Opleiding Psychologie
Menlo College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Atherton, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Aug 2024
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Psychologie is de studie van de menselijke geest. Psychologen helpen ons om onszelf en onze relaties in de snel veranderende wereld om ons heen beter te begrijpen. Enkele van de vragen die we stellen – en beantwoorden – bij Menlo College zijn:
- Waarom gedragen we ons persoonlijk op een bepaalde manier versus online?
- Hoe beïnvloeden de hersenen onze aantrekking tot anderen en onze betrokkenheid bij de wereld van werk of school?
- Hoe kunnen we gemarginaliseerde bevolkingsgroepen ondersteunen op school of op het werk en in onze gemeenschappen?
- Wat kunnen psychologen bijdragen aan de prestaties van sporters?
- Hoe beïnvloeden verrijkte of verarmde omgevingen academische en professionele prestaties?
- Hoe kunnen we onderzoek doen en communiceren dat ethisch verantwoord is en meerdere levenservaringen respecteert?
- Waaruit bestaat onze identiteit en hoe evolueert die doorheen ons leven?
- Hoe kunnen we wetenschappelijke wetenschap en methoden toepassen om mensen te helpen een bevredigend leven te leiden?
- Hoe kunnen we psychische aandoeningen beter begrijpen en behandelen en tegelijkertijd het welzijn bevorderen?
- Hoe kunnen we sociaal, psychologisch en fysiek gedijen van de jeugd tot het late leven?
Om ons te helpen deze vragen te beantwoorden, heeft de faculteit Psychologie het programma Missie ontwikkeld om het welzijn van individuen en gemeenschappen te bevorderen door het bewustzijn van psychologische, sociale, culturele en biologische invloeden op menselijke groei en ontwikkeling te vergroten.
Om de missie van het psychologieprogramma te volbrengen, voert de faculteit een visie uit waarin studenten worden aangemoedigd om menselijk gedrag te bekijken vanuit zowel interpersoonlijke als intrapersoonlijke perspectieven, waarbij ze hun eigen ervaringen onderzoeken in het licht van relaties met anderen. Kleine klassen brengen docenten en studenten samen om met elkaar samen te werken en elkaar uit te dagen om academische, persoonlijke en professionele doelen te stellen en te bereiken. Deze ontwikkelingsnetwerken van docenten en collega's helpen studenten om zichzelf te leren kennen, voort te bouwen op hun sterke punten en hun zwakke punten te overwinnen om te bepalen wat ze zouden willen bereiken in de wereld.
Bij Menlo bieden we een sterke basis voor een bachelordiploma psychologie via een algemeen psychologiecurriculum van de hogere divisie, terwijl we actuele psychologische problemen onderzoeken, waaronder identiteitsontwikkeling, interculturele relaties en gender in sociale organisaties. Het curriculum Psychologie wordt ondersteund door vier pijlers van de psychologische wetenschap: biologische invloeden op gedrag; antecedenten en behandelingen van psychopathologie; individuele en culturele verschillen in persoonlijkheid; en ontwikkelingsveranderingen gedurende de levensduur. Psychologiestudenten kiezen uit kernkeuzevakken in psychologie, vrije kunsten en zaken om hun verkenning van menselijk gedrag in vele sociale en organisatorische contexten te individualiseren met het oog op graduate school en professionele posities. Twee kenmerkende pedagogieken demonstreren de integratie van theorie en praktijk die een kenmerk is van het psychologiecurriculum: toegepaste veldervaringen en de afstudeerscriptie over een onderwerp van persoonlijke en professionele relevantie. De focus op een sterk theoretisch begrip en conceptuele toepassingen die gericht zijn op individuele interesses, bereidt studenten met succes voor op een groot aantal paden, waaronder loopbanen en graduate studies op gebieden zoals counseling, menselijke diensten, revalidatie, onderwijs, recht en zaken. Wat je ook kiest, als je Menlo verlaat, ben je er klaar voor.
De American Psychological Association (APA 2013) beveelt vijf clusters van leerdoelen en -resultaten aan om ervoor te zorgen dat alle afgestudeerden in de psychologie over de kennis en vaardigheden beschikken die verwacht worden op het niet-gegradueerde niveau - en de carrièrebereidheid om de graduate school en een verscheidenheid aan professionele rollen te benaderen. De baccalaureaatniveaus van deze clusters zijn verweven in het curriculum van de psychologie.
- Kennisbasis in de psychologie:
- Conceptueel betekent dit doel dat studenten een redelijke breedte en diepte hebben van "sleutelconcepten, principes en overkoepelende thema's in de psychologie" (APA, 2013, blz. 15). Operationeel zullen studenten een uitgebreide beoordeling van de kerncompetenties van het curriculum voltooien: psychologische stoornissen, levensduurontwikkeling, biopsychologie en persoonlijkheidstheorie.
- Wetenschappelijk onderzoek & kritisch denken:
- Conceptueel betekent dit doel dat studenten "wetenschappelijke redeneringen kunnen gebruiken om psychologische verschijnselen te interpreteren" (APA, 2013, blz. 20). Operationeel ontwerpen en voeren studenten het Senior Thesis Capstone-project uit dat psychologische informatievaardigheden en normen voor onderzoeksontwerp, kritiek en analyse demonstreert.
- Ethische en sociale verantwoordelijkheid in een diverse wereld:
- Conceptueel betekent dit doel dat studenten "ethische normen kunnen toepassen om psychologische wetenschap en praktijk te evalueren" (APA, 2013, blz. 26) in een diverse wereldwijde gemeenschap. Operationeel tonen studenten aandacht voor psychosociale problemen van diverse bevolkingsgroepen en ethische praktijken voor onderzoek en menselijke diensten gedurende het hele curriculum, met als hoogtepunt hun kritiek op een hoeveelheid literatuur in de Senior Thesis.
- Communicatie:
- Conceptueel betekent dit doel dat studenten "effectieve schrijf- en presentatievaardigheden demonstreren" (APA, 2013, blz. 30). Operationeel demonstreren studenten schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden door het uitvoeren en schrijven van een analytisch literatuuronderzoek van een belangrijk sociaal-psychologisch probleem en het mondeling presenteren van hun bevindingen aan een publiek publiek in het sluitstuk van de Senior Thesis.
- Professionele ontwikkeling:
- Conceptueel betekent dit doel dat studenten "een zinvolle professionele richting ontwikkelen voor het leven na hun afstuderen" (APA, 2013, blz. 16) die "psychologische inhoud en vaardigheden toepast op hun carrièredoelen". Operationeel kunnen cursusinhoud, Senior Thesis-projecten en vrijwilligers- of stagemogelijkheden worden gebruikt om verschillende richtingen voor werk en graduate school te verkennen.
hoogleraren
Mark Hager
Galerij
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Psychologie met een jaar in het buitenland - BSc (Hons)
- Canterbury, Verenigd Koninkrijk
Bachelor of Science in de menselijke ontwikkeling
- Columbia, Verenigde Staten
Cognitieve neurowetenschappen en klinische neuropsychologie
- Padua, Italië