
MS in Biopharmaceutical Marketing
Los Angeles, Verenigde Staten
DUUR
2 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
USD 57.699
STUDIE FORMAAT
Afstand leren, Op de campus
Invoering
Overzicht
De Master of Science in Biopharmaceutical Marketing (BPMK) is een interdisciplinair graduaatsprogramma van 27 eenheden in precisiemarketing dat zich uitsluitend richt op carrières in de biofarmaceutische en betalerindustrie. BPMK is ontworpen om kernkennis en strategische vaardigheden op te bouwen die gericht zijn op de biotechnologie

BPMK vertegenwoordigt een eerste programma in zijn soort om de integratie van het volledige 'gezondheidseconomisch ecosysteem' aan te pakken, om praktische toepassingen van gegevensgestuurde marketing te verbeteren en te vergemakkelijken, wat leidt tot verbeterde toegang, segmentatie en begrip van klanten en patiënten. Het resultaat van dit diepere op analyse gebaseerde strategische proces is een significante vermindering van het marktrisico en het verlies van kansen, door verbeterde inzichten en planningsefficiëntie.
Afgestudeerden van het Biopharmaceutical Marketing-programma zijn professioneel getraind in de principes van succes en leiderschap, variërend van de traditionele farmaceutische industrie via biotechnologie, geïntegreerde apparaten, 1e en 2e generatie diagnostiek en geavanceerde immunotherapeutica, via een breed scala aan nieuwe opkomende ondernemingen in de gezondheidszorg en loopbaanvereisten inclusief:
- Business intelligence, prijzen
- Productontwikkeling, lancering en marktplanning
- Strategieën voor dekking, vergoeding en productplaatsing
- Waarde
- Gerichte verkoop
- Communicatie, reclame en forecasting specifiek gericht op biofarmaceutica
- Segmentatie van klanten en patiënten en directe reclame voor consumenten
Deze nieuwe versnelde graad - gericht op zowel werkende volwassenen als voltijdstudenten - is geconfigureerd om in zo kort te worden afgerond
3 semesters
Het curriculum combineert professioneel gegeven klassikale lezingen met praktisch afstandsonderwijs en real-world begeleide projecten, met een nadruk op 'echte wereld' probleemoplossing en scenario-gebaseerd leren.
De lessen worden tijdens geselecteerde weekenden gehouden bij USC en vereisen een beperkte aanwezigheid op de campus per cursus.

cursussen
Het USC Biopharmaceutical Marketing-curriculum is ontworpen om markttoegang vanaf elk punt in de levenscyclus van een product te bevorderen voor optimale marktpositionering en productgebruik.
BPMK 500 Biofarmaceutische markt: terugbetalingsstrategie
Bron analyseren
BPMK 501 Betalers in de gezondheidszorg, Verzekeringen
Evalueer evolutie, ontwerp, innovatie bij zorgproducten en dekkingsbeleid. Impact op kosten en controles op verzekeringspremies, formuleringstactieken
BPMK 502 Biofarmaceutische productontwikkeling en marketing
Inleiding tot de strategische rol van klinische proeven, regelgevende en overheidsinstanties bij productontwikkeling. Planningprofielen voor R
BPMK 503 Biofarmaceutische reclame en communicatie
Begrijp productpositionering, timing en marktkansen. Ontwikkeling en communicatie van Pathways , budgetten, kwantitatieve maatregelen voor groei. Geïntegreerde lancering
BPMK 504 Formele plaatsing van betaler: waarden
Profielverzekeringscategorieën, controles en publieke eisen. Formulerings- en waardematen uitlijnen
BPMK 505 Productgezondheidseconomie
Toegepaste micro-economische hulpmiddelen in de gezondheidszorg, beoordeling van gezondheidstechnologie, kosteneffectiviteit
BPMK 506 Biofarmaceutische productprijzen
Ontwerp ontwikkelingskaarten, methoden
BPMK 510 Capstone 1: Biopharmaceutical Management Project
Programma gericht basisonderzoek en onderwerpen om kernvaardigheden van studenten rond onderzoeksontwerp, uitvoering, planning, presentatie en verdediging te ontwikkelen, in overeenstemming met de normen van de biofarmaceutische industrie. (3 eenheden)
BPMK 511 Capstone 2: Managementproject
Door studenten gestuurd geavanceerd onderzoek en onderwerpen om de individuele vaardigheden van studenten rond onderzoeksontwerp, uitvoering, planning, presentatie en verdediging te ontwikkelen, in overeenstemming met de normen van de biofarmaceutische industrie. (3 eenheden)
Vereisten
Toepassingsvereisten
- Behaalde bachelor's degree met een totale GPA van 3.0 of hoger
- GRE of GMAT is vereist voor toepassing
- Alleen internationale studenten: TOEFL (minimaal 90 met niet minder dan 20 in elke sectie) of IELTS (minimaal 6,5 met niet minder dan 6 op elke bandscore)
toelatingen
leerplan
De Master of Science in Biopharmaceutical Marketing is een interdisciplinair graduate programma van 27 eenheden dat is ontworpen om kernkennis en strategische vaardigheden op te bouwen om carrières in de biofarmaceutische industrie, managed care payers, consulting en andere gezondheidszorggerelateerde velden te beginnen. Afgestudeerden van het Biopharmaceutical Marketing programma zijn professioneel opgeleid in de principes van succes, variërend van de traditionele farmaceutische industrie via biotechnologie tot een breed scala aan nieuw opkomende gezondheidszorgondernemingen en carrièrevereisten, waaronder:
- Business intelligence, prijsbepaling en productlevenscyclus
- Productontwikkeling, lancering en marktplanning
- Strategies for coverage, reimbursement, and product placement
- Waarde en toegang tot 'best practices' voor modellering en formuletactieken
- Gerichte verkoop- en marketingtools en -technieken om de marktpositie te maximaliseren
- Communication, advertising, and forecasting specifically aimed at biopharmaceuticals
Studenten worden aangemoedigd om te solliciteren met een achtergrond in het gehele academische en beroepsspectrum, ter voorbereiding op een nieuwe carrière, een verandering van richting of om voort te bouwen op bestaande kennis en ervaring op de werkvloer.
Class Schedule
USC Biopharmaceutical Marketing programma cursussen vinden plaats gedurende twee weekenden per semester (zaterdag en zondag) op de USC campus samen met doordeweekse webcasts op bepaalde avonden. Cursussen worden aangevuld met wekelijkse opdrachten en andere gerelateerde academische activiteiten. Controleer het schema van elk specifiek semester, aangezien data kunnen variëren.
Courses
Alle cursussen zijn beschikbaar voor studenten die momenteel een diploma of certificaat behalen.
- BPMK 500 Biofarmaceutisch Marketing Management (3 eenheden)
- BPMK 502 Ontwikkeling en marketing van biofarmaceutische producten (3 eenheden)
- BPMK 503 Biofarmaceutische reclame en communicatie (3 eenheden)
- BPMK 504 Markttoegang en vergoedingsstrategie (3 eenheden)
- BPMK 506 Biofarmaceutische productprijzen en concurrentie (3 eenheden)
- BPMK 508 Biofarmaceutisch marketingonderzoek en -analyse (3 eenheden)
- BPMK 509 Seminars in Biofarmaceutische Marketing (1 - 3 eenheden)
- BPMK 510 Capstone Biofarmaceutisch Management Project (3 eenheden)
- BPMK 599 ST: Stage in de gezondheidszorg (1-3 studiepunten)
Distance Learning Option
De USC Biopharmaceutical Marketing-opleiding biedt een optie voor afstandsonderwijs voor actieve professionals die niet regelmatig naar een traditioneel klaslokaal kunnen reizen.
De optie voor afstandsonderwijs biedt de flexibiliteit om een vervolgopleiding te volgen, terwijl het uitgebreide curriculum, de academische nauwkeurigheid en de nadruk op samenwerking in teamverband van een topuniversiteit behouden blijven.
- Toegang tot deskundige docenten en gastdocenten
- Samenwerkingsgerichte virtuele activiteiten en teamopdrachten
- Deelnemen aan lezingen en discussies in de klas
- Residentie op de campus om in contact te komen met collega's, docenten, het executive netwerk en alumni
- Krachtige virtuele leermiddelen
Enterprise Team-projecten
In de complexe, dynamische wereld van de gezondheidszorg worden commerciële teams uitgedaagd om meerdere prestaties te leveren: nieuwe producten lanceren, de status van formularium verwerven, marges vergroten, marktaandeel vergroten en concurrenten te slim af zijn - meestal tegen onmogelijk krappe deadlines.
Tegenwoordig kan een commerciële organisatie met meer projecten dan mensen om ze te beheren, de resultaten versnellen en de lijst verkorten door een project uit te besteden aan een team van afgestudeerde studenten van de USC Healthcare Decision Analysis & Biopharmaceutical Marketing-opleidingen.
Het USC Enterprise Team Projects -team bestaat uit 5-7 afgestudeerde studenten die ongeveer 1.200 uur aan het project besteden, verspreid over vier maanden.
Projecten kunnen worden gestructureerd rondom problemen of kansen, zoals de commercialisering van nieuwe producten, waarde en toegang, prijsstelling en vergoeding, concurrentie-informatie, productmarketing, merkstrategie, pijplijn en bedrijfsontwikkeling en andere belangrijke bedrijfsgebieden.
Programma resultaat
Program Learning Objectives
Het doel van het USC Biopharmaceutical Marketing -programma is om afgestudeerden te voorzien van praktische hulpmiddelen, vaardigheden en methoden om de volgende golf van innovatie in de gezondheidszorg te bevorderen.
- Pas marketingstrategieën toe om de waarde van gezondheidsproducten te maximaliseren.
- Verbeter de toegang van patiënten tot innovatieve medische behandelingen.
- Maak gebruik van datagestuurde marketing en analyses om strategische inzichten en planning te verbeteren.
- Draag functionele expertise bij aan interdisciplinaire teams die oplossingen creëren voor complexe problemen.
- Handhaaf hoge professionele en ethische normen bij de vooruitgang en innovatie van de gezondheidszorg voor alle belanghebbenden.
Beurzen en financiering
Faculteitsverdienstebeurs
De divisie kent de Faculty Merit Award toe aan personen die zijn toegelaten tot het 33-unit Master of Science in Healthcare Decision Analysis of het 27-unit Master in Biopharmaceutical Marketing programma op basis van academische verdiensten en persoonlijke kwaliteiten zoals beschreven in hun aanvraag. De ontvanger wordt geselecteerd door een commissie van reviewers bestaande uit faculteit en personeel.
Toelatingsvoorwaarden: Alle kandidaten die zich hebben aangemeld voor de 33-eenheden tellende Master of Science in Healthcare Decision Analysis of de 27-eenheden tellende Master in Biopharmaceutical Marketing voor het najaarssemester, komen in aanmerking.
Galerij
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.