MS in Biopharmaceutical Marketing
USC Alfred E. Mann School of Pharmacy and Pharmaceutical Sciences
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Los Angeles, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren, Op de campus
Duur
2 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 57.699
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Overzicht
De Master of Science in Biopharmaceutical Marketing (BPMK) is een interdisciplinair graduaatsprogramma van 27 eenheden in precisiemarketing dat zich uitsluitend richt op carrières in de biofarmaceutische en betalerindustrie. BPMK is ontworpen om kernkennis en strategische vaardigheden op te bouwen die gericht zijn op de biotechnologie
BPMK vertegenwoordigt een eerste programma in zijn soort om de integratie van het volledige 'gezondheidseconomisch ecosysteem' aan te pakken, om praktische toepassingen van gegevensgestuurde marketing te verbeteren en te vergemakkelijken, wat leidt tot verbeterde toegang, segmentatie en begrip van klanten en patiënten. Het resultaat van dit diepere op analyse gebaseerde strategische proces is een significante vermindering van het marktrisico en het verlies van kansen, door verbeterde inzichten en planningsefficiëntie.
Afgestudeerden van het Biopharmaceutical Marketing-programma zijn professioneel getraind in de principes van succes en leiderschap, variërend van de traditionele farmaceutische industrie via biotechnologie, geïntegreerde apparaten, 1e en 2e generatie diagnostiek en geavanceerde immunotherapeutica, via een breed scala aan nieuwe opkomende ondernemingen in de gezondheidszorg en loopbaanvereisten inclusief:
- Business intelligence, prijzen
- Productontwikkeling, lancering en marktplanning
- Strategieën voor dekking, vergoeding en productplaatsing
- Waarde
- Gerichte verkoop
- Communicatie, reclame en forecasting specifiek gericht op biofarmaceutica
- Segmentatie van klanten en patiënten en directe reclame voor consumenten
Deze nieuwe versnelde graad - gericht op zowel werkende volwassenen als voltijdstudenten - is geconfigureerd om in zo kort te worden afgerond
3 semesters
Het curriculum combineert professioneel gegeven klassikale lezingen met praktisch afstandsonderwijs en real-world begeleide projecten, met een nadruk op 'echte wereld' probleemoplossing en scenario-gebaseerd leren.
De lessen worden tijdens geselecteerde weekenden gehouden bij USC en vereisen een beperkte aanwezigheid op de campus per cursus.
cursussen
Het USC Biopharmaceutical Marketing-curriculum is ontworpen om markttoegang vanaf elk punt in de levenscyclus van een product te bevorderen voor optimale marktpositionering en productgebruik.
BPMK 500 Biofarmaceutische markt: terugbetalingsstrategie
Bron analyseren
BPMK 501 Betalers in de gezondheidszorg, Verzekeringen
Evalueer evolutie, ontwerp, innovatie bij zorgproducten en dekkingsbeleid. Impact op kosten en controles op verzekeringspremies, formuleringstactieken
BPMK 502 Biofarmaceutische productontwikkeling en marketing
Inleiding tot de strategische rol van klinische proeven, regelgevende en overheidsinstanties bij productontwikkeling. Planningprofielen voor R
BPMK 503 Biofarmaceutische reclame en communicatie
Begrijp productpositionering, timing en marktkansen. Ontwikkeling en communicatie van Pathways , budgetten, kwantitatieve maatregelen voor groei. Geïntegreerde lancering
BPMK 504 Formele plaatsing van betaler: waarden
Profielverzekeringscategorieën, controles en publieke eisen. Formulerings- en waardematen uitlijnen
BPMK 505 Productgezondheidseconomie
Toegepaste micro-economische hulpmiddelen in de gezondheidszorg, beoordeling van gezondheidstechnologie, kosteneffectiviteit
BPMK 506 Biofarmaceutische productprijzen
Ontwerp ontwikkelingskaarten, methoden
BPMK 510 Capstone 1: Biopharmaceutical Management Project
Programma gericht basisonderzoek en onderwerpen om kernvaardigheden van studenten rond onderzoeksontwerp, uitvoering, planning, presentatie en verdediging te ontwikkelen, in overeenstemming met de normen van de biofarmaceutische industrie. (3 eenheden)
BPMK 511 Capstone 2: Managementproject
Door studenten gestuurd geavanceerd onderzoek en onderwerpen om de individuele vaardigheden van studenten rond onderzoeksontwerp, uitvoering, planning, presentatie en verdediging te ontwikkelen, in overeenstemming met de normen van de biofarmaceutische industrie. (3 eenheden)
Vereisten
Toepassingsvereisten
- Behaalde bachelor's degree met een totale GPA van 3.0 of hoger
- GRE of GMAT is vereist voor toepassing
- Alleen internationale studenten: TOEFL (minimaal 90 met niet minder dan 20 in elke sectie) of IELTS (minimaal 6,5 met niet minder dan 6 op elke bandscore)