The London School of Osteopathy

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

De LSO heeft een welverdiende reputatie als een toonaangevende leverancier van osteopathisch onderwijs in het Verenigd Koninkrijk, met flexibele vormen van studie en niveaus van toekenning. De cursussen zijn langer dan een standaard 3-jarig universitair diploma en omvatten substantieel klinisch onderwijs naast lesgeven op basis van lessen. Dit stelt afgestudeerden in staat om klaar te staan ​​om een ​​professionele werkrol op te nemen bij het afstuderen.

Missie

Onze missie bij The London School of Osteopathy is het bevorderen en propageren van osteopathie als een beroep voor de primaire gezondheidszorg. De school promoot kernwaarden die de cultuur van de school vieren als een zorgzame en leergemeenschap, toegewijd aan het trainen van osteopaten uit verschillende achtergronden en levenslopen en om osteopatische behandelingen aan te bieden aan patiënten die zich anders niet zouden kunnen veroorloven.


Bij het LSO verschijnt onderzoek als een thema dat door het programma loopt en als zodanig is het een integraal en zeer gewaardeerd onderdeel van de LSO- cursus. Studenten maken kennis met de rol van onderzoek binnen het osteopathieberoep in het begin en krijgen de bewijsbasis voor de osteopathische praktijk en voor de ondersteunende kennis zoals anatomie en fysiologie vanaf het eerste jaar van de cursus./>

Alle studenten voltooien een onderzoeksvoorstel in hun 4e jaar dat de basis vormt voor hun laatste jaar Dissertatie. In de dissertatie hebben studenten de mogelijkheid om een ​​onderwerp te selecteren dat hen interesseert om diepgaand te verkennen, hetzij door een literatuuronderzoek, hetzij door een kleinschalig onderzoeksproject. Dit is vaak gekoppeld aan iets dat ze in de kliniek hebben waargenomen. De complexiteit en kwaliteit van het ingediende werk weerspiegelen de prijs die wordt toegekend - dus niveau 6 voor het BOST (Hons) en Masters-niveau voor de MOST.

Links naar samenvattingen van projecten die zijn ingediend door voorgaande jaren zijn hieronder te vinden. Ze zouden moeten helpen om u enig inzicht te geven in de eerder ontwikkelde ideeën.

Onderwerpen die in voorgaande jaren zijn bestudeerd, zijn:

  • Redenen waarom en wanneer patiënten osteopathische zorg zoeken na het begin van pijn.
  • Osteopathische myofasciale techniek voor het diafragma
  • Het effect van osteopathische behandeling op het diafragma op de lengte van de belangrijkste spier van de psoas.
  • Vergelijkende studie van osteopathische benaderingen voor de behandeling van Deformationele Plagiocephaly in Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.
  • De incidentie van gemelde pijn in de onderrug bij de ouders met behulp van draagriemen voor baby's vergeleken met degenen die traditionele methoden voor het transport van kinderen gebruiken.
  • Percepties van pediatrische osteopathie bij ouders van kinderen jonger dan vijf jaar oud.
  • Inter- en intrabeoordelaarsbetrouwbaarheid van de Foot Posture Index (FPI-6).
  • Manuele therapie voor oudere patiënten in verpleeghuizen (literatuuronderzoek).
  • De voorkeurskeuze van runners voor het uitvoeren van gerelateerde verwondingen.
  • Kritieke massa: een vergelijkende populatie-gebaseerde studie van osteopathische voorzieningen in het VK en de impact ervan op de percepties van artsen
  • Bestaat er een verband / correlatie tussen de perceptie van het algemene publiek van osteopathie en sociale demografische profielen? Kunnen correlaties worden gebruikt om niche-marketingstrategieën aan potentiële demografische profielen te bieden?
  • Attitudes ten aanzien van corrigerende oefeningen als een belangrijk aspect van osteopathische behandeling: een verkennend kwalitatief onderzoek naar overtuigingen binnen The London School of Osteopathy
  • Osteopathische zorg voor kinderen: een kwalitatief onderzoek naar de perceptie van ouders in Hampshire


Korte geschiedenis van het LSO/>

  • 1948 De Croydon School of Osteopathy wordt gevormd
  • 1977 School wordt The London School of Osteopathy
  • 1993 LSO-cursus bereikte graadstatus
  • 1999 LSO heeft de RQ-status toegekend door de General Osteopathic Council (GOsC)
  • 2000 Leiderschap van de LSO gaat over op Robin Kirk
  • 2009 Validatie van geïntegreerde Master of Osteopathy degree (MOst) met Anglia Ruskin University
  • 2011 Het LSO verhuist naar zijn eigen pand in Bermondsey en de eerste MOST-cohortstudenten.
  • 2012 Vervang de mixed-mode-beschrijving met parttime en fulltime Pathways
  • 2013 Kliniek verhuist van Whitechapel naar Bethnal Green
  • 2014 Leiderschap van de LSO-passes naar Fiona Hamilton
Deze school biedt programma's in:
  • Engels

Bekijk Health Master »

Programma's

Deze school biedt ook:

Master

Geïntegreerde Undergraduate Masters in Osteopathy

Campus Voltijd Deeltijd 4 - 6 jaar September 2019 Verenigd Koninkrijk Londen +1 more

Een MOST is een niet-gegradueerde geïntegreerde Masters-graad. Het stelt studenten zonder ervaring in staat om in slechts 4 jaar (of 5/6 jaar door deeltijdstudie voor thuis / EU-studenten) over te stappen naar een volwaardige zelfstandige arts. [+]

Wil je in een beroep zijn waar je dagelijkse arbeidssatisfactie krijgt door anderen te helpen?Ben je geïnteresseerd in het begrijpen hoe het lichaam werkt?Ben je enthousiast en gemotiveerd om een ​​nieuwe discipline te leren?Heb je een holistische kijk op het lichaam en de gezondheid?Zou het zijn dat een onafhankelijke beoefenaar geschikt is voor je loopbaanambities?Vind je het leuk om met mensen 'hands-on' te werken?

Als je ja antwoordt op een van bovenstaande, dan is een carrière in osteopathie misschien iets voor jou.

Een MOST is een niet-gegradueerde geïntegreerde Masters-graad. Het stelt studenten zonder ervaring in staat om in slechts 4 jaar (of 5/6 jaar door deeltijdstudie voor thuis / EU-studenten) over te stappen naar een volwaardige zelfstandige arts./>... [-]