MasterPhDLawBachelorMBACoursesOnline
Keystone logo
Tbilisi Open University (Tbilisi Open Teaching University) Arts (MD) (Engels)
Tbilisi Open University (Tbilisi Open Teaching University)

Arts (MD) (Engels)

Tbilisi, Georgië

Duur van de aanvraag

Engels

Full time

Aanvraagdeadline

Aug 2023

Vraag collegegeld aan

Op de campus

Beurzen

Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Meer informatie

Invoering

Het primaire doel van het Medical Education Program is om zelfverzekerde artsen voor te bereiden die beschikken over de kennis en vaardigheden volgens internationale normen voor niet-gegradueerd medisch onderwijs. Ons programma is gebaseerd op de wereldwijde normen van de World Federation of Medical Education (WFME). Volgens het besluit Accreditatieraad is het N05 MD-programma op 10 januari 2018 toegekend.

MD-programma omvat vier hoofdfasen

Fase I (I- IV termen) - Grondbeginselen van biomedische wetenschappen, Systeemgebaseerd Lichaamsstructuur en functies systeemgebaseerd, Klinische vaardigheden (met name communicatieve vaardigheden / procedures, manipulaties), Inleiding tot onderzoeksmethodologie, PGO-sessies (samen met de hele cursus) .

Fase II (V_VI-termen) - de nadruk ligt op pathogenese en morfologische basis van ziekten (systeemgebaseerd), inleiding tot fysieke diagnose en geïntegreerde casestudy (samen met de hele cursus).

Fase III (VII-VIII termijn) - klinische onderwerpen geïntegreerd met klinische vaardigheden - interne geneeskunde, chirurgie, kindergeneeskunde, verloskunde / gynaecologie, otorinolaryngologie en enz.

Fase IV (IX-XIII termijn) - Klinische bijlagen / rotaties op basis van onderricht aan het bed en het beheersen van relevante klinische vaardigheden - Interne geneeskunde, chirurgie, ob / gyn, spoedeisende geneeskunde, geriatrie, kindergeneeskunde, infectieziekten, spoedeisende geneeskunde en medische genetica (verticaal integratie).

Programmadoelstellingen en leerresultaten in de cursussen worden bereikt door de hoorcolleges (klassiek en interactief), groepswerk, praktische sessies en het zelfstandig werk van de student.

De hoorcolleges zijn gericht op het schetsen van de noodzakelijke voorzieningen van de gespreksonderwerpen, het formuleren van onderbouwde vraagstukken en het kritisch analyseren. In het onderwijsproces met het gebruik van moderne lesmethoden, zoals Probleemgestuurd Leren (PBL), Rollenspel, Casestudy, Tutorials, Clinical Based Learning (CBL) en Bedside Teaching (BST) -methoden, integreren studenten verworven kennis in klinische vaardigheden .

Over de school

Vragen

Vergelijkbare cursussen