richt zich op overdraagbare en niet-overdraagbare ziekten met een focus op geestelijke gezondheid, gezondheid op het werk, rampenbeheer, verslavingsbeheersing, volksgezondheid, vergrijzing, verplaatsing van de wereldbevolking, respons op pandemieën en vele andere relevante gebieden van volksgezondheidsbeheer.
Dit programma biedt studenten ook kansen voor origineel onderzoek dat wordt begeleid en ondersteund door onze faculteit en mentoren van over de hele wereld. Studenten kunnen zich bezighouden met veldwerk, humanitaire reacties, niet-gouvernementele organisaties en academische samenwerkingen die door het instituut worden aangeboden.
De online graad Bachelor of Science in Public Health aangeboden door het James Lind Institute, Zwitserland, is een 3-jarige opleiding.
Het curriculum van dit programma is zo ontworpen dat de student op een multidisciplinaire manier wordt blootgesteld aan de studie van de volksgezondheid met een focus op kernconcepten in wereldwijde gezondheid, gezondheidsbevordering, overdraagbare ziekten, epidemiologie, ethiek, tropische geneeskunde, ziekte bewaking en welzijn. Je leert ook over het wereldwijde gezondheidsbeleid, onderzoeksmethoden, data-analyse, belangenbehartiging, geestelijke gezondheid, sociale en culturele aspecten van de volksgezondheid, gemeenschapsgezondheid, enz. Er is ook een nadruk op strategie, planning en levering van gezondheidsinterventies om te verbeteren Volksgezondheid.
Tijdens het programma blijven studenten geleidelijk evolueren naar hogere kennis in de volksgezondheid en ontwikkelen ze de mentaliteit van een volksgezondheidsdeskundige. U wordt aangemoedigd om de huidige gezondheidsuitdagingen waarmee we wereldwijd worden geconfronteerd te beoordelen en om strategieën en interventies te ontwikkelen om de gezondheid en het welzijn van de bevolking in de mondiale omgeving effectief te verbeteren.
De opleiding volgt het volgende algemene schema voor de drie studiejaren:
Jaar 1 (semester 1 en 2)
Het eerste jaar van het programma is aanzienlijk gericht op het ontwikkelen van uw fundamentele kennis op alle gebieden van de volksgezondheid. U besteedt al uw inspanningen om de kernaspecten van de volksgezondheid te begrijpen, met een focus op alle belangrijke disciplines die onder het algemene gebied van volksgezondheid vallen. Het eerste jaar wordt voornamelijk beheerd door middel van online cursussen die een mix zijn van lezingen, zelflezen, onderzoek en discussies met collega's.
Jaar 2 (semester 3 en 4)
Het tweede jaar van het programma is gericht op de toepassing van uw kennis op real-world scenario's, casestudy's en gesimuleerde situaties.
Jaar 3 (semester 5 en 6)
Studenten in hun laatste jaar zullen vooral betrokken zijn bij onderzoek dat wordt begeleid en ondersteund door docenten en mentoren. Dit kan veldwerk of gelijkwaardig zijn, zodat de student een grondig inzicht krijgt in de methodologie van onderzoek, het samenstellen en interpreteren van gegevens en het schrijven van een onderzoeksrapport.
Netwerken, observaties, stages en projecten
Onze studenten hebben de mogelijkheid om gebruik te maken van de netwerken van onze faculteitsleden binnen wereldwijde en nationale organisaties, individuen en verschillende andere belangrijke belanghebbenden. We zorgen er ook voor dat studenten de beste kans hebben om stages en observaties te bemachtigen bij internationale organisaties. Studenten worden ook ondersteund om hun onderzoeksprojecten te ontwikkelen en uit te voeren onder begeleiding van een lokale of internationale deskundige op het gebied van volksgezondheid.
Je studeert door de voltooiing van cursussen in eigen tempo via audiovisuele inhoud, interactieve documenten, video's, podcasts en andere multimedia-inhoud, indien van toepassing. Andere interacties zijn onder meer online live lessen, discussies met medestudenten, docenten en mentoren via studieportaal, e-mail, enz.
Bekijk hieronder een gedetailleerde video over onze online leermethodologie:
EduQua gecertificeerde Zwitserse instelling
James Lind Institute is gecertificeerd door EduQua, een Zwitsers kwaliteitslabel voor instellingen voor voortgezet onderwijs. EduQua is een accreditatie-instantie die wordt erkend en ondersteund door de Zwitserse Confederale regering. EduQua is de eerste kwaliteitscertificering voor openbare en particuliere onderwijsinstellingen in Zwitserland en wordt erkend, ondersteund en onderschreven door de volgende organisaties: • Zwitserse federale regering • Zwitserse conferentie van kantonale ministers van onderwijs (EDK) • Staatssecretariaat voor economische zaken (SECO ) • Zwitserse conferentie voor professionele trainingsafdeling (SBBK) • Zwitserse vereniging van arbeidsbureaus (VSAA) • Zwitserse federatie voor volwassenenonderwijs (SVEB)
Zwitserse instelling voor hoger onderwijs
James Lind Institute is een erkende postsecundaire instelling voor hoger onderwijs met de bevoegdheid om privédiploma's toe te kennen in Zwitserland. Het instituut is geregistreerd in het kanton Genève, Zwitserland onder de UID CHE-255.747.977.
International Telematic University UNINETTUNO, Italië
JLI is aangesloten bij International Telematic University UNINETTUNO, Italië om bachelor-, master- en doctoraatsprogramma's aan te bieden. Uninettuno wordt erkend door het Ministerie van Onderwijs, Universiteit en Onderzoek in Italië.
Atheneum Liberal Studies
Atheneum Liberal Studies (ALS) is een baanbrekende en innovatieve onderwijsorganisatie, opgericht in 2007 gebruikmakend van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van opleiding, informatietechnologie en expertise in het hoger onderwijs met een visie om wetenschappelijke kennis op alle niveaus te promoten.
Internationale Raad voor Open en Afstandsonderwijs (ICDE), Noorwegen
James Lind Institute is een trots lid van de prestigieuze International Council for Open & Distance Education. ICDE heeft de status van consultatieve partner bij UNESCO en deelt de belangrijkste waarde van UNESCO: het universele recht op onderwijs voor iedereen. ICDE ontleent haar positie verder aan de unieke kennis en ervaring van haar leden over de hele wereld in de ontwikkeling en het gebruik van nieuwe methodologieën en opkomende technologieën.
Internationale organisatie voor standaardisatie (ISO) 9001: 2015 gecertificeerd
James Lind Institute (JLI) is volledig geaccrediteerd door de AMERICAN BOARD OF ACCREDITATION SERVICES (ABAS) volgens de ISO 9001: 2015-normen voor het aanbieden van trainings- en onderwijsprogramma's met betrekking tot de gezondheidszorg en aanverwante sectoren.
James Lind Institute hanteert zeer hoge normen voor studenten die deelnemen aan onze academische programma's. Voor alle bacheloropleidingen moet aan een van de volgende criteria zijn voldaan voordat toelating wordt aangeboden aan een aspirant-student.
- High School Diploma of Year 12 of een gelijkwaardige academische kwalificatie
- Voor studenten die de bovengenoemde academische kwalificatie niet hebben, kan er een mogelijkheid zijn om Recognition of Prior Experience (RPE) te gebruiken. Voor RPE-aanvraag heeft JLI minimaal één jaar relevante werkervaring nodig voor toelating tot bacheloropleidingen.
Bewijs van bekwaamheid in het Engels
- IELTS 6.0+
- HUISDIER 50+
- TOEFL 550+
Van de Engelse taalvaardigheidstoets kan worden afgezien voor de volgende kandidaten:
- Native English Speakers, of;
- Kandidaten die hun opleiding in het Engels hebben voltooid (dwz middelbare schooldiploma of IB), of
- Werkervaring waarin Engels de belangrijkste communicatietaal was
Onze applicatie is heel eenvoudig:
Stap 1: Vul het aanmeldingsformulier in
Stap 2: Zorg ervoor dat alle gevraagde documenten worden ingediend
Stap 3: Betaal de vergoeding als de aanvraag is goedgekeurd
NU TOEPASSEN
De wereldwijde uitgaven voor volksgezondheid zijn wereldwijd blijven stijgen. Groeiende economieën geven aanzienlijk meer uit aan de volksgezondheid in verhouding tot hun bbp, zodat de infrastructuur en diensten voor de volksgezondheid gelijke tred kunnen houden met de behoeften van de bevolking. Volgens statistieken van de WHO zijn de wereldwijde uitgaven voor gezondheidszorg tussen 2000 en 2017 met 3,9% per jaar gestegen, terwijl de economie met 3,0% per jaar groeide. Landen met een middeninkomen convergeren snel naar hogere bestedingsniveaus. In die landen stegen de gezondheidsuitgaven tussen 2000 en 2017 met 6,3% per jaar, terwijl de economie met 5,9% per jaar steeg. De gezondheidsuitgaven in lage-inkomenslanden stegen met 7,8% per jaar.
De hogere uitgaven voor volksgezondheid hebben de behoefte aan volksgezondheidswerkers die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling en inzet van volksgezondheidsinterventies wereldwijd, ondersteund.
Enkele van de belangrijkste rollen die worden vervuld door volksgezondheidswerkers zijn:
- Onderzoeker volksgezondheid
- Gezondheidsbevorderaar
- Epidemioloog / Data-analist
- Wellness- en lifestylecoördinator:
- Medewerker gemeenschapsontwikkeling:
- Gezondheidsfunctionaris voor vrouwen:
- Manager volksgezondheid:
- Community health coördinator
- Adviseur volksgezondheid
- Medewerker gezondheidsstrategie
- Coördinator klinisch onderzoek
- Klinische data-analist
Wanneer je kiest voor ons Bachelor of Science in Public Health (BSc) -programma, kun je:
- Vestig geloofwaardigheid
- Leer in je eigen tempo
- Blijf actueel en relevant
Bezoek onze website hier voor meer informatie over dit en onze andere programma's: Website
Klik hier om je aan te melden: NU AANMELDEN
leerplan
De online graad Bachelor of Science in Public Health aangeboden door het James Lind Institute, Zwitserland, is een 3-jarige opleiding.
Het curriculum van dit programma is zo ontworpen dat de student op een multidisciplinaire manier wordt blootgesteld aan de studie van de volksgezondheid met een focus op kernconcepten in wereldwijde gezondheid, gezondheidsbevordering, overdraagbare ziekten, epidemiologie, ethiek, tropische geneeskunde, ziekte bewaking en welzijn. Je leert ook over het wereldwijde gezondheidsbeleid, onderzoeksmethoden, data-analyse, belangenbehartiging, geestelijke gezondheid, sociale en culturele aspecten van de volksgezondheid, gemeenschapsgezondheid, enz. Er is ook een nadruk op strategie, planning en levering van gezondheidsinterventies om te verbeteren Volksgezondheid.
Tijdens het programma blijven studenten geleidelijk evolueren naar hogere kennis in de volksgezondheid en ontwikkelen ze de mentaliteit van een volksgezondheidsdeskundige. U wordt aangemoedigd om de huidige gezondheidsuitdagingen waarmee we wereldwijd worden geconfronteerd te beoordelen en om strategieën en interventies te ontwikkelen om de gezondheid en het welzijn van de bevolking in de mondiale omgeving effectief te verbeteren.
De opleiding volgt het volgende algemene schema voor de drie studiejaren:
Jaar 1 (semester 1 en 2)
Het eerste jaar van het programma is aanzienlijk gericht op het ontwikkelen van uw fundamentele kennis op alle gebieden van de volksgezondheid. U besteedt al uw inspanningen om de kernaspecten van de volksgezondheid te begrijpen, met een focus op alle belangrijke disciplines die onder het algemene gebied van volksgezondheid vallen. Het eerste jaar wordt voornamelijk beheerd door middel van online cursussen die een mix zijn van lezingen, zelflezen, onderzoek en discussies met collega's.
Jaar 2 (semester 3 en 4)
Het tweede jaar van het programma is gericht op de toepassing van uw kennis op scenario's uit de echte wereld, case studies en gesimuleerde situaties.
Jaar 3 (semester 5 en 6)
Studenten in hun laatste jaar zullen vooral betrokken zijn bij onderzoek dat wordt begeleid en ondersteund door docenten en mentoren. Dit kan veldwerk of gelijkwaardig zijn, zodat de student een grondig inzicht krijgt in de methodologie van onderzoek, het samenstellen en interpreteren van gegevens en het schrijven van een onderzoeksrapport.
Netwerken, observaties, stages en projecten
Onze studenten hebben de mogelijkheid om gebruik te maken van de netwerken van onze faculteitsleden binnen mondiale en nationale organisaties, individuen en diverse andere belangrijke belanghebbenden. We zorgen er ook voor dat studenten de beste kans hebben op stages en waarnemers bij internationale organisaties. Studenten worden ook ondersteund bij het ontwikkelen en uitvoeren van hun onderzoeksprojecten onder begeleiding van een lokale of internationale expert op het gebied van de volksgezondheid.
Je studeert door het voltooien van cursussen in je eigen tempo via audiovisuele inhoud, interactieve documenten, video's, podcasts en andere multimedia-inhoud, indien van toepassing. Andere interacties zijn onder meer online live lessen, discussies met medestudenten, docenten en mentoren via het studieportaal, e-mail, enz.
toelatingen
Carrièremogelijkheden
De mondiale uitgaven aan de volksgezondheid zijn wereldwijd blijven stijgen. Groeiende economieën geven aanzienlijk meer uit aan volksgezondheid als percentage van hun bbp, zodat de infrastructuur en diensten voor de volksgezondheid gelijke tred kunnen houden met de behoeften van de bevolking. Volgens statistieken van de WHO zijn de mondiale gezondheidszorguitgaven tussen 2000 en 2017 met 3,9% per jaar gegroeid, terwijl de economie met 3,0% per jaar groeide. Middeninkomenslanden convergeren snel naar hogere uitgavenniveaus. In die landen stegen de gezondheidszorguitgaven tussen 2000 en 2017 met 6,3% per jaar, terwijl de economie met 5,9% per jaar groeide. De gezondheidszorguitgaven in lage-inkomenslanden stegen met 7,8% per jaar.
De hogere uitgaven voor volksgezondheid hebben de behoefte aan volksgezondheidswerkers die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling en inzet van volksgezondheidsinterventies wereldwijd, ondersteund.
Enkele van de belangrijkste rollen die worden vervuld door volksgezondheidswerkers zijn:
- Onderzoeker volksgezondheid
- Gezondheidsbevorderaar
- Epidemioloog / Data-analist
- Coördinator welzijn en leefstijl
- Medewerker gemeenschapsontwikkeling
- Gezondheidsfunctionaris voor vrouwen
- Manager volksgezondheid
- Community health coördinator
- Adviseur volksgezondheid
- Medewerker gezondheidsstrategie
- Coördinator klinisch onderzoek
- Klinische data-analist
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Master's Degree in Public Health
- Murcia, Spanje
MSc in internationale volksgezondheid
PhD in Public Health
- Belfast, Verenigd Koninkrijk