
Arts (MD) (Engels)
Tbilisi, Georgië
DUUR
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Aug 2023
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Het primaire doel van het Medical Education Program is om zelfverzekerde artsen voor te bereiden die beschikken over de kennis en vaardigheden volgens internationale normen voor niet-gegradueerd medisch onderwijs. Ons programma is gebaseerd op de wereldwijde normen van de World Federation of Medical Education (WFME). Volgens het besluit Accreditatieraad is het N05 MD-programma op 10 januari 2018 toegekend.
MD-programma omvat vier hoofdfasen
Fase I (I- IV termen) - Grondbeginselen van biomedische wetenschappen, Systeemgebaseerd Lichaamsstructuur en functies systeemgebaseerd, Klinische vaardigheden (met name communicatieve vaardigheden / procedures, manipulaties), Inleiding tot onderzoeksmethodologie, PGO-sessies (samen met de hele cursus) .
Fase II (V_VI-termen) - de nadruk ligt op pathogenese en morfologische basis van ziekten (systeemgebaseerd), inleiding tot fysieke diagnose en geïntegreerde casestudy (samen met de hele cursus).
Fase III (VII-VIII termijn) - klinische onderwerpen geïntegreerd met klinische vaardigheden - interne geneeskunde, chirurgie, kindergeneeskunde, verloskunde / gynaecologie, otorinolaryngologie en enz.
Fase IV (IX-XIII termijn) - Klinische bijlagen / rotaties op basis van onderricht aan het bed en het beheersen van relevante klinische vaardigheden - Interne geneeskunde, chirurgie, ob / gyn, spoedeisende geneeskunde, geriatrie, kindergeneeskunde, infectieziekten, spoedeisende geneeskunde en medische genetica (verticaal integratie).
Programmadoelstellingen en leerresultaten in de cursussen worden bereikt door de hoorcolleges (klassiek en interactief), groepswerk, praktische sessies en het zelfstandig werk van de student.
De hoorcolleges zijn gericht op het schetsen van de noodzakelijke voorzieningen van de gespreksonderwerpen, het formuleren van onderbouwde vraagstukken en het kritisch analyseren. In het onderwijsproces met het gebruik van moderne lesmethoden, zoals Probleemgestuurd Leren (PBL), Rollenspel, Casestudy, Tutorials, Clinical Based Learning (CBL) en Bedside Teaching (BST) -methoden, integreren studenten verworven kennis in klinische vaardigheden .
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Arts (MD) USMLE-traject
- Online USA
- Montebello, Verenigde Staten
MBChB
- Pretoria, Zuid-Afrika
Geneeskunde en chirurgie
- Milan, Italië
- Online