
MSc in
MSc Occupational Therapy (Pre-registratie) University of Lincoln

Ontdek Lincoln waar ter wereld u ook bent
Onze webinars, masterclasses over onderwerpen, vraag- en antwoordsessies en panelgesprekken met studenten zijn een geweldige manier om te ontdekken hoe het is om te leven en te studeren aan de University of Lincoln.
Invoering
MSc Occupational Therapy (pre-registratie) is een op wetenschap gebaseerd programma dat is ontworpen om afgestudeerden voor te bereiden op werk in verschillende omgevingen, waaronder gezondheidsorganisaties, sociale zorg, huisvesting, onderwijs, vrijwilligersorganisaties of als onafhankelijke beoefenaars.
Dit programma is geschikt voor diegenen die hun potentieel als ergotherapeut willen vervullen of ernaar willen werken om functie, kwaliteit van leven en de realisatie van potentieel te bevorderen bij mensen die te maken hebben met een beroepstekort, onbalans of vervreemding. Ze geloven dat activiteit een effectief medium kan zijn om disfunctie te verhelpen, aanpassing te vergemakkelijken en identiteit opnieuw te creëren.
Ergotherapeuten werken met volwassenen en kinderen van alle leeftijden met een breed scala aan aandoeningen; meestal degenen die problemen hebben als gevolg van een psychische aandoening, of fysieke of leerproblemen. De cursus streeft ernaar de vaardigheden, kennis en het vertrouwen te ontwikkelen die nodig zijn om te werken in een reeks complexe en dynamische gezondheids- en sociale zorgomgevingen.
Studenten van deze cursus worden aangemoedigd om de huidige praktijk van ergotherapie te waarderen en te begrijpen, terwijl ze kritisch zijn in hun benadering van het ontwikkelen van nieuwe, innovatieve en evidence-based interventies. Er zijn interprofessionele componenten van de cursus die zijn ontworpen om beoefenaars te ontwikkelen die professioneel, medelevend, veilig, reflectief en autonoom zijn. Het werken met leeftijdsgenoten uit andere beroepen, waaronder fysiotherapie, verpleging, verloskunde en maatschappelijk werk, helpt teamwerk, samenwerking en de toepassing van onderzoeksvaardigheden bij de transformatie van gezondheids- en sociale zorg te bevorderen.
Hoe je bestudeert
De basis van deze cursus is de interprofessionele leerbenadering om een cultuur van welzijn in de gezondheidszorg en sociale zorg te ontwikkelen en te promoten. Studenten van deze pre-registratie MSc Occupational Therapy-cursus kunnen samenwerkingsbenaderingen van leren en onderwijzen ervaren die de traditionele percepties van de zorgverlening uitdagen.
Er zal een verscheidenheid aan leer- en onderwijsstrategieën worden gebruikt om tegemoet te komen aan de individuele behoeften van studenten in het programma. Deze strategieën kunnen lezingen, seminars, workshops, activiteiten in kleine groepen, zelfbeoordeling, casestudy's, bibliotheekgebaseerde bronnen, klinische vaardigheidssessies, virtueel leren, simulatie en praktijkgericht leren omvatten.
Naast academisch leren in een moderne universitaire omgeving krijgen studenten de mogelijkheid om meer dan 1.000 uur praktijkgericht leren te ervaren in verschillende klinische omgevingen.
In het tweede jaar hebben studenten de mogelijkheid om een 'rolopkomende stage' te ontwikkelen om een gebied te verkennen waar ergotherapeuten traditioneel niet eerder hebben gewerkt, op voorwaarde dat ze voldoen aan de minimumvereisten voor ondersteund oefenen.
Contacturen en onafhankelijke studie
De contacturen kunnen per cursusjaar verschillen. Studenten zullen een tweejarige voltijdse cursus volgen en moeten daarom op zijn minst verwachten dat ze tijdens het semester minimaal 37 uur studie per week volgen. Er kunnen ook opdrachten zijn die buiten het semester worden geplaatst. De samenstelling en levering van de cursus verschillen per module. Elk jaar van de cursus loopt van januari tot december.
Studie op masterniveau omvat een aanzienlijk deel van zelfstudie, waarbij het materiaal dat wordt behandeld in lezingen, seminars en praktijkgericht leren wordt onderzocht. Als algemene richtlijn wordt van de studenten verwacht dat ze voor elk uur dat ze in de klas doorbrengen, twee tot drie uur aan een zelfstudie besteden.
Beoordelingsmethoden
De manier waarop u op uw cursus wordt beoordeeld, is afhankelijk van het onderwerp en het type postdoctorale opleiding dat u selecteert. Een onderwezen programma kan een geschreven proefschrift, examens, presentaties en projecten omvatten. Een onderzoeksprogramma kan een scriptie, mondeling examen en presentatie voor een groep onderzoeksacademici omvatten. Er mag van u worden verwacht dat u aantoont hoe uw onderzoeksresultaten hebben bijgedragen tot kennis of dat u bestaande theorie of inzicht heeft ontwikkeld. Zie de afzonderlijke cursuspagina's voor meer informatie.
modules
- Bevordering van ergotherapiebeoefening (kern)
- Toegepaste gezondheidsverbetering (kern)
- Toegepaste wetenschappen in ergotherapie (kern)
- Beoordeling en klinisch redeneren in ergotherapie (kern)
- Essentiële interprofessionele praktijk (kern)
- Essentiële ergotherapie-praktijk (kern)
- Service-evaluatie voor klinische praktijk (kern)
- Servicetransformatie (kern)
Hoe je wordt beoordeeld
Studenten worden tijdens de cursus zowel formeel als informeel beoordeeld om hun leervermogen en autonomie te ontwikkelen. De beoordelingen vinden zowel binnen de universiteit als praktijkplaatsingsomgevingen plaats. Praktijkgericht leren is geslaagd / niet geslaagd, terwijl het academische werk van niveau 7 zal bijdragen aan het eindcijfer van een student.
Een deel van de beoordelingen zal worden geleid door docenten, maar studenten worden ook aangemoedigd om deel te nemen aan peer- en zelfevaluatie om de vaardigheden van reflectie en evaluatie te helpen ontwikkelen die essentieel zijn voor levenslang leren en voortdurende professionele ontwikkeling na registratie als ergotherapeut.
Sommige beoordelingen zullen gericht zijn op theoretische kennis en toepassing van theorie, en andere op de praktische uitvoering van technische vaardigheden en patiëntenbeheer. Voor elke module worden gedetailleerde richtlijnen gegeven over wat er wordt verwacht en de beoordelingscriteria.
Beoordeling Feedback
Het beleid van de University of Lincoln inzake beoordelingsfeedback is erop gericht ervoor te zorgen dat academici de beoordelingen binnen de cursus onmiddellijk aan studenten teruggeven - gewoonlijk binnen 15 werkdagen na de datum van indiening (tenzij hierboven anders vermeld).

Beurzen
Er zijn meer manieren dan ooit om uw postdoctorale studie te financieren, of u nu een onderwezen of een onderzoekscursus wilt doen. Wie een masteropleiding wil volgen, kan een lening aanvragen als tegemoetkoming in de kosten van studie en levensonderhoud. Er zijn ook leningen beschikbaar voor degenen die een doctoraatsstudie willen volgen. De universiteit biedt een aantal beurzen en gefinancierde beurzen aan voor diegenen die geïnteresseerd zijn in postdoctorale studie.
Programmaspecifieke financiering en beurzen
Vanaf september 2020 zullen nieuwe en terugkerende postdoctorale verpleeg- en verloskundestudenten, en sommige studenten in paramedische beroepen, een betaling ontvangen van ten minste £ 5.000 per jaar, die ze niet hoeven terug te betalen. Dit komt bovenop de eventuele financiële ondersteuning die ze ontvangen via de Student Loans Company. Bezoek voor meer informatie.
Vanaf 1 augustus 2018 komt het MSc Occupational Therapy (pre-registratie) programma in aanmerking voor verdere financiële ondersteuning in de vorm van studieleningen.
Studenten hebben mogelijk ook toegang tot de reisbeurs van Student Finance England voor vergoeding van in aanmerking komende kosten voor praktijkplaatsing.
Zie de website van Student Finance England voor de meest recente informatie.
Cursusspecifieke extra kosten
De bibliotheek heeft een goede selectie aan studieboeken en online bronnen, maar er kan een klein aantal belangrijke teksten zijn die studenten misschien liever kopen. Terwijl ze in de klinische praktijk zijn, kan het zijn dat studenten naar hun stageplaats moeten reizen en in sommige gevallen accommodatie nodig hebben. Mogelijk kunnen studenten hiervoor geld aanvragen, maar we kunnen niet zeggen of iedereen hier recht op heeft, aangezien elke aanvraag op zijn eigen merites wordt beoordeeld en los staat van het universitaire systeem. Studenten krijgen de relevante informatie als onderdeel van hun introductie tot de cursus.
Voor elke cursus kan het zijn dat er extra kosten zijn. Dit kan betrekking hebben op de specifieke kleding, materialen of uitrusting die nodig is, afhankelijk van uw cursus.
Met betrekking tot schoolboeken biedt de universiteit studenten die zich inschrijven voor een uitgebreide leeslijst en u zult merken dat onze uitgebreide bibliotheek materiële of virtuele versies bevat van de kernteksten die u moet lezen. U kunt er echter de voorkeur aan geven sommige hiervan zelf te kopen en u bent zelf verantwoordelijk voor deze kosten.
Toelatingseisen 2021-22
- Kandidaten moeten een graad van verdienste hebben in een relevante discipline op 2.2 classificaties of hoger. Als u niet zeker weet of uw eerste graad relevant is, nodigen wij u uit om ons uw transcriptie te sturen, zodat onze Admissions Tutor u verder kan adviseren.
- Normaal gesproken 3 GCSE's in de rang A * -C, inclusief Engelse taal, wiskunde en wetenschappen of vergelijkbare kwalificaties. Deze GCSE's moeten voorafgaand aan het indienen van een aanvraag worden verkregen. Kandidaten die een Toegang tot HZ in Gezondheidszorg en Sociale Zorg hebben voltooid, moeten bewijs leveren van eenheden voor bedrijfswetenschap op niveau 3.
- Voor toelating tot de cursus moet worden voldaan aan de eisen van een beroepsspecifieke arbeidsgezondheidsscreening. Certificaten en diploma's van alle eerdere kwalificaties moeten worden verstrekt voordat aanbiedingen worden bevestigd.
Andere vereisten zijn:
- IELTS 7.0 zonder element onder 5.5. We vragen om Engels taalbewijs als u uit niet-meerderheid Engelssprekende landen komt. Een lijst van de meerderheid Engels-sprekende landen, zoals gedefinieerd door het Britse Bureau van het huis, kan worden gevonden hier . Als je een recent bachelordiploma hebt behaald in het VK, heb je IELTS niet nodig.
- Bewijs van recent academisch leren
- Succesvolle uitvoering tijdens een interview
- Kennis van hedendaagse gezondheids- en maatschappelijke zorgvraagstukken en de rol van de ergotherapeut bij het verlenen van gezondheids- en maatschappelijke zorginterventies
- Inzicht in geschreven materiaal en kan duidelijk en nauwkeurig communiceren in geschreven en gesproken Engels.
- Alle studenten moeten bij binnenkomst de vakspecifieke Fitness to Practice-gedragscode ondertekenen, waarvan de details worden doorgestuurd met een aanbiedingsbrief
- De bevredigende voltooiing van een verbeterde openbaarmaking van de openbaarmakings- en blokkadeservice (DBS), inclusief een controle van alle waarschuwingen en waarschuwingen, evenals veroordelingen, voordat hun plaats op de cursus, wordt bevestigd. Houd er rekening mee dat de universiteit de kosten van deze cheque rechtstreeks namens u betaalt. Internationale studenten moeten bovendien een recent strafbladcertificaat van hun thuisland verkrijgen. Een lijst met toelaatbare certificaten is te vinden op de website van de Britse regering.
Kandidaten met een handicap:
We nemen onze verplichting serieus om redelijke aanpassingen aan te brengen om ervoor te zorgen dat alle studenten met een handicap hun studie met succes kunnen voltooien. Alle aanvragers worden beoordeeld op basis van de hier geschetste criteria, ongeacht eventuele handicap. Als u een handicap claimt, nodigen wij u uit om samen met ons te onderzoeken hoe we uw studie het beste kunnen ondersteunen.
Andere informatie:
U moet alle bestede en niet-bestede strafrechtelijke veroordelingen aangeven, inclusief (maar niet beperkt tot) waarschuwingen, berisping, laatste waarschuwingen, bindende bevelen of iets dergelijks en details van eventuele kleine overtredingen, vastgelegde strafberichten, strafberichten voor wanorde, ASBO's of VOO's.
Onderwijzen en leren tijdens Covid-19
Bij Lincoln heeft Covid-19 ons aangemoedigd om onze praktijken te herzien en, als gevolg daarvan, van de gelegenheid gebruik te maken om nieuwe manieren te vinden om de leerlingervaring te verbeteren. We hebben onze onderwijs- en leeraanpak en onze campus gewijzigd om ervoor te zorgen dat studenten en personeel kunnen genieten van een veilige en positieve leerervaring. We zullen de richtlijnen van de regering blijven volgen en nauw samenwerken met de lokale volksgezondheidsexperts naarmate de situatie vordert, en ons onderwijs en leren dienovereenkomstig aanpassen om onze campus zo veilig mogelijk te houden.
Accreditaties
Deze cursus is geaccrediteerd door de Health and Care Professions Council (HCPC) en het Royal College of Occupational Therapists (RCOT). Succesvolle afronding van dit programma geeft afgestudeerden de mogelijkheid om zich aan te melden bij het HCPC-register als ergotherapeut en lidmaatschap van het Royal College of Occupational Therapists.
Kenmerken
De University of Lincoln is de thuisbasis van de Community and Health Research Unit (CaHRU), het onderzoekscentrum voor de School of Health and Social Care. CaHRU voert wereldwijd toonaangevend interdisciplinair onderzoek uit met servicegebruikers, gezondheidswerkers en organisaties om de gezondheid en het welzijn te verbeteren in de gezondheids-, sociale en derde sectorzorg. CaHRU werkt samen met het Lincoln Institute for Health. Het Lincoln Institute for Health (LIH) is een universiteitsbrede multidisciplinaire onderzoekssamenwerking die internationaal excellente onderzoeken van wereldklasse uitvoert, van 'cel tot gemeenschap'.
In het tweede jaar krijgen studenten mogelijk de kans om op een 'rol-opkomende stage' te gaan, waar ze de mogelijke rol van een ergotherapeut in een organisatie kunnen onderzoeken en rechtvaardigen. De mogelijkheden hiervoor zijn breed en divers en studenten kunnen met ondersteuning van het onderwijzend personeel kansen ontwikkelen in interessegebieden.
uitrusting
Als student bij Lincoln heb je toegang tot een reeks toonaangevende en innovatieve apparatuur die je de mogelijkheid biedt om je leerproces te verbeteren, onderzoek aan te moedigen en brancheklare vaardigheden aan te scherpen tijdens je tijd bij ons.
Carrière en persoonlijke ontwikkeling
Veel geregistreerde ergotherapeuten werken binnen de NHS of in instellingen voor sociale zorg en worden gerekruteerd en in dienst genomen door individuele organisaties. Dit toekomstgerichte programma beseft dat veel ergotherapeuten en pas afgestudeerden ook kunnen werken in niet-traditionele OT-rollen, of voor particuliere en derde sectororganisaties.
Er zijn steeds meer nieuwe, gevarieerde en innovatieve vacatures beschikbaar om ergotherapeuten te kwalificeren, en dit programma is bedoeld om zijn afgestudeerden dienovereenkomstig voor te bereiden. Er zijn ook niet-klinische carrières op het gebied van onderwijs, onderzoek, management en administratie, gezondheid en veiligheid, en opleiding en ontwikkeling. Het ervaren docententeam kan studenten helpen bij het verkennen en ontwikkelen van hun individuele carrièreambities.
Het University Careers and Employability-team kan op maat gesneden, individuele ondersteuning en loopbaanadvies geven. De service kan een-op-een coaching, CV-advies en interviewvoorbereiding omvatten. Alumni hebben tot 15 maanden na hun afstuderen toegang tot ondersteuning en advies. De dienst werkt nauw samen met lokale, nationale en internationale werkgevers en fungeert als toegangspoort tot de zakenwereld.
Galerij
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.