Bedrijfskunde Scholen in Portugal

Beste Universiteiten, Scholen en Hogescholen in Portugal 2018

Op deze pagina kunt u zoeken naar universiteiten, hogescholen en Business scholen in Portugal. Vind je snel alle informatie over de top gerangschikt universiteiten in Portugal. Klik op "lezen " voor een uitgebreide beschrijving van de universiteit en een overzicht van de opleidingen aangeboden.

Zoek universiteiten in Portugal en bladeren door hun programma's aan degenen die het beste bij u past te vinden. Krijg alle informatie over de verschillende studiemogelijkheden in Portugal en vergelijk het collegegeld en de duur van de studie. U kunt tijd en contact universiteiten in Portugal rechtstreeks opslaan: vul het "Vraag gratis informatie " formulier, dat u in contact brengen met het Admissions Office.

Start het zoeken naar uw toekomstige onderwijs meteen!

12 Resultaten in Portugal

Atlântica

Bachelor Portugal Barcarena October 2018

Geschiedenis: AtlânticaAtlântica werd in 1996 geboren als een instelling van openbaar belang, die een referentie wilde zijn gericht op het creëren, overbrengen en verspreiden van kennis, wetenschap en technologie door middel van het verwoorden van studie, onderwijs, onderzoek en experimentele ontwikkeling.Beheerd door EIA - Teaching, Research and Administration SA, een instituut dat in 1993 werd opgericht met als doel een kwaliteitsinstelling voor hoger onderwijs te ontwikkelen, er… [+] kend voor het vermogen om professionals van topkwaliteit op de arbeidsmarkt te trainen, was gebaseerd op universiteitsprofessoren, onderzoekers, financiële instellingen, institutionele groepen, service- en studiebedrijven en de gemeente Oeiras, die tot 2014 de belangrijkste aandeelhouder bleef. In 1996 begon de eerste graden op het gebied van management, milieu, Territory, ICT en management in de gezondheidszorg en in 2001 werd gemaakt van de School of Health Atlântica . Sindsdien heeft Atlântica zijn wetenschappelijke interesses verbreed en zijn onderwijs- en onderzoeksthema's geconsolideerd.In 2014 verwierf Carbures 87% van de kapitaalvoorraad van de milieueffectbeoordeling, en sprak hij de intentie uit om bij te dragen aan een verandering in het hoger onderwijs in Portugal, door de link te bevorderen tussen industrie - universitair hoger onderwijs - onderzoek, gematerialiseerd door de oprichting van een technologische ontwikkelingspool op het gebied van materiaaltechnologie en luchtvaartwetenschappelijke wetenschappen - zijn kernactiviteit.Deze samenwerking maakt het mogelijk om in een tweejaarlijkse relatie kennis van het bedrijf over te dragen aan de universiteit om afgestudeerden, meesters en artsen, toekomstige professionals, te trainen met competenties die echt nuttig zijn voor het bedrijf, maar stelt de universiteit ook in staat het bedrijf te ondersteunen bij projecten voor onderzoek en technologische ontwikkeling. Door dit nieuwe onderwijsmodel dat de universitaire / bedrijfsintegratie, transversale en complementaire kennisgebieden (gezondheid, bedrijfswetenschappen, informatietechnologieën, engineering) en een sterke investering in onderzoek dat voortvloeit uit toegepaste innovatie Atlântica markeert Atlântica de verschil in hoger onderwijs in Portugal, privé en publiek.Atlântica stelt studenten in staat om te leren en onderzoek van hoge kwaliteit, met gespecialiseerde opleiding, geïntegreerd met de realiteit van bedrijven, en op deze manier, meer inzetbaarheid.Vandaag wil Atlântica zich onderscheiden en een waardevol instrument zijn voor universitaire vooruitgang in Portugal.Geschiedenis: ESSATLADe School of Atlântica Health (ESSATLA) werd in 2001 opgericht als een organische eenheid van de Atlântica University, waar het werd geïntegreerd als een school voor gezondheidsonderwijs op polytechnisch niveau.Aangezien het een organische eenheid van de Atlântica Universiteit was, behoorde de administratie tot de respectieve instelling, EIA.- Teaching, Research and Administration SA die in 1993 werd opgericht door een groep universiteitsprofessoren, onderzoekers, financiële instellingen, groepen institutionele, dienstverlenende en studiebedrijven, en de gemeente Oeiras, die tot 2014 de belangrijkste aandeelhouder bleef.In 2002 zijn twee tweetrapsopleidingen gestart, met technische en professionele oriëntatie, in de radiologie en in klinische analyses en volksgezondheid. Verpleegcursussen (2001), fysiotherapie (2001), logopedie (2003) en cursus aanvullende training verpleegkunde (2002) werden ook gemaakt.De cursussen van de School trachtten te beantwoorden aan de eisen van de technisch-pressionele vorming en tegelijkertijd een humanistische vorming te geven aan de studenten in een geïntegreerd perspectief met de sociale wetenschappen en het gedrag.Vanaf het begin hadden ze een sterke trainingscomponent in een professionele context, door onderwijs in klinische context, wat de school ertoe bracht samenwerkingsprotocollen op te stellen met ziekenhuizen en gezondheidscentra in de regio Lissabon.Vanwege de noodzaak om de cursussen aan te passen aan de wetenschappelijke en technologische evolutie van hun respectieve gebieden, werden de cursussen Spoedtherapie, Radiologie, Klinische Analyse en Volksgezondheid na 2015 beëindigd en werd een nieuwe fase begonnen met het herformuleren van deze gebieden. cursussen, in overeenstemming met de richtlijnen die tijdig door de A3es Evaluatiecommissies worden gegeven.In juli 2017 is de nieuwe graad in osteopathie geaccrediteerd, die in werking is getreden in 2017-2018. [-]


Atlântica University

Master Portugal Barcarena October 2018

Welkom bij Atlântica !We hebben ons voorbereid op uw komst en we zijn erg verheugd dat u de beslissing hebt genomen om zich bij ons aan te sluiten.De welkomstdagen zijn bedoeld om uw overgang naar Atlântica en het universitaire leven zo soepel mogelijk te laten Atlântica . Wanneer u de welkomstdagen bijwoont, vindt u een breed scala aan sessies, evenementen en sociale bijeenkomsten om u te helpen Atlântica en de stad beter te leren kennen.Vind antwoorden op uw vragen en … [+] maak nieuwe vrienden. We willen dat je plezier hebt en meer te weten komt over je nieuwe huis. Profiteer van onze welkomstdagen!Welkomstdagen - 24 tot 27 september 2018 [-]


Instituto Piaget

Bachelor Master Diploma Portugal Almada Vila Nova de Gaia Viseu Silves Santo André October 2018 +4 more

Instituto PiagetDe Instituto Piaget is een gerenommeerd instituut van de Portugese private hoger onderwijs, geïnspireerd door de beroemde Zwitserse psycholoog onderwijs, Jean Piaget. Zijn uitgebreide training aanbod omvat bachelor-, master- en postdoctorale opleidingen op verschillende gebieden, evenals vele andere cursussen professionele en persoonlijke ontwikkeling.Een aangeboren internationale roepingOpgericht in 1979, de innovatieve kwaliteit van de onderwijsmethoden … [+] en een hoge reputatie van de duizenden professionals die afgestudeerd, liet haar snelle expansie in het hele land en ook over de grenzen heen.Vandaag de dag, Instituto Piaget is aanwezig in 6 landen van 3 continenten - Angola, Brazilië, Kaapverdië, Guinee-Bissau en Mozambique, in aanvulling op de vier campussen verspreid door het Portugese grondgebied.In Portugal, het Instituto Piaget is geworden, in toenemende mate, een referentie-instelling voor internationale studenten. Deze studenten, van de meest uiteenlopende achtergronden (waarvan een groot deel door het Erasmus-programma), make-up al in het lopende schooljaar, ongeveer 20% van al haar studenten.Om aan deze vraag een belangrijke bijdrage aan een brede acceptatie van diploma's Instituto Piaget door de instellingen van de Europese Unie en wereldwijd.Proximity onderwijs, training ExcellenceZe maken deel uit van de visie en waarden van de instelling Excellence in opleiding - vertaald in de hoge inzetbaarheid tarieven van al haar cursussen - en de nabijheid van milieu en vertrouwdheid die bestaat op hun campussen, waaronder studenten, docenten en personeel.Het Instituto Piaget plaatst de mens in al zijn diversiteit en complexiteit, in het centrum van alle activiteiten. Dus, vanaf het eerste contact tot na voltooiing van hun opleiding, elke student van Instituto Piaget wordt begeleid door een multidisciplinair team vastbesloten ervoor te zorgen hun academische succes en hun maximale welzijn.Internationale studenten krijgen speciale zorg door onze teams, de speciale steun om een ​​snelle en eenvoudige integratie in alle aspecten van hun academische ervaring te garanderen vermenigvuldigen: het onderwijs van het Portugees, accommodatie, aanvraag- en registratie, etc.De Campi: 4 scenario's voor een onvergetelijke ervaring4 Campi de Instituto Piaget , in Portugal, zijn ontworpen en uitgerust om opmerkelijke burgers en Excellence professionals te maken.Ze zijn geïntegreerd in veel verschillende regio's van het land - elk met een andere wereld aan haar bezoekers te bieden:Almada - met eeuwige Lissabon aan de andere kant van de rivierDe Campus Almada ligt naast een knooppunt van spoor- en wegvervoer, die brengt u op 10 minuten van de prachtige Portugese hoofdstad Lissabon en de onweerstaanbare stranden van Costa de Caparica.Uitrusting: Aula Magna • Tribunes • Laboratoria • Music Room • Video conferencing kamer • audiovisuele zaal • lichamelijke expressie kamers • Computer Room • Bibliotheek • Bibliotheek • Indoor Gymnasium • Multisport Pavilion • Atletiekbaan • hielen Track • Bar • cafetaria • Kunstgalerie • zak Theater • Space Wireless in openbare ruimtes • parkeergelegenheid.Vila Nova de Gaia - Naast de bestemming van de mode: PortoHet historische centrum van Porto, een World Heritage Site door UNESCO, is slechts een paar minuten van deze Campus, waarvan de regio is sinds kort een wereld bestemming in zwang voor duizenden toeristen uit de hele wereld.Uitrusting: Auditorium • Tribunes • Laboratoria • Music Room • Technisch kamers van fysiotherapie en Nursing • Anatomie Room • Computer Room • Bibliotheek • Bibliotheek • Medische kabinet • Bar • Cafetaria • Wireless Space in openbare ruimten • ATM • Parking • shuttle.Viseu - De charme van het interieur met een moderne twistViseu biedt alle attracties van een levendige moderne stad gelegen in een prachtig achterland, rustig en vol tijdloze tradities. Deze campus biedt verblijfsrecht voor studenten.Uitrusting: Aula Magna • Tribunes • Laboratoria • Music Room • Video conferencing kamer • Audiovisual Kamer • technieken van fysiotherapie en Nursing voorzieningen • Anatomie Room • Computer Room • Bibliotheek • Bibliotheek • Indoor Gymnasium • Sport Paviljoen • Medische kabinet • Bar • Kantine • Wireless Space in openbare ruimten • ATM • parkeren.Student Woonplaats: een- en tweepersoonskamers; toegang tot de keuken; 24 uur per dag beveiligd; parkerenSilves - De geschiedenis en de stranden van de AlgarveDe historische stad Silves, ooit de hoofdstad van het Moorse koninkrijk van de Algarve, vandaag de dag is het perfecte podium om te studeren en in de buurt van de wereldberoemde stranden.Uitrusting: Auditorium • Tribunes • Laboratoria • Technische fysiotherapie en Nursing voorzieningen • Computer Room • Bibliotheek • Bibliotheek • Reprographics • Bar • Cafetaria • Wireless Space in openbare ruimten • Parking. [-]


Instituto Politécnico de Santarém

BSc Portugal Santarem October 2018

Presentatie en Statuten De IPSantarém is instelling een openbare polytechnische het hoger onderwijs in dienst van de samenleving, is vastbesloten om senioren in aanmerking komen, voor de productie en verspreiding van kennis, creatie, overdracht en verspreiding van kennis van een professionele aard, cultuur, wetenschap, technologie, kunst, gericht onderzoek en experimentele ontwikkeling, met nadruk op de centrale plaats van de student en de omringende gemeenschap in een internationaal … [+] kader. Het werd opgericht op 26 december 1979 bij wet besluit nr 513 T / 79. In het begin begreep ik de Agrarische School van Santarém en de School of Education van Santarém. Aan het einde van 1985 werd gemaakt van de School of Management and Technology Santarém. In 1986 werd hij opgenomen in het Institute of Tomar Technology School, in 1997, gaf aanleiding tot de Polytechnic Institute van Tomar. In 1997 creëerde de Rio de Sport School Major en in 2001 werd opgenomen in het Health School of Santarém. De IPS is erkend als een centrum van ontwikkeling en een referentie op het gebied van onderwijs, cultuur en onderzoek ontwikkeld in de regio, die in de jaren '70, omvat momenteel vijf scholen, vier in de stad Santarém en de stad Rio Maior. Geïntegreerd in het Instituut zijn ook de Sociale Dienst, die huisvesting voor studenten, beurzen, kantines, medische ondersteuning te bieden, evenals een aantal sportfaciliteiten om verschillende sporten te beoefenen, wat uit te breiden naar de gemeenschap escalabitana. De IPSantarém bevordert de institutionele samenwerking en de effectieve mobiliteit van al zijn agenten, zowel nationaal als internationaal, met name in de Europese ruimte van het hoger onderwijs en de gemeenschap van Portugeestalige landen. Participeert in liaison activiteiten voor de samenleving, met inbegrip van de verspreiding en overdracht van kennis en economische waarde van wetenschappelijke kennis, en zorgen voor de voorwaarden voor alle gekwalificeerde burger op toegang tot het hoger onderwijs en het leren gedurende het hele leven te hebben. [-]


ISCTE Business School – Instituto Universitário de Lisboa

MSc Portugal Lisboa Verenigde Staten Orlando October 2018

Boodschap van de decaanWelkom bij de ISCTE Business School.IBS is een pioniersschool in het onderwijs in management- en bedrijfswetenschappen, en de eerste waarin dit een autonoom gebied was in tegenstelling tot een vak dat in het vakgebied wordt onderwezen. De links naar de bedrijfswereld zijn een onderscheidend kenmerk van onze school. Vanaf het begin vertrouwde IBS op de ondersteuning van uitgenodigde faculteiten uit het bedrijfsleven, waarvan de samenwerking waardevolle… [+] input heeft geleverd voor onze curricula. Het is dan ook niet verwonderlijk dat, ongeacht de economische omgeving, opeenvolgende generaties studenten hebben genoten van de inzetbaarheidscijfers van bijna 100%. Nog belangrijker is dat bedrijven de hoge kwaliteit van de training aan IBS-studenten erkennen en dit vertrouwen wordt versterkt door het volume en de uitmuntendheid van het onderzoek van onze faculteitsleden en onderzoekers. Internationalisering is het tweede onderscheidende kenmerk van onze school. Niet alleen geeft IBS cursussen in samenwerkingsverbanden met universiteiten uit Azië, Afrika en Zuid-Amerika, maar binnen het Portugese universitaire kader heeft IBS ook een pioniersrol vervuld in het opzetten van een ondersteuningsbureau voor Erasmus-studenten. Dit model, dat werkt in samenwerking met universiteiten over de hele wereld, heeft zoveel buitenlandse studenten aangetrokken dat we geen volledige wederkerigheid hebben bereikt ondanks het groeiende aantal IBS-studenten die baat hebben bij een trainingservaring in het buitenland. Het vermogen om in een internationale setting te werken, wordt duidelijk aangetoond door het aantal Alumni dat in het buitenland werkt, van wie velen leidinggevende posities bekleden in multinationale bedrijven. Innovatie en ondernemerschap zijn het derde onderscheidende kenmerk van onze school. Pedagogische innovatie leidde tot het bijwerken van leerplannen en de introductie van nieuwe lesmethoden; deze omvatten de ontwikkeling van casestudy's en software-ondersteuning voor instrumenten voor beheer en afstandsonderwijs. Het is geen toeval dat veel verwijzingen in de verschillende managementgebieden zijn geschreven door de IBS-faculteit. Ten slotte moet speciale aandacht worden besteed aan de nauwe relatie die de faculteit en het personeel van IBS ontwikkelen met onze studenten en de zorg voor hun welzijn, aangezien dit een beslissende factor is voor de hoge academische prestaties van onze studenten. De intellectuele nauwgezetheid in de klas, de bevordering van teamwork en de blootstelling aan echte casestudy's stellen IBS in staat om waarde te creëren voor onze studenten en te garanderen dat zij een positieve bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de nationale en internationale gemeenschap.José Paulo Esperança Dean ISCTE Business SchoolISCTE Business School FaciliteitenISCTE Business School of ISCTE -IUL biedt haar studenten een geweldige omgeving om te leren, maar ook om te ontspannen. Naast de zalen en klaslokalen waar de studenten hun lessen volgen, zijn er veel privé- en groepsstudiekamers waar studie kan worden uitgevoerd. Op de campus zijn ook vijf café / bars, twee restaurants en veel ruimtes om te ontspannen. Wi-Fi internet is beschikbaar voor studenten van IBS, overal op de campus.De IBS-bibliotheek van ISCTE -IUL biedt een dienst aan alle studenten van de universiteit - met boeken op het gebied van bedrijfskunde, sociale wetenschappen en technologische wetenschappen. De collectie bestaat uit ongeveer 80.000 titels (inclusief monografieën, naslagwerken, proefschriften en proefschriften) en 30.000 tijdschriften op papier en digitaal. Het Financial Lab biedt een uitgebreide verzameling financiële databases en informatiebronnen, waaronder Bloomberg, Reuters Xtra / Knowledge, Compustat, Datastream / Worldscope, Thomson One Banker, CRSP, Eventus en WRDS. Studenten hebben toegang tot uitstekende online bibliografische hulpmiddelen zoals Online Knowledge Library (met meer dan 16.000 wetenschappelijke tijdschriften in full-text) Web of Knowledge en JSTOR (Business, Mathematics and Statistics collections) en ABI / Inform Global. [-]


Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro

Master Portugal Vila Real October 2018

De Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro , gevestigd in Vila Real , beter bekend als UTAD , is een instelling die is gericht op het creëren, overbrengen en verspreiden van cultuur, kennis en wetenschap. Het bevindt zich in een ontwikkelingsregio en bevordert het ondernemerschap, in nauwe relatie met de gemeenschap, zijn organismen, instellingen en bedrijfsweefsel, verdiept wetenschappelijke kennis, ontwikkelt technologie en bevordert innovatie, en probeert te reageren o… [+] p mondiale, nationale en regionale problemen en uitdagingen .Gevestigd in een eco-campus die een van de grootste botanische tuinen van Europa is, heeft het moderne faciliteiten, bibliotheken, laboratoria, online diensten, sportfaciliteiten en biedt verschillende mogelijkheden op het gebied van sport en cultuur, toegankelijk voor studenten, leraren en onderzoekers en andere werknemers, evenals de gemeenschap in het algemeen.Het heeft Social Action Services die excelleren voor uitmuntendheid, toegang geven tot beurzen, moderne universiteitswoningen, kantines, restaurants, computerruimten en ondersteuning op het gebied van geneeskunde, psychologie en voeding. UTAD studenten zijn belangrijke troeven in het academische leven.De geschiedenis van de Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro ( UTAD ) begint op 6 juni 1973, toen een voorstel werd genoemd dat al melding maakte van de oprichting van het toenmalige Polytechnische Instituut van Vila Real (IPVR) . Minder dan een jaar later, op 2 maart 1974, werd de eerste installatiecommissie van dit instituut ingewijd en op 2 december 1975, het eerste jaar van de bachelor in plantproductie, dierlijke productie en bosproductie .Op 14 september 1979 werd de IPVR verheven tot Universitair Instituut, met de aanwijzing van het Universitair Instituut van Trás-os-Montes en Alto Douro (I UTAD ). Minder dan 10 jaar later, als erkenning van zijn intense activiteit op het gebied van onderwijs en wetenschappelijk en technologisch onderzoek, werd het gepromoveerd tot de categorie van de universiteit, op 22 maart 1986. UTAD , Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro .Hoewel het een van de jongste universiteiten van het land is, heeft het in het nationale en internationale universiteitspanorama een gebied verworven dat wordt erkend als een academisch centrum van innovatie en kwaliteit, met een strategische toekomstvisie die ook de ontwikkeling van de regio waarin het geïntegreerd is, beoogt.De bezorgdheid over regionale ontwikkeling was vooral gericht op de overdracht van kennis, in feite op het concurrentievermogen en de aantrekkelijkheid van de gebieden, zoals het Science and Technology Park "Regia Douro Park" en het Centre for Excellence in Wijn en wijn, maar ook in het creëren van ruimtes voor pre-incubatie van bedrijven, het aanmoedigen van ondernemerschap en het bevorderen van verbindingen met het bedrijfsleven als een mogelijke bron van invoeging van studenten op de arbeidsmarkt.Het strategische plan voor de vierjarige periode 2017-2021 heeft de ambitie aangenomen om zichzelf te vernieuwen, al zijn middelen te benutten en zijn rol als referentie-instelling en agent van territoriale samenhang te bevestigen. Maar ook als Eco-University, die functioneert in een eco-campus met voorbeeldig milieubeheer, waar kan waargenomen worden dat soorten uit de vier hoeken van de wereld komen.Studenten uit meer dan 40 landen hebben een breed scala aan cursussen op vier universitaire scholen - Agrarische en diergeneeskunde, menswetenschappen en sociale wetenschappen, wetenschap en technologie en Life and Environmental Sciences - en een school van polytechnische aard - School of Health - evenals een breed scala aan kwaliteitsinfrastructuren.Het educatieve aanbod omvat de academische graadcursussen die worden bevorderd en gecoördineerd door de scholen, namelijk 32 eerste cyclus, 3 geïntegreerde master's degree, 41 tweede cyclus (master's degree) en 19 derde cyclus (doctoraat). Het Doctoral College, een transversale eenheid van onderwijs en onderzoek, veronderstelt de coördinatie van onderwijs- en onderzoeksactiviteiten op doctoraal niveau en geavanceerde opleiding, in nauwe coördinatie met de Scholen en onderzoekscentraUTAD herbergt ook zes onderzoekscentra en acht centra van onderzoekscentra van de Universiteiten van Aveiro, Beira Interior, Coimbra, Lissabon, Minho en Porto, erkend door de Stichting voor Wetenschap en Technologie (FCT).WAT ONS ONDERSCHEIDTDe eerste instelling voor hoger onderwijs in het binnenland van Noord-Portugal;Hij werd geboren als een agrarische polytechnische school in 1973 en groeide op als een universiteit, die vandaag ongeveer 100 niet-gegradueerden, meesters en doctorale graden aanbiedt;Het ontwikkelt onderzoek en bevordert de valorisatie van kennis en innovatie, door middel van onderzoekscentra die zijn opgenomen in het nationale netwerk en met uitgebreide internationale verbindingen;Het versterkte de relatie met de stad Vila Real en de hele regio, en werd intens betrokken bij de ontwikkeling ervan;Het heeft een oude boerderij getransformeerd op een campus die een van de grootste botanische tuinen van Europa is, waar we soorten uit de vier hoeken van de wereld kunnen observeren;Het heeft moderne faciliteiten, bibliotheken, laboratoria, online diensten, sportuitrusting en biedt meerdere mogelijkheden op het gebied van sport en cultuur;Het is een lerend ecosysteem dat bestaat uit multidisciplinaire kennis en een school die de relaties van nabijheid waardeert tussen de meer dan 500 leraren en de 7000 studenten afkomstig uit Portugal en ongeveer 40 landen;U bevindt zich in een veilige stad, met gemakkelijke verbindingen naar het land en in het buitenland, en met een hoge levenskwaliteit;Het biedt sociale actiediensten die excelleren voor uitmuntendheid, met moderne universiteitswoningen, kantines, restaurants, computerruimte, toegang tot beurzen en ondersteuning op het gebied van geneeskunde, psychologie en voeding;Het werkt in een netwerk met de universiteiten van Portugal, Europa en de wereld, integreert verschillende consortia en bevordert actief projecten in partnerschap. [-]


Universidade de Évora

Master Portugal Évora October 2018

MISSION Naar Universiteit van Évora Het is een van de beste universiteiten in de Portugese openbare schoolsysteem en heeft daarom de taak De productie van kennis door middel van wetenschappelijke en artistieke onderzoek, experimenten en technologische en humanistische ontwikkeling; De socialisatie van kennis, het verstrekken van de traditionele student bevolking en de beroepsbevolking, de academische kwalificatie op bachelor, master en doctoraat, ad hoc trainingen en … [+] informele opleiding gedurende het hele leven; De overdracht van kennis naar de gemeenschap met het oog op innovatie en concurrentievermogen van het bedrijfsleven, alsmede de modernisering van de openbare diensten en sociale en culturele ontwikkeling van de gemeenschap als geheel; Uitzicht De universiteit van Évora is het de bedoeling met betrekking tot de regio waarin zij actief is, Alentejo, het kiezen van het als de favoriete doelwit van uw inspanning van socialisatie van kennis, de Europese Gemeenschap met die hij deelt dezelfde menselijke waarden, culturele en wetenschappelijke, naar naburige regio's met die in de eerste strategische partnerships en Portugees-sprekende landen die gericht zijn op haar missie uit te breiden en niet te vergeten op hetzelfde moment dat de voorbereiding van studenten moet altijd rekening houden met de "wereld" het algemeen leven we in vandaag te vestigen. waarden De universiteit van Évora wordt het beginsel van vrij onderzoek, zoals gedefinieerd Henri Poincaré, in de uitoefening van de taken die voortvloeien uit haar missie "de gedachte moet noch een dogma noch een partij, noch een passie of niet in te dienen een belang noch een vooropgezet idee, noch iets anders dan zichzelf, want in te dienen, zou hetzelfde zijn als ophouden te bestaan ​​" Ze zijn nog steeds de intrinsieke waarden van de Universiteit van Évora: Respect voor de menselijke waardigheid; De academische vrijheid; De individuele verdienste; De nauwkeurigheid van de uitvoering van de taken; De onderliggende democratische besluitvorming; Het ontbreken van sociale discriminatie, etnische of confessionele. KORTE TERUGBLIK EU Naar Universiteit van Évora Het was de tweede universiteit in Portugal op te richten. Na de oprichting van de Universiteit van Coimbra in 1537, heeft men de behoefte gevoeld voor een andere universiteit naar het zuiden te dienen. Évora, kerkelijke metropool en tijdelijk verblijf van het Hof, kwam onmiddellijk als de meest geschikte stad. Hoewel het oorspronkelijke idee van de oprichting van de tweede universiteit Koninkrijk, hebben toebehoord aan John III, werd gegeven door kardinaal Henry haar uitvoering. Geïnteresseerd in onderwijszaken, ze begon met de oprichting van het College van de Heilige Geest, hem toe te vertrouwen aan de toen pas opgerichte Sociëteit van Jezus. Zelfs de werken van het gebouw kwam voort en heeft gevraagd kardinaal van Rome transformatie van het College in volle University. Met de goedkeuring van paus Paulus IV, uitgedrukt in de stier Cum nobis april 1559 werd de nieuwe universiteit opgericht, met het recht om alle vakken met uitzondering van de geneeskunde, burgerlijk recht en geschillen van het kerkelijk recht te onderwijzen. De plechtige inhuldiging vond plaats op 1 november van dat jaar. Zelfs vandaag de dag, deze dag markeert de verjaardag van de universiteit, met de ceremonie van de plechtige opening van het academisch jaar. De belangrijkste vakken waren filosofie, Moral, de Schrift, Speculatieve theologie, retorica, grammatica en geesteswetenschappen, die deze universiteit volledig in te voeren in de traditionele frame tegen reformistische Europese katholieke instellingen voor hoger onderwijs, waarvan de meeste overigens gecontroleerd door de jezuïeten . In het bewind van Dom Pedro II, was de leer van de wiskunde in te voeren, die uiteenlopende onderwerpen als aardrijkskunde, natuurkunde, of militaire architectuur. Het prestige van de Universiteit van Évora tijdens de twee eeuwen van haar bestaan ​​eerste fase verward met het prestige en de wetenschappelijke waarde van de leraren. Om het ze waren gekoppeld relevante namen in Portugese en Spaanse cultuur, wat belangrijk is om te benadrukken, in de eerste plaats, Luis de Molina, theoloog en moralist van de creativiteit en de Europese faam. In Évora, PhD was een ander hemellichaam van de Iberische cultuur van die tijd, de jezuïet Francisco Suárez, dan is een professor aan de Universiteit van Coimbra. Hier leerde voor een tijdje Pedro da Fonseca, beschouwd als de belangrijkste filosoof Portugese zestiende eeuw, vierden de inspanning van het neo-scholastieke renovatie van Aristotelische denken. Ondanks de pogingen van de modernisering en openheid voor nieuwe wetenschappelijke geest die de achttiende-eeuwse universiteit karakteriseren, moet worden erkend, echter, dat het voorbeeld van zijn oudere zus van Coimbra, zijn inspanningen niet te vertalen naar het daadwerkelijk openen van geesten aan de behoeften van nieuwe tijden. Ondanks de hoge individuele waarde van veel leraren, het onderwijs als geheel, bleek buitenbeentje en achterhaald. Évora deelgenomen waardoor de wereldwijde trend van de weg terug naar Transpirenaica Europa dat de meerderheid van de elites en Iberische culturele instellingen van het oude regime gekarakteriseerd. Toen de politieke en culturele klimaat van het midden van de achttiende eeuw begon te onthullen vijandig tegenover de Jezuïeten, geen wonder dat de Universiteit van Évora eenvoudig is uitgegroeid tot een doelwit van de hervorming en centralistische politiek van Pombal. Op 8 februari 1759 - tweehonderd jaar na de stichting - de universiteit werd omringd door cavalerietroepen, als gevolg van het besluit tot uitzetting en verbanning van de jezuïeten. Na een lange tijd in de gevangenis onder de armen, werden de meesters uiteindelijk meegenomen naar Lissabon, waar velen werden opgesloten in de beruchte Fort Junqueira. Anderen werden standrechtelijk gedeporteerd naar de Pauselijke Staten. Vanaf de tweede helft van de negentiende eeuw, vestigden zich in de nobele gebouw Henrique van het Lyceum van Évora, waarop de koningin Dona Maria II het voorrecht van het gebruik van "mantel en soutane" toegekend, in overeenstemming met de universiteit traditie van de stad en het gebouw . In 1973, bij besluit van de toenmalige minister van Onderwijs, José Veiga Simão, creëerde hij het Universitair Instituut van Evora die in 1979 worden afgeschaft, om plaats te maken voor de nieuwe universiteit van Évora. SCHOLEN, EN DIENSTEN IIFA Scholen, samengesteld uit departementen en de Advanced Institute of Research and Training zijn organieke eenheden van de Universiteit School of Arts Departement Architectuur Department of Performing Arts Afdeling Beeldende Kunst en Vormgeving muziekafdeling School of Science and Technology Departement Biologie Ministerie van Sport en gezondheid Rural Engineering Department Departement Natuurkunde Department of Plant Science Ministerie van Geowetenschappen Afdeling Informatica Departement Wiskunde Department of Veterinary Medicine Ministerie van Landschap, Milieu en Planning Department of Chemistry Department of Animal Science School of Social Sciences Department of Economics Departement Wijsbegeerte Vakgroep Management Afdeling Geschiedenis Afdeling Taal- en Letterkunde Afdeling Pedagogiek en Onderwijs Department of Psychology Vakgroep Sociologie School Nursing St. João de Deus Department of Nursing Instituut voor Onderzoek en Advanced Training [-]


Polytechnic of Leiria

Master Portugal Leiria October 2018

Polytechnic of LeiriaWist je dat studenten uit meer dan 60 verschillende landen Polytechnic of Leiria 's ( IPLeiria ) hebben gekozen als hun eerste studieoptie? Ontdek waarom Portugal de perfecte bestemming is en waarom studeren bij IPLeiria een echte levensveranderende ervaring kan zijn.feiten5 Campi in 4 verschillende steden700 internationale studenten250 Over internationale mobiliteit60 verschillende nationaliteiten350 internationale samenwerkingsovereenkomstenuitrustingEenentwintigste-eeuwse… [+] studievoorzieningen:5 camp met buitengewone leerfaciliteiten. Meer dan 130 hi-tech laboratoria uitgerust met de nieuwste technologie.Innovatief onderwijs:We hebben geïnvesteerd in geavanceerde faciliteiten voor studenten en in de nieuwste technologie die beschikbaar is om onze cursussen tot leven te brengen. ESTM School-Hotel en onze online leereenheid zijn er slechts twee van.Sterke puntenIndustrie partnerships:Veel van onze cursussen hebben een samenwerkingsverband met toonaangevende bedrijven die u overtuigen. Cisco, Phoenix Contact, Oracle, Siemens zijn slechts enkele van de belangrijkste merken die beslissen om academies in onze instelling te implementeren.Erkende voor onderzoek:Hi-tech onderzoekseenheden zoals CETEMARES of CDRS'p maken deel uit van onze strategie waarbij werk en wetenschap hand in hand gaan om nieuwe oplossingen uit te vinden.De regioDe regio met grote economische dynamiek:Hoog niveau van inzetbaarheid in een regio die rijk is aan kunststoffen, keramiek en glas, schimmels, engineering, visserij, toerisme, voedsel en biotechnologische industrieën. Een van de 5 beste steden om in te wonen. Midden in alles: 3 geweldige locatie op de stadscampus: Leiria, Caldas da Rainha of Peniche. Dit zijn prachtige steden, niet alleen om te studeren, maar om in te leven.Onze activaVriendelijke en goede sfeer:We zijn trots op onze vriendelijke omgeving onder studenten, docenten en technici die studenten helpen een nieuw leven thuis te krijgen.Ontworpen voor studenten van vandaag:Ontdek de verscheidenheid aan activiteiten en ervaringen die beschikbaar zijn op een van de IPLeiria campussen. Alles van sport tot begeleiding en counseling, medische en psychologische ondersteuningsdiensten. Terwijl studeren een belangrijk onderdeel is van het universitaire leven, moet je niet vergeten om kansen te benutten, zoals beurzen en natuurlijk vrijetijdsactiviteiten zoals muziek, theater, tentoonstelling en conferenties. Wat wil je nog meer? [-]


Instituto Politécnico de Viseu – Escola Superior de Saúde (ESSV)

Bachelor Master Portugal Viseu October 2018

A Escola Superior de Saúde de Viseu (ESSV) é uma Instituição de Ensino Superior Público integrada no Instituto Politécnico de Viseu, dotada de personalidade jurídica e de autonomia administrativa, financeira, científica e pedagógica e a sua organização e gestão rege-se pela Lei n.º 54/90, de 05 de Setembro, com algumas especificidades decorrentes do Decreto-Lei n.º 205/95, de 08 de Agosto. A ESSV, criada pela Portaria nº 216/2005 de 24 de Fevereiro, é herdeira da antiga Escol… [+] a de Enfermagem de Viseu criada em 1971 pela Portaria n.º 228/71 de 01 de Maio, reconvertida em Escola Superior de Enfermagem de Viseu pela Portaria n.º 821/89, de 15 de Setembro após a integração do ensino de enfermagem no sistema educativo nacional ao nível do ensino superior politécnico, como resultado da publicação do Decreto-Lei n.º 480/88, de 23 de Dezembro.A Escola rege-se pelos Estatutos aprovados pelo Despacho Normativo n.º 52/99, que contemplava a tutela conjunta dos Ministérios da Educação e da Saúde, publicado em Diário da República, I Série - B, n.º 257, de 04 de Novembro de 1999. Na sequência da Resolução do Conselho de Ministros n.º 140/98, de 04 de Dezembro e da Lei n.º 26/2000, de 23 de Agosto, a Escola transitou para a tutela exclusiva do Ministério da Ciência e do Ensino Superior. Face às alterações do seu enquadramento legal, os Estatutos encontram-se em fase de reformulação. A Escola iniciou a sua actividade em Outubro de 1974 com o Curso de Enfermagem Geral, que funcionou até 1992. Em Abril de 1990 iniciou o Curso Superior de Enfermagem - conferindo o grau de bacharel - aprovado pela Portaria n.º 299/90, de 12 de Abril, mais tarde alterado pela Portaria n.º 357/95, de 24 de Abril. Em Março de 1996, com os Cursos de Estudos Superiores Especializados (CESE) em Enfermagem de Saúde Infantil e Pediátrica e em Enfermagem de Saúde Materna e Obstétrica, aprovados pelas Portaria n.º 1137/95 de 15 de Setembro e Portaria n.º 1126/95 de 14 de Setembro, respectivamente, passou a conferir o grau de licenciado. Em Outubro de 1997 iniciou o CESE em Saúde Comunitária e em Enfermagem de Saúde Mental e Psiquiátrica, aprovados pela Portaria n.º 544/97 e Portaria n.º 545/97, de 23 de Julho.Posteriormente, com a publicação do Decreto-Lei n.º 353/99, de 03 de Setembro foram fixadas as regras gerais do ensino de enfermagem no âmbito do ensino superior politécnico: formação geral em enfermagem através de Cursos de Licenciatura unietápica com a duração de 4 anos e formação especializada através de cursos de especialização de pós-licenciatura não conferentes de grau. Dezelfde wet heeft ook twee overgangsmaatregelen: Aanvullende Training jaar voor studenten die bezocht de datum waarop de loop van de bachelor in de verpleegkunde, waardoor tot op zekere hoogte te bereiken, en creëerde de Training Supplement Course, die verpleegkundigen toegestaan een bachelor's degree toegang tot licenciado.O graad van bachelor in de verpleegkunde en aanvullende jaar van de opleiding zijn gemaakt door besluit nr 729/2000 van 5 oktober; Aanvulling op de opleiding werd gemaakt door besluit nr 98/2000 van 22 februari. SVPC in het schooljaar 2005-2006 was cruciaal voor de uitvoering van de doelstellingen en de filosofie van het Bologna-proces. Neste ano, foi reorganizado o plano de Curso de Licenciatura em Enfermagem e elaborado um plano de adequação, tendo por base o Decreto-Lei nº 42/2005 de 22 de Fevereiro, o Decreto-Lei nº 74/2006 de 24 de Março, alterado pelo Decreto-Lei nº 107/2008 de 25 de Junho e o Despacho nº 7287-B/2006 (2ª Série). Assim, nos termos dos artigos 63º e 64º do Decreto-Lei nº 74/2006 de 24 de Março e através do Despacho nº 16043/2006 (2ª série), de 30 de Junho, do Director Geral do Ensino Superior, publicado no Diário da República, 2ª Série, nº 147, de 1 de Agosto de 2006, foi registado com o número R/B-AD-761/2006, a adequação do Curso de Enfermagem ministrado pela Escola Superior de Saúde de Viseu, ao ciclo de estudos adequado ao processo de Bolonha. O Plano de Equivalências ao processo de transição, foi aprovado em reunião de Conselho Científico a 18 de Julho de 2007.Para além destes cursos, a Escola tem realizado cursos de pós graduação, não conferentes de grau académico. [-]


Instituto Politécnico de Viseu – Escola Superior Agrária (ESAV)

Bachelor Master Portugal Viseu October 2018

Het Agrarische School Viseu (Esav), Officieel opgericht in 19 december 1994 (besluit nr 304/94), is het een van de organisatorische eenheden van het Polytechnisch Instituut van Viseu, de integratie van het netwerk van top Portugese openbaar onderwijs op het niveau van de HBO opleiding. Het was zo vervolgde de traditie, omdat de stad Viseu had het voorrecht om een ​​pionier in het agrarisch onderwijs in Portugal door het creëren van de Agricultural Training School van Vise… [+] u, bij besluit van 16 december 1852. De Esav wil overbrengen en verspreiden van kennis met het oog op de opleiding van studenten met geavanceerde vaardigheden op het gebied van agrarische wetenschappen, voeding en veterinaire; bevordering van toegepast onderzoek en de verspreiding ervan, culturele, wetenschappelijke en technologische uitwisselingen met soortgelijke nationale en internationale instellingen en de relatie met het bedrijfsleven om bij te dragen aan de ontwikkeling van de regio en het land. Dus, de doelstellingen van Esav gebaseerd op drie aspecten: - Kwaliteit onderwijs, door middel van de overdracht van technische en wetenschappelijke kennis voortdurend bijgewerkt en nauwkeurig, gericht op het gebruik van de belangrijkste technologieën voor de opleiding van studenten op het gebied van landbouwproductie en zoötechnische, ecologie en landschapsarchitectuur, bosbouw, biosystemen, voedingsmiddelenindustrie en zelfs veterinaire verpleging. Bouw van bruggen met de gemeenschap door middel van technische en wetenschappelijke ondersteuning, projecten, diensten, consultancy bedrijven, institutionele organisaties zowel regionaal, nationaal en internationaal. Dus in staat om informatie te geven, het overbrengen van kennis, het mobiliseren van steun en testamenten, feiten zonder twijfel van fundamenteel belang voor de integratie van de school in het midden. De kwaliteit van de minister van Onderwijs, aangespoord door het succes van de toepassing van de beginselen van de Verklaring van Bologna, toont duidelijk aan dit feit. Ontwikkeling van het onderzoek, experimenten en verspreiding van kennis op het gebied van agrarische wetenschappen, voeding en veterinaire, waardoor de vooruitgang van hun productie sectoren. Deze activiteiten worden gestroomlijnd door de faculteit steeds gekwalificeerd en is permanent vastbesloten om bij te dragen aan de educatieve succes van studenten, zijn het bewijs daarvan het hoge percentage van de artsen. De Esav gelegen in een prime gebied van de stad Viseu, in Quinta da Alagoa, met ongeveer 23 hectare. Het bezitten van talrijke culturen, aandacht voor de wijngaard, boomgaard en olijfgaard. Tellen zelfs met dierlijke productie structuren van schapen, geiten, runderen, pluimvee en konijnen, evenals een Veterinary Nursing Center en laboratoria met technologieën die het verwerven van vaardigheden in verschillende technische en wetenschappelijke gebieden mogelijk te maken. Het streven naar een speciale training voor de volledige integratie in het beroepsleven van hun leerlingen, Esav hebben een lichaam van het personeel, het onderwijs en niet-onderwijzend personeel, gekwalificeerd en gemotiveerd. Zij dragen ook bij aan het succes van Esav hun leerlingen met hun bereidheid, beschikbaarheid en werkcapaciteit bieden uitstekende samenwerking in de transmissie en de verwerving van vaardigheden. [-]


Castelo Branco University of Applied Sciences

BSc Portugal Castelo Branco October 2018

De Castelo Branco Polytechnic Institute (IPCB) is een openbare instelling voor hoger onderwijs, waarvan de cultuur wordt gekenmerkt door de rijkdom van de diversiteit en het unieke karakter van elk eigen een van de zes scholen die zijn Landbouw, Toegepaste Kunsten, Onderwijs, Management, Gezondheidszorg en Technologie. De cursussen gedoceerd aan de IPCB combineren sterke praktische en technische training met theoretische kaders op het hoogste wetenschappelijke niveau, de… [+] voorbereiding van de bevoegde professionals. De IPCB Scholen hebben een hoge kwaliteit faciliteiten en apparatuur en een uitstekende sport- en culturele voorzieningen. Het onderwijzend personeel bewijst van de wetenschappelijke, technische en pedagogische bekwaamheid te zijn. De ontwikkeling van de IPCB, is gebaseerd op de pijlers duidelijk in de behoefte aan een hoog niveau van kwaliteit en wordt internationaal erkend. In aanvulling op de vaststelling van de normen van de European Association for Quality Assurance voor het Hoger Onderwijs (ENQA) en de aanbevelingen van de European University Association (EUA), de Castelo Branco Polytechnic Institute heeft zijn Quality Management System gecertificeerd volgens ISO 9001: 2008. Ondanks de behaalde resultaten, is het belangrijk dat deze niveaus van de vraag worden versterkt en zichtbaar in de missie van de instelling, want dat is de enige manier om ervoor te zorgen dat IPCB uitdagingen en toetst elk van ons individueel en de hele academische gemeenschap collectief: docenten, studenten, niet-onderwijzend personeel en externe agenten. De beschikbaarheid van een breed scala aan studiemogelijkheden, sterke banden met het bedrijfsleven, onderwijsinstellingen, sociale en culturele werelden, onze nauwe coördinatie met de arbeidsmarkt, de overdracht van kennis en technologie en de strategie van internationalisering, garanderen onze afgestudeerden een uitgebreid opleiding door de verwerving en ontwikkeling van wetenschappelijke en technische, taalkundige, relationele en culturele vaardigheden, waardoor ze voorbereiden om competitief te reageren op de eisen van een randloze arbeidsmarkt, maar ook hen te voorzien van eisen te creëren en zich te ontwikkelen, door het stimuleren van creativiteit en ondernemerschap . Het aanbieden van programma's voor levenslang leren ook zorgen voor degenen die al houder van het hoger onderwijs of die al op de arbeidsmarkt, de noodzakelijke aanpassing aan de nieuwe uitdagingen en nieuwe eisen. We weten dat de omvang van de uitdagingen en we zijn ons terdege bewust van de rol en de verantwoordelijkheid van de IPCB in de toekomst en de ontwikkeling van de regio van het land. Maar we gaan ervan deze aandoening en de inzet voor dit project dienen van kennis en het volk te leiden. Welkom op het Castelo Branco Polytechnic Institute! [-]


AESE – School for Management and Business

Cursus Portugal Lisboa Poort October 2018

AESE - School voor Management en Business is en die zich toelegt op de voorbereiding en de verbetering van de zakelijke leiders. Op AESE,'s, seminars en permanente educatie-programma's tot stand discussiegroepen, de generatie van communicatie en ideeën, en tools van het bedrijfsleven die relevant zijn voor een effectief beheer van organisaties en bedrijven. &nbsp Onze missie AESE De missie bestaat uit het verzorgen van opleidingen voor de leiders van het Portugese bedrijfsleven, … [+] het bevorderen van hun kennis van zaken en het ontwikkelen van hun besluitvorming capaciteit. Programma's worden gestructureerd om doelstellingen omvatten zoals het toestaan ​​van de deelnemers om van hen profiteren op de lange termijn, de verbetering van de mensen om hen heen, en om een ​​effectieve bijdrage te leveren aan nieuwe maatschappelijke uitdagingen. &nbsp AESE is een unieke organisatie te wijten aan een aantal kenmerken op basis van: Internationale visie, die een volledige algemene analyse en begrip voor verschillende culturele, institutionele en sociale dimensies die relevant zijn voor business management combineert. General Management perspectief met betrekking tot bedrijven, het oplossen van problemen, uitdagingen en het beheer mogelijkheden. Onderwijs cultuur die de deelnemers helpt bij het continu vragen zich het wat, hoe en waarom van de bedrijfsvoering. Menselijke waarden en ethiek, die fundamenteel is voor persoonlijke groei en de continue ontwikkeling van bedrijven De overtuiging dat bedrijf leiders kunnen een diepgaande invloed op mensen en de samenleving over hun eigen professionaliteit, integriteit en enthousiasme hebben, om sociale en maatschappelijk verantwoord ondernemen te bevorderen. Gepersonaliseerde nabijheid van de professoren in de bedrijfsvoering * Rigoureus en up-to-date studies van relevante problemen in de wereld van het bedrijfsleven; &nbsp&nbsp&nbsp De persoon in het midden van de organisatie AESE beschouwt bedrijven te zijn gemeenschappen van mensen, en het management moet zich richten op hen: adequate behandeling van de werknemers; oprichting van een vennootschap atmosfeer gunstig voor de ontwikkeling van het personeel; het bouwen van sterke, dynamische teams, en het vormen van relaties gebaseerd op persoonlijk vertrouwen. &nbsp De ethische en morele waarden van de instelling zijn gebaseerd op de Sociale Leer van de Kerk, een richtlijn die de sociale en menselijke vooruitgang heeft begeleid in de hele wereld. Deze waarden onderstrepen de waardigheid en de inherente rechten van elke persoon, en vormen de sleutel tot succes op de lange termijn in een organisatie, maar ook in de samenleving. AESE van mening dat de verbetering en het welzijn van mensen moet een prioriteit zijn in alle aspecten van het management. Het is de enige ware weg naar de vooruitgang, in de wereld van de global business, in staat het creëren van sociale en economische langdurige duurzame voordelen. [-]