MasterPhDLawBachelorMBACoursesOnline
Keystone logo
USC Alfred E. Mann School of Pharmacy and Pharmaceutical Sciences MS in Biopharmaceutical Marketing
USC Alfred E. Mann School of Pharmacy and Pharmaceutical Sciences

MS in Biopharmaceutical Marketing

Los Angeles, Verenigde Staten

2 Years

Engels

Full time

Aanvraagdeadline

Vraag de vroegste startdatum aan

USD 57.699

Afstand leren, Op de campus

Invoering

Overzicht

De Master of Science in Biopharmaceutical Marketing (BPMK) is een interdisciplinair graduaatsprogramma van 27 eenheden in precisiemarketing dat zich uitsluitend richt op carrières in de biofarmaceutische en betalerindustrie. BPMK is ontworpen om kernkennis en strategische vaardigheden op te bouwen die gericht zijn op de biotechnologie

120407_Keck.jpeg

BPMK vertegenwoordigt een eerste programma in zijn soort om de integratie van het volledige 'gezondheidseconomisch ecosysteem' aan te pakken, om praktische toepassingen van gegevensgestuurde marketing te verbeteren en te vergemakkelijken, wat leidt tot verbeterde toegang, segmentatie en begrip van klanten en patiënten. Het resultaat van dit diepere op analyse gebaseerde strategische proces is een significante vermindering van het marktrisico en het verlies van kansen, door verbeterde inzichten en planningsefficiëntie.

Afgestudeerden van het Biopharmaceutical Marketing-programma zijn professioneel getraind in de principes van succes en leiderschap, variërend van de traditionele farmaceutische industrie via biotechnologie, geïntegreerde apparaten, 1e en 2e generatie diagnostiek en geavanceerde immunotherapeutica, via een breed scala aan nieuwe opkomende ondernemingen in de gezondheidszorg en loopbaanvereisten inclusief:

  • Business intelligence, prijzen
  • Productontwikkeling, lancering en marktplanning
  • Strategieën voor dekking, vergoeding en productplaatsing
  • Waarde
  • Gerichte verkoop
  • Communicatie, reclame en forecasting specifiek gericht op biofarmaceutica
  • Segmentatie van klanten en patiënten en directe reclame voor consumenten

Deze nieuwe versnelde graad - gericht op zowel werkende volwassenen als voltijdstudenten - is geconfigureerd om in zo kort te worden afgerond

3 semesters

Het curriculum combineert professioneel gegeven klassikale lezingen met praktisch afstandsonderwijs en real-world begeleide projecten, met een nadruk op 'echte wereld' probleemoplossing en scenario-gebaseerd leren.

De lessen worden tijdens geselecteerde weekenden gehouden bij USC en vereisen een beperkte aanwezigheid op de campus per cursus.

120408_Daryl-Davies.jpg

cursussen

Het USC Biopharmaceutical Marketing-curriculum is ontworpen om markttoegang vanaf elk punt in de levenscyclus van een product te bevorderen voor optimale marktpositionering en productgebruik.

BPMK 500 Biofarmaceutische markt: terugbetalingsstrategie

Bron analyseren

BPMK 501 Betalers in de gezondheidszorg, Verzekeringen

Evalueer evolutie, ontwerp, innovatie bij zorgproducten en dekkingsbeleid. Impact op kosten en controles op verzekeringspremies, formuleringstactieken

BPMK 502 Biofarmaceutische productontwikkeling en marketing

Inleiding tot de strategische rol van klinische proeven, regelgevende en overheidsinstanties bij productontwikkeling. Planningprofielen voor R

BPMK 503 Biofarmaceutische reclame en communicatie

Begrijp productpositionering, timing en marktkansen. Ontwikkeling en communicatie van Pathways , budgetten, kwantitatieve maatregelen voor groei. Geïntegreerde lancering

BPMK 504 Formele plaatsing van betaler: waarden

Profielverzekeringscategorieën, controles en publieke eisen. Formulerings- en waardematen uitlijnen

BPMK 505 Productgezondheidseconomie

Toegepaste micro-economische hulpmiddelen in de gezondheidszorg, beoordeling van gezondheidstechnologie, kosteneffectiviteit

BPMK 506 Biofarmaceutische productprijzen

Ontwerp ontwikkelingskaarten, methoden

BPMK 510 Capstone 1: Biopharmaceutical Management Project

Programma gericht basisonderzoek en onderwerpen om kernvaardigheden van studenten rond onderzoeksontwerp, uitvoering, planning, presentatie en verdediging te ontwikkelen, in overeenstemming met de normen van de biofarmaceutische industrie. (3 eenheden)

BPMK 511 Capstone 2: Managementproject

Door studenten gestuurd geavanceerd onderzoek en onderwerpen om de individuele vaardigheden van studenten rond onderzoeksontwerp, uitvoering, planning, presentatie en verdediging te ontwikkelen, in overeenstemming met de normen van de biofarmaceutische industrie. (3 eenheden)

Vereisten

Toepassingsvereisten

  1. Behaalde bachelor's degree met een totale GPA van 3.0 of hoger
  2. GRE of GMAT is vereist voor toepassing
  3. Alleen internationale studenten: TOEFL (minimaal 90 met niet minder dan 20 in elke sectie) of IELTS (minimaal 6,5 met niet minder dan 6 op elke bandscore)
Lees meer op de website van de instelling

toelatingen

leerplan

Programma resultaat

Beurzen en financiering

English Language Requirements

Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.

Over de school

Vragen